[ b2 80 1.3] zmiana silnika na 1.8 wielopunkt
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
fredi99vv Zwracam honorbloku pisze:Nie tylko blok. Glowica również. Zmienia się tylko kolektor dolotowy i wylotowy oraz osprzęt - choć to ma najmniejsze znaczenie jeśli ma to być przeszczep.
Nie rozumiem <idea> Przecież ja mam silnik 3A, a z tego co się orientuję to w VW nie było tego silniczka tylko w Audi.fredi99vv pisze:tak jak furka kolegi Audi Sport.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 324
- Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
- Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie
No widze ze na kolege BLOCKa, nie ma bata :mrgreen: jesli chodzi o Audi 80 B2 i VW Passat/santana 32B,ale jak dobrze wiemy to ta sama plyta podlogowa i silniczki.
Powracajac do tematu; mysle ze kolektor ssacy bedzie potrzebny JARUNI bo moze dostanie go razem z wtyskiem(jesli ma zamiar zalozyc silnik 1.8 ABS na jednopunkcie).byly w passkach rocznik od 89 do bodajrze 96roku.
Ale nie wyprzedzajmy zdarzen i poczekajmy co zadecyduje JARUNIO.
Powracajac do tematu; mysle ze kolektor ssacy bedzie potrzebny JARUNI bo moze dostanie go razem z wtyskiem(jesli ma zamiar zalozyc silnik 1.8 ABS na jednopunkcie).byly w passkach rocznik od 89 do bodajrze 96roku.
Ale nie wyprzedzajmy zdarzen i poczekajmy co zadecyduje JARUNIO.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Byłem na ustawieniu gaźnika, żeby jakoś przejeździć przy normalnym spalaniu do czasu zmiany silnika...
chłopaki zainkasowali 70zł. Ustawili zapłon bo podobno był przestawiony, wymienili filtr powietrza, zrobili porządek z rurkami od podciśnienia, bo podobno nie działało. Teraz Economizer działa nawet zapala się żółta strzałeczka, której wcześniej nigdy nie widziałem.
Ustawili obroty na poziomie 850-900 na luzie. Silnik zaczął pracować równo.
Problem w tym, że auto spala teraz 20 na 100km. I teraz już niewiem czy się smiać czy płakać:)
chłopaki zainkasowali 70zł. Ustawili zapłon bo podobno był przestawiony, wymienili filtr powietrza, zrobili porządek z rurkami od podciśnienia, bo podobno nie działało. Teraz Economizer działa nawet zapala się żółta strzałeczka, której wcześniej nigdy nie widziałem.
Ustawili obroty na poziomie 850-900 na luzie. Silnik zaczął pracować równo.
Problem w tym, że auto spala teraz 20 na 100km. I teraz już niewiem czy się smiać czy płakać:)