Witam, od czasu kupna borykam się z brakiem mocy Dziś sprawdziłem napięcia (bo w końcu znalazłem opis jakie i gdzie mają być) w przewodach od przepływomierza (Pierburg 71822151). Wyszło że nie ma napięcia w 3 pinie we wtyczce tj 3+masa brak i 3+5 brak (ma być~12,5V), 1+masa i 1+5 po ~4,8V czyli w normie.
Gdzieś wyczytałem, że niby gdzieś koło ecu jest jakiś bezpiecznik. A może chodzi o bezpieczniki w środku pod deską po stronie kierowcy? Tam z powodu utrudnionego dostępu jeszcze nie sprawdzałem (bezpieczniki w podszybiu są ok).
Ktoś może podejrzewać przyczynę braku napięcia w tym pinie? Nie widać, aby jakieś kable były przerwane czy pogryzione
[B4 1.9 1Z 90KM] Brak napięcia w kablach od przepływomierza
- Damianeros
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 mar 2017, 09:02
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ściborzyce Wielkie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tylko Vag i logi dynamiczne pomogą w odnalezieniu "zaginionej mocy" Zasilanie na 3 pin przepływki, idzie z bezpiecznika z nakładką "motor ". Z tego bezpiecznik idzie też zasilanie n108 ,n18 ,n75 i czujnik hamulca ,więc o ile ten bezpiecznik miałbyś przepalony ,to silnik przede wszystkim "twardo " pracuje bo nie działa n108 ,a po podpieciu vaga bedzie cała "litania "błedów związana z brakiem zasilania rzeczy które wymieniłem
- Damianeros
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 mar 2017, 09:02
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ściborzyce Wielkie
Faktycznie silnik pracuje twardo na biegu jałowym, na kompie jest błąd przepływomierza (chyba brak masy), czujnika temperatury powietrza dolotowego i właśnie czujnik hamulca. Nie mam zaślepek na tych bezpiecznikach Moteur i Motor, i miałem mały problem i ich lokalizacją Pod "motor" nie ma w ogóle bezpiecznika ... jaki tam powinien być - 10A ?MUNIOR pisze:Zasilanie na 3 pin przepływki, idzie z bezpiecznika z nakładką "motor ". Z tego bezpiecznik idzie też zasilanie n108 ,n18 ,n75 i czujnik hamulca ,więc o ile ten bezpiecznik miałbyś przepalony ,to silnik przede wszystkim "twardo " pracuje bo nie działa n108 ,a po podpieciu vaga bedzie cała "litania "błedów związana z brakiem zasilania rzeczy które wymieniłem
EDIT:
włożyłem bezpiecznik 10A ale został jeden błąd z czujnikiem temp. powietrza za IC, pokazuje że ma zwarcie z masą. Hmm wymienić czujnik?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie spotkałem jeszcze uszkodzonego Jak juz to brak styku we wtyczce ,albo utleniony kabelek po gumową osłoną wtyczki .Zbytnio sie tym czujnikiem nie ma co przejmować ,bo jego wskazania nie mają zauważalnego wpływu na cokolwiekwłożyłem bezpiecznik 10A ale został jeden błąd z czujnikiem temp. powietrza za IC, pokazuje że ma zwarcie z masą. Hmm wymienić czujnik?
- Damianeros
- Forum Audi 80
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 mar 2017, 09:02
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ściborzyce Wielkie
Jestem już po jeździe próbnej i nie masz pojęcia jak mi się morda cieszy, a to tylko głupi bezpiecznik Czuć jeszcze malutki niedobór mocy, jutro podjadę do kumpla, bo u niego mam gulfa (idzie na szrot po strzale) z dokładnie takim silnikiem i wymienię z niego ten czujnik może pomoże jak nie to trudno
Jest jeszcze błąd 550 od wyprzedzenia kąta wtrysku, ale w przyszłym tygodniu jak przyjdzie mi rozrząd to zrobię przy okazji - może dlatego tak muli, nie pójdzie więcej jak 4200-4500 obr./min.
Dzięki wielkie za pomoc! Pozdrawiam!!!
Jest jeszcze błąd 550 od wyprzedzenia kąta wtrysku, ale w przyszłym tygodniu jak przyjdzie mi rozrząd to zrobię przy okazji - może dlatego tak muli, nie pójdzie więcej jak 4200-4500 obr./min.
Dzięki wielkie za pomoc! Pozdrawiam!!!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To są maksymalne obroty tego silnika ,wiec nie oczekuj że będzie się kręcił wyżej. Max moment obrotowy ma ok.2,2 tys obrotów i okolice tych obrotów ,w zupełnosci wystarczają do sprawnego poruszania się .Jak ktoś lubi kręcić pod 4 tys obr,powinien jeżdzić benzynką ,bo 1,9 tdi to nie jest silnik dla niegoDamianeros pisze:nie pójdzie więcej jak 4200-4500 obr./min.