Też jestem z tego pokolenia ale mnie kręci szeroka felga i gleba :lol: , w 80tce każde zmiany poza serie w wyglądzie trzeba przemyśleć - tu pasuje tylko wspomniany zderzak od coupe i soczewki i już jest konkret.MaXuS pisze:Dla mnie cacy a to dlatego że jestem z pokolenia Tuningu i głośnej muzyki umcy umcy ;]
[b3/b4] Zmiany stylistyczne - opinie forum ?
- Oofol
- Forum Audi 80
- Posty: 3143
- Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
- Lokalizacja: Karkonosze/ORK
- Kontakt:
O gustach sie nie dyskutuje. Jak dla mnie to twoja propozycja kolego jest lekko za nowoczesna jak do B3/B4. W C5 czy C6 to wyglada ok bo cala sylwetka jest naciagnieta/uproszczona, a tutaj mamy listwe boczna na tak jakby wzgorku i to sie nie bedzie specjalnie komponowac. takie moje zdanie. Ja lubie zmiany w obrebie wypustow seryjnych ale wszelkie wlasne pomysly popieram - o ile faktycznie jest to dzielo WLASNYCH RAK a nie zlecenie w jakims warsztacie.
Mam nadzieje ze nie spoczniesz i pokazesz efekty WASZYCH kontemplacji.
Bede sledzil topic.
Pozdrawiam igratuluje zaangazowanej kobiety
Mam nadzieje ze nie spoczniesz i pokazesz efekty WASZYCH kontemplacji.
Bede sledzil topic.
Pozdrawiam igratuluje zaangazowanej kobiety
jak dla mnie to nie bardzo takie coś...
ja lubię ładną Felge do tego ładna końcówka wydechu, miłe mruczenie silnika i delikatnie przyciemnione szybki
bo jak czasem widze na mieście auta w stylu Calibry LPG z mega spoilerem i światłami z przodu z BMW i z tyłu ala Lexus i rynną zamiast wydechu to aż mi sie nie dobrze robi
ja lubię ładną Felge do tego ładna końcówka wydechu, miłe mruczenie silnika i delikatnie przyciemnione szybki
bo jak czasem widze na mieście auta w stylu Calibry LPG z mega spoilerem i światłami z przodu z BMW i z tyłu ala Lexus i rynną zamiast wydechu to aż mi sie nie dobrze robi
Ja tam napisze tak rób tak żeby było dobrze a jak skończysz to sie poprostu pochwal bo to co zrobiłeś na kompie w rzeczywistości będzie i tak wyglądało inaczej tu coś dokleisz tam coś utniesz i może wyjśc z tego coś ciekawego
Ps. temat czy może być? więc najpierw popatrz co napiszą inni pużniej przemyśl poskładaj wszystko do kupy i działaj :mrgreen:
Ps. temat czy może być? więc najpierw popatrz co napiszą inni pużniej przemyśl poskładaj wszystko do kupy i działaj :mrgreen:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 286
- Rejestracja: 24 paź 2007, 20:03
- Lokalizacja: Sląsk
Powiem tak... na żywo inaczej wszystko wygląda... Jednak jedna rada jesli ciągniesz rant do przodu to również zakończ jakoś go po drugiej stronie... inaczej wizualizacja da efekt odwrotny... Wszystko rób z własnym smakiem i pro-aerodynamicznie to TOBIE ma się podobać masz być z tego dumny... a spodoba się innym...
Panowie którzy tak krytykujecie, prawdopodobnie nie macie wyobraźni... i to co wam zaserwują w fabryce uwazacie za genialne... powiem wam że większość producentów ma swoich fabrycznych tunerów a za kilka plastików + dodatek napisu dodajecie po kilka tys euraków.
Działaj dalej. Powodzenia.
Panowie którzy tak krytykujecie, prawdopodobnie nie macie wyobraźni... i to co wam zaserwują w fabryce uwazacie za genialne... powiem wam że większość producentów ma swoich fabrycznych tunerów a za kilka plastików + dodatek napisu dodajecie po kilka tys euraków.
Działaj dalej. Powodzenia.
Ostatnio zmieniony 23 lip 2008, 19:58 przez Katesh2, łącznie zmieniany 1 raz.
no nareszcie ktoś zdiagnozował moją przypadłość, a już się bałem że nikt się nie gapnie <rotfl2>Katesh2 pisze:Panowie którzy tak krytykujecie prawdobnie albo nie macie wyobraźni
Wyobraźnia to nie jest robienie z samochodu cyrku na kołach, przerabianie na jeżdżący kolorowy, nadmuchany barakowóz.
Wyobraźnia to tuning auta ze smakiem, tak aby auto się wyróżniało ale zachowało charakter :!:
Mamy w Klubie kilka aut za którymi każdy się obejrzy, a nie mają na sobie nawet grama tandety, o kogo mi chodzi - wiadomo <ok>
Nie napisałem by zrobił z samochodu tandetę lub jak to piszesz cyrk na kółkach... dodatkowo jeśli zauwazysz "tuning wizualny" ma nie tylko na celu upiększania auta ale dodatkowo polepszenie aerodynamiki... ( nie chodzi o opływ a o przyczepność... ) Tona plastiku nigdy nie była mile widziana... szczególnie w samochodach 1.0... i mocy 50km... a takie też widziałem...
kolego przyczepność o której piszesz to powinna się pojawiać powyżej 150-160 km/h bo poniżej to można sobie to w buty wsadzić
zobacz , że te wszystkie auta typu S RS jakoś nie mają "tej przyczepności" a trzymają się drogi świetnie . Wiem co pisze , jeździłem eSkami i RSkami i "zwykłymi" audicami. docisk somochodu tak by auto bylo sterowne to grubo powyżej 200 i jest to stosowane w autach szybkich jak 911 Turbo , Veyron R8 ECT
wszystkie spoilery przytwierdzone na stałe to zaczynają mieć znaczenie powyżej prędkości 150 by nie bylo neipożądanych zawirowań za autem i lekko dociskało tył . Wszystkie inne i przy mniejszych prędkościach są to zwykłe gadżety.
w zasadzie żadne B3 po za 7A nie ma co ganiać z takimi prędkościami za często więc IMHO Twoja teoria o dociskaniu jest tu trochę nie na miejscu w przypadku tego egzemlarza.
co do samej przerobki to mi sie nie podoba o tyle , że błotnik ma za duży i za nisko schodzący rant, zderzak wygląda strasznie "laminowato" co wg mnie nie jest zbyt ciekawym rozwiązaniem , a halogeny są za małe <- może jakby były okrągłe to by lepiej wyglądały
sory za chaotycznego posta ale troszkę zmęczony jestem.
zobacz , że te wszystkie auta typu S RS jakoś nie mają "tej przyczepności" a trzymają się drogi świetnie . Wiem co pisze , jeździłem eSkami i RSkami i "zwykłymi" audicami. docisk somochodu tak by auto bylo sterowne to grubo powyżej 200 i jest to stosowane w autach szybkich jak 911 Turbo , Veyron R8 ECT
wszystkie spoilery przytwierdzone na stałe to zaczynają mieć znaczenie powyżej prędkości 150 by nie bylo neipożądanych zawirowań za autem i lekko dociskało tył . Wszystkie inne i przy mniejszych prędkościach są to zwykłe gadżety.
w zasadzie żadne B3 po za 7A nie ma co ganiać z takimi prędkościami za często więc IMHO Twoja teoria o dociskaniu jest tu trochę nie na miejscu w przypadku tego egzemlarza.
co do samej przerobki to mi sie nie podoba o tyle , że błotnik ma za duży i za nisko schodzący rant, zderzak wygląda strasznie "laminowato" co wg mnie nie jest zbyt ciekawym rozwiązaniem , a halogeny są za małe <- może jakby były okrągłe to by lepiej wyglądały
sory za chaotycznego posta ale troszkę zmęczony jestem.
Heh a według mnie tunel aerodenamiczny raczej nadaje sie do predkosci od 200 w gore po:noorbi pisze: według mnie potrzebny jest do tego tunel, a nie własnoręczne szpachlowanie....
1. Nie osiagne takiej predkosci
2. Nie buduje awionetki lub samolotu
3. Nie pisalem tez ze bede szpachlowal to sam
4. I ostatnie Skad ja bym wziol ten tunel :mrgreen:
[ Dodano: 2008-07-25, 00:01 ]
Dzieki za opinie i mam tu male "ALE"DRED pisze: że błotnik ma za duży i za nisko schodzący rant, zderzak wygląda strasznie "laminowato"
Tak naprawde zmiana bylaby minimalna (czyli sciagniecie listw ze zderzaka i wyrownanie go. No i zjednolicenie listw pod swiatlami czy jak to sie tam nazywa ) Co do rantu moze i racja ale to tylko projekt na PhotoShop-ie i wszystko da sie jeszcze zmienic Jak narazie czerpie informacje co z czym i patrze jak wy to widzicie
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-07-25, 00:18 ]
noorbi pisze: Wyobraźnia to tuning auta ze smakiem, tak aby auto się wyróżniało ale zachowało charakter
Chcialbym zobaczyc tuning ze smakiem spod twoich rak Moim zdaniem kazdy tuningowany samochod ma zachowany swoj charakter wystarczy popatrzec na jego linie i wiemy co to za marka Takiego jestem zdania
P.s Jesli zachowanie charakteru i tuning ze smakiem sprowadza sie do pomalowania list w kolorze samochodu to za taki tuning ze smakiem podziekuje
Pozdrawiam
buahahaha,dawno sie tak nie usmialem <ok> -pokolenie Tjuning?Kolego,chyba pomyliles web site-to jest strona Audi80.pl,a nie ModnyGogus.pl :mrgreen: .Byc moze nie znamy sie na obecnej modzie,ale tez nie nosimy damskiej bielizny .W kazdym razie wracajac do tematu,projekt zderzaka jest totalna porazka,wyglada paskudnie,jest wrecz oblesny :cry: .Natomiast pozytywna strona calego pomyslu jest to,ze zrobiles projekt graficzny/podziekowania dla Twojej partnerki/,i zapytales o opinie.Mysle,ze z pomoca klubowiczow z czasem zrobisz bardzo zacne auto,czego zycze Ci z glebi serca .A obecny projekt potraktuj jako niebyly i nigdy do niego nie wracaj.PozdrowiskaMaXuS pisze:Dla mnie cacy a to dlatego że jestem z pokolenia Tuningu i głośnej muzyki umcy umcy ;] Napisz na Pw jak chcesz robić ten zderzak i czy przerabiać ori?? A i nie wiem ile masz lat ale tu większość Panów nie zna sie na dzisiejszej modzie;) heh;) :mrgreen: