[B4 1,9TDI 1Z] Czy warto zmienić turbo na T15??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
Panowie z czy taka t15 pasuje z passata b4 tdi 1z i czy kolektor wydechowy też pasuje p&p do audi 80 1z
[ Dodano: 2012-09-14, 13:57 ]
Na dniach jadę po turbinę t15 z całym osprzętem czyli turbo + kolektor wydechowy +rura wydechowa + powrót ojeju od turbo bo to wszystko jest inne niż w t2 za bardzo dobra kasę więc zobaczymy co wyjdzie i teraz ma to jechać od dołu :mrgreen:
Po założeniu zdam relacje jak to jeździ i czy jest różnica
[ Dodano: 2012-09-14, 13:57 ]
Na dniach jadę po turbinę t15 z całym osprzętem czyli turbo + kolektor wydechowy +rura wydechowa + powrót ojeju od turbo bo to wszystko jest inne niż w t2 za bardzo dobra kasę więc zobaczymy co wyjdzie i teraz ma to jechać od dołu :mrgreen:
Po założeniu zdam relacje jak to jeździ i czy jest różnica
Przekładka na Pierburg + komp 16 bit + czip + wtryski 216 + wolna odma + wyrzucony kat + borbet 16"
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Kolektor i rurka spustowa oleju nie będzie pasowała z paska, bo części są inne.kris00 pisze:Panowie z czy taka t15 pasuje z passata b4 tdi 1z i czy kolektor wydechowy też pasuje p&p do audi 80 1z
[ Dodano: 2012-09-14, 13:57 ]
Na dniach jadę po turbinę t15 z całym osprzętem czyli turbo + kolektor wydechowy +rura wydechowa + powrót ojeju od turbo bo to wszystko jest inne niż w t2 za bardzo dobra kasę więc zobaczymy co wyjdzie i teraz ma to jechać od dołu :mrgreen:
Po założeniu zdam relacje jak to jeździ i czy jest różnica
Odnośnie przekładki turbiny z T2 na T15 mogę powiedzieć że jest to nieopłacalny interes. Jak ktoś pojeździł na T2 będzie rozczarowany jazdą na T15. Fakt, że auto lepiej od dołu się zbiera, ale T15 nie ma takiej wydajności na wyższych obrotach jak T2. Od 3 tyś obr auto to muł i nie ma za bardzo czego szukać powyżej tych obrotów. Dodam że mam u siebie wszystko sprawne, sprawdzane logi były i tak musi być.
Przeróbki nie polecam, chyba że ktoś jeździ tylko do 3 tyś obr...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
No ciekawie mówisz ja jeżdżę różnie przeważnie do 3 tyś obr ale bardzo dużo śmigam do 4 tyś ma wtedy ładnego kopa od 2 do 4 tys i turbo T2 ma spory zapas i można śmigać nawet 1,4-1,5 bara co w T15 jest problemem
A czy na T15 tak pod 4 tyś trzyma te np: 1,1 bara cały czas\
A czy na T15 tak pod 4 tyś trzyma te np: 1,1 bara cały czas\
Przekładka na Pierburg + komp 16 bit + czip + wtryski 216 + wolna odma + wyrzucony kat + borbet 16"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
Ja już po wymianie turbinki na T15 jestem mega zadowolony wcześniej miałem mega turbo dziurę i dopiero od 2 tyś turbo budziło sie do życia a do 2 tyś <uhh> koszmar nie jechało nieraz w nieście nagle przycisnąć to musiałem czekać do 2 tyś obr teraz przy 1,8 tyś obr jest 1 bar autko płynnie przyśpiesza od spodu nie ma żadnej turbo dziury a z odpiętym wężykiem od N18 pompuje 1,6 bara :mrgreen:
Przekładka na Pierburg + komp 16 bit + czip + wtryski 216 + wolna odma + wyrzucony kat + borbet 16"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
Ja sie chyba jednak wstrzymam z wymiana turbo. Od kiedy wywalilem katalizator turbo ladnie wstaje mi przy ok. 1,7k obrotow. I od spodu juz nie jest taki ospaly
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-by-matek-vt68826.htm
Przekladka MUNIOR + pompa AFN+glowiczka 11mm + wtryski Volvo + 1,4bara + soft by KOSTRZ :mrgreen:
Przekladka MUNIOR + pompa AFN+glowiczka 11mm + wtryski Volvo + 1,4bara + soft by KOSTRZ :mrgreen:
Ja mam taki plan, żeby zmienić turbo z t15 na T2, mam już wszystko do zmiany, brakuje mi tylko przewodu z Turbo do IC. Zastosowałem parę metod które mam nadzieję pomogą Turbinie wcześniej się wkręcić, jestem nawet gotowy pozbyć się środkowego tłumika i zastąpić go przelotowym żeby zbyt dużego laga nie było. Owszem t15 jest mała, ale wariatka lecz po 3tys. Obrotów moc nie narasta, co z tego że u mnie pomuje 1.2bara skoro powietrze jest przegotowane i nic pozytywnego z takiego ciśnienia. Więc będzie u mnie T2.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
trepek, T15 jest fajna i nadaje się do ori silnika, powiedzmy do 120KM nadąrza a pozniej puchnie, bardzo ciężko jest uzyskać takie moce jak 130km na ori pompie 1z w upalny dzień i z dobrze zagrzanym silnikiem, bo wszystko jest spuchnięte a mała turbinka t15 jeszcze to potęguje. t15 jest fajna zimą i jeśli się jeździ na pusto. W przeładowanym aucie boost skacze na 0,7 -1Bar a ori IC nie za bardzo to schładza.
Na tej stronce ciekawie opisane jest, że t15 jest do silników 1.6 i do ok. 100Km a już przy T2 moc ok. 120Km ( wiadomo że jeszcze Vat trzeba doliczyć :lol:)
http://members.iinet.net.au/~johnh/garrett2.htm
Na tej stronce ciekawie opisane jest, że t15 jest do silników 1.6 i do ok. 100Km a już przy T2 moc ok. 120Km ( wiadomo że jeszcze Vat trzeba doliczyć :lol:)
http://members.iinet.net.au/~johnh/garrett2.htm
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Wtryski można wziąć od Volvo V70 lub s80 z silnikiem 2.5tdi r5 mają one otworki 0,210 a w afn są 0,205
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga