Nie swoje, ale w tym wątku masz pokazane jak to wygląda u FranoF1mymaney pisze:A może ktoś pokazałby fotki swoich pomalowanych zacisków ?
[All] Malowanie zaciskow i bebnow
-
andone88
-
spaykee
- Forum Audi 80

- Posty: 2322
- Rejestracja: 16 gru 2007, 16:22
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
w samochodzie ojca kilka lat temu malowalem bebny i zaciski farba odporna na wysokie temperatury, bebny i zaciski odkurzylem pedzelkiem, oczyscilem benzyna czy innym podobnym rozpuszczalnikiem, i pomalowalem pedzlem na czerwono - pedzlem nie spay'em bo nie chcialem zeby farba weszla tam gdzie nie chcialem [szczegolnie w zaciskach] i zeby nie posklejala tych ruchomych czesci] po czterech latach wciaz wyglada pieknie - wystarczy jedynie od czasu do czasu przemyc 
-
piomal1987
- Forum Audi 80

- Posty: 111
- Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
- Lokalizacja: Śląsk
Helfordos - ta farbka dostępna jest tylko w sklepach w UK.UFOtm pisze:<ok> pierwszy niebieski chlorokauczuk
<ok> drugi czerwona farba helfordsa dedykowana + beben hammerite czarny
efekty w Mojej galerii w podpisie ABT the Story
Obie nakladane pedzelkiem bez rozkrecania,
Orientujesz sie ile ta farba może kosztować?
-
Andrew^
Jak malowac to sczyscic zaciski do czysta szczotka na wirtarce, a najlepiej do srutowania (piaskowania) a potem albo do malowania proszkowego (malowanie proszkowe 50 zł przod) albo w domu: podklad cynkowy, a potem czerwony lakier moze byc zaroodporna nie ma roznicy i tak bedzie sie trzymalo dzieki podkladowi.
Zaroodporna farba nie jest wymagana, same zaciski nie maja takiej temperatury zeby trzeba bylo stosowac farby zaroodporne, wysokie temp. sa na tarczach i klockach a w ruchu ulicznym chyba nikt z was tak nie hamuluje zeby wytworzyla sie az tak wysoka temp. zeby nagrzaly sie same zasiki.
No chyba ze ktos hamuluje tak mocno jak auta do streetu ale to wtedy chyba nie ma zwyklych jednotloczkowych zaciskow od audi prawda ?? tylko jakies firmowe zaciski ktore juz fabrycznie sa polakierowane
Zaroodporna farba nie jest wymagana, same zaciski nie maja takiej temperatury zeby trzeba bylo stosowac farby zaroodporne, wysokie temp. sa na tarczach i klockach a w ruchu ulicznym chyba nikt z was tak nie hamuluje zeby wytworzyla sie az tak wysoka temp. zeby nagrzaly sie same zasiki.
No chyba ze ktos hamuluje tak mocno jak auta do streetu ale to wtedy chyba nie ma zwyklych jednotloczkowych zaciskow od audi prawda ?? tylko jakies firmowe zaciski ktore juz fabrycznie sa polakierowane
-
afro
-
kolczyx
- Forum Audi 80

- Posty: 598
- Rejestracja: 19 lut 2007, 10:49
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
ja kiedys jeszcze jak malowalem auto zostalo mi troche lakieru no i mówie spróbuje no i wzioelem poczyscilem i wogule wziolem pendzelek i do roboty
pomalowalem tyl i tak pojezdzilem tydzien i wszystko bylo ok wiec pomalowalem i przód te autko juz sprzedalem dosc dawno ale jak rozmawialemz kolega co je kupil po pewnym czasie to lakier sie trzymal nawet niezle :mrgreen:










