[All] Lampy przednie - ksenon
[All] Lampy przednie - ksenon
Jak myslicie bedzie to pasowac do B4-ki jesli nie mam soczewek?
Bedzie to prawdziwy ksenon czy raczej jakas lipa?
Pozdrawiam.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=218469804
Bedzie to prawdziwy ksenon czy raczej jakas lipa?
Pozdrawiam.
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=218469804
Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 21:57 przez Mathias, łącznie zmieniany 1 raz.
Ech..naszego chorego prawa nie bede komentowal.. ale:Skuciok pisze:wszystkie takie wynalazki są nielegalne do użytku na drodze, jak spotkasz partol to ci wezmą dowód...
Jesli montujesz ksenon, zadbalbym na pewno o regulacje el. swiatel chociaz z wnetrza pojazdu (jesli nie masz), pamietaj oczywiscie rowniez o czystych szklach reflektorow z ksenonem , bo watpie zebys pokusil sie o montowanie spryskow :mrgreen:
Chyba jest takie prawo ze jesli usterke usuniesz na miejscu to Ci nie zabiora? Czy tego nie dotyczy? Wiec wystarczy wozic ze soba 2ie zwykle zarowki i na upartego podlaczysz je spowrotem :mrgreen: Dzisiejsze zestawy dedykowane sa pod konkretne mocowanie typu H1 H4 itd wiec juz nie ma takiego problemu jak kiedys z rezaniem adapterow pod D2Sitp wiec "przejscie" na zwyklą halogenówke w gruncie rzeczy jest dziecinnie proste
Wlasnie mnie to ostatnio zastanawia, na jakiej zasadzie dziala Bi-xenon bez soczewki? Z soczewka rozumiem..przeslona jest ruchoma, a w zwyklym odblysniku? Jakbys mogl wyjasnic bo mnie to ciekawi cholernie :mrgreen:WOJTEK26 pisze:Pogadaj z kolegą BYKU on ma włożone do zwykłych lamp bi-Xenon o barwie chyba 6000 w nocy fajnie sie prezentuje
Roznica napewno bedzie spora..poczytaj posty ludzi ktorzy monowali ksenon (czesto do soczewki ale jednak ) m.in. Frano, Heveliusz z AKP (V8 i w A8 BI-xenon)-opis na rezacze.pl w dziale WARSZTAT.Mathias pisze:Jak myslicie bedzie to pasowac do B4-ki jesli nie mam soczewek?
Bedzie to prawdziwy ksenon czy raczej jakas lipa?
Pozdrawiam.
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
wg prawa to chyba trzeba do ksenonów mieć właśnie spryskiwacze przemywające reflektory i układ samopoziomowania... wtedy można uzyskać homologację, swoją drogą ciekawe gdzie taka homologację można uzyskać.. (sorki nie homologację bo to niepoprawne politycznie, tylko heterologację :mrgreen: )...zgredek27 pisze: Ech..naszego chorego prawa nie bede komentowal.. ale:
Jesli montujesz ksenon, zadbalbym na pewno o regulacje el. swiatel chociaz z wnetrza pojazdu (jesli nie masz), pamietaj oczywiscie rowniez o czystych szklach reflektorow z ksenonem , bo watpie zebys pokusil sie o montowanie spryskow :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 03 sie 2007, 15:16 przez Skuciok, łącznie zmieniany 1 raz.
DOkladnie tak. Gdzie uzyskac homologacje..nie mam pojęcia, myśle ze nikt by raczej sie na to nie zdecydowal bo koszta zamonotowania samopoziomowania na pewno nie są małe :mrgreen: Moze ktoś wie ile :>Skuciok pisze:wg prawa to chyba trzeba do ksenonów mieć właśnie spryskiwacze przemywające reflektory i układ samopoziomowania... wtedy można uzyskać homologację, swoją drogą ciekawe gdzie taka homologację można uzyskać.. (sorki nie homologację bo to niepoprawne politycznie, tylko heterologację :mrgreen: )...
układ samo poziomowania jest w przetwornicy... przynajmniej u mnie tak jest...
na Twoim miejscu odpuścił bym sobie taki zestaw... no chyba że kupujesz soczewki.. to inna sprawa...
barwa nie powinna przekraczać 6000K(opt. 5000 lub 4300K) powyżej świeci na niebiesko i w dodatku bardzo słabo... :-|
pozdrówka
na Twoim miejscu odpuścił bym sobie taki zestaw... no chyba że kupujesz soczewki.. to inna sprawa...
barwa nie powinna przekraczać 6000K(opt. 5000 lub 4300K) powyżej świeci na niebiesko i w dodatku bardzo słabo... :-|
pozdrówka
Ja głównie czytałem o takich cudach:FranoF1 pisze:to dziwne bo u mnie można takie cos zaobserwować podczas pierwszego odpalenia xenonu :lol:
góra-dół :lol:
czyli mam to coś
UKŁADY SAMOPOZIOMOWANIA:
Automatyczne dynamiczne samopoziomowanie (ALWR) lub dynamiczne samopoziomowanie (DLWR) steruje i zapewnia odpowiednie ustawienie reflektorów bez ingerencji kierowcy. Zajmują się tym specjalne indukcyjne lub rezystancyjne czujniki tylnej osi, procesor sterujący a elementami wykonawczymi korygującymi ustawienie reflektorów są silniki analogowe (LW-steller) lub cyfrowe (krokowe). Przesyłane impulsy natychmiast lub ze zwłoką dokonują zmian w ustawieniu reflektorów.
Tylko teraz mi powiedzcie jak to ma działać na naszych dziurawych, wyboistych drogach :mrgreen: Chyba na parkingu pod sklepem tylko spełni swoje zadanie... :roll:
silniczki są podłączone, kable podpiąłem tak jak na schemacie mi kazano i jakoś działaClNEK pisze:Frano a podpisanles cos do silniczkow od regulacji swiatel czy tylko wsadziles zarnik ? cos musi ruszac snopem swiatla hehe
najlepiej można to zaobserwować na ścianie w nocy góra-dół :lol:
pozdro Cinek