Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Ciekawostka - Malowanie Aluminium

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 03 mar 2011, 22:18

jak juz tak piszemy potrzebuje pomocy jakim podkładem pomalować dokładkę do zderzaka z abs czy inaczej z laminatu

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 mar 2011, 22:23

To jest standard, jedna z komor ma nawet taki lipny patent, ze nie da sie wlaczyc wypiekania przed uplywem 15minut, podobno to czas potrzebny do opadniecia czasteczek lakieru, nie zaglebialem sie juz w ten temat dalej. Nic Cie jednak nie uratuje jak przesadzisz z gruboscia lakieru, no moze poza szmata lub wycinaniem bata :mrgreen:

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 03 mar 2011, 22:25

najlepiej podkładem do plastików, dla mnie to bez różnicy ja bym zwykłym nawet dał chociaż nie które podróby się lubią gryść.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 mar 2011, 22:28

mati86 pisze:najlepiej podkładem do plastików
To wystarczy jesli nie masz rys, jak sa to musi byc podklad, akryl albo epoksyd.

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 03 mar 2011, 22:30

keczy, taka dokładkę jak ty masz chce założyć

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 mar 2011, 22:42

Nie mam dokladki, zakladaj jednak bo robi robote :mrgreen: W ogole to masz taki sam kolor oooo <ok>

Awatar użytkownika
Ptaku KST
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 400
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:35
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Post autor: Ptaku KST » 03 mar 2011, 22:44

jak ty masz ciemna a ja szara z czarnym dołem
myślałem nad dokładkami z allegro bo ori to ciężko ale jak to się spasuje

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 mar 2011, 12:59

Nie chce mi się czytać wątku od początku więc powiem jak ja bym to widział. :mrgreen:

W pierwszej kolejności czyścisz dokładnie aluski, również odtłuszczasz rozpuszczalnikiem. Następnie matujesz jest papierem wodnym. Bez tego ani rusz. Jeśli alusy będą miały jakieś większe odpryski, których nie dasz rady zniwelować papierem to trzeba będzie użyć szpachli - oczywiście w małych ilościach. Wskazane byłoby potem psiknąć podkład między innymi dla tego że widać na nim doskonale różnie niedopracowania. Potem znów papier wodny, odtłuszczanie i baza - czyli kolor. Baza schnie bardzo szybko więc praktycznie po pomalowaniu ostatniego alusa bazą na pierwszy możesz dawać już bezbarwny.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 06 mar 2011, 19:10

Labiel, a baze tylko raz proponujesz?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 mar 2011, 19:11

Kolczat pisze:Labiel, a baze tylko raz proponujesz?
W zależności jak będzie kryła.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 06 mar 2011, 19:14

a co z klarem, bo slyszalem opinie o tym ze lepiej polozyc ze trzy warstwy, bo wiadomo ze felga ma wieksze prawdopodobienstwo na dostanie kamykiem...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 mar 2011, 19:36

Kolczat pisze:a co z klarem, bo slyszalem opinie o tym ze lepiej polozyc ze trzy warstwy, bo wiadomo ze felga ma wieksze prawdopodobienstwo na dostanie kamykiem...
Pytanie czy później lakier nie będzie się łuszczył. Za gruba warstwa też nie jest wskazana bo może pękać.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 06 mar 2011, 19:37

o widzisz tez sluszna uwaga, dzieki wielkie za wskazowki ;]

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 06 mar 2011, 20:23

Daj tak klaru, byś potem nie miał problemu z polerowaniem lakieru. Wiadomo, że nie 10 warstw, ale z 2-3 będzie dobrze. Jak dobrze położy się go to nie ma prawa nic odpaść.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 07 mar 2011, 14:22

Panowie to ile warstw najlepiej kłaść podkładu, koloru i klaru ? Tak co bym nie musiał na drugi rok znów felg malować ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl