Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi 1Z] czyżby turbina??

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[b4 1.9tdi 1Z] czyżby turbina??

Post autor: hudy » 07 mar 2007, 18:58

witam.zauważyłem dziś dziwną rzecz.odpaliłem samochód i podczas jazdy pod górke strasznie wolno sie rozpedzał tak jakby nie działała turbina,nawet nie było jej słychać.po przejechaniu ok 400 metrów zatrzymałem się na skrzyżowaniu i jak ruszyłem już wszystko było ok.turbina gwizdała a samochód normalnie się rozpedzał.pojeździłem jeszcze troche i nic dziwnego nie zauważyłem wcześniej też nic takiego sie nie działo.to był pierwszy raz i mam nadzieje że ostatni ;-) co to mogło być??

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 22 mar 2007, 22:49

To mogło byc coś w turbinie. Nie jestem pewien ale zawór N75 mógł ci sprawić psikusa.
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
dejf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 12 sty 2007, 18:22
Lokalizacja: Płock

Post autor: dejf » 23 mar 2007, 14:34

Tez tak mysle - przeplywka N75, chyba ze gorzej i turbina.. :-/ Wymien przeplywke i przetestuj furencje pod niezłą gorke :-D tylko pomalu wciskaj, nie tak od razu w deske to nie ma 300PS :-P
ASZ+ niedługo z gtb2260vk

greglus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:02
Lokalizacja: Siedlce

[80 b4 tdi 1z]zawór turbiny

Post autor: greglus » 18 maja 2007, 22:40

Chciałbym uzyskać informację od właścicieli turbodisli, czy zawór pod turbiną sterujący napełnieniem jej spalinami (ramię siłownika) porusza się w Waszych silnikach lekko czy tak jak u mnie bardzo ciężko (ręką nie ruszę, muszę użyć pręta). Nie wiem czy u mnie działa prawidłowo :-|

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 18 maja 2007, 22:44

Chodzi Ci o ten co współpracuje z EGRem :?:
Jak dodam gazu to się rusza, a tak normalnie na sucho to ciężko go ruszyć.

greglus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:02
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: greglus » 18 maja 2007, 22:55

Zawór o który mi chodzi jest od spodu turbiny
Ostatnio zmieniony 18 maja 2007, 22:58 przez greglus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 18 maja 2007, 22:56

greglus pisze:Zawór o który mi chodzi jest od spodu turbiny
no to jw :-P

greglus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:02
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: greglus » 18 maja 2007, 23:01

Czyli wszystko w porzo i tak ma być, dzięki kolego minon1 ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 maja 2007, 00:11

Mam inny silniczek, ale u mnie też jest takowe urządzonko i też ręką to sie tego nie ruszy.
Części samochodowe online - Motostacja

greglus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 15 kwie 2007, 19:02
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: greglus » 19 maja 2007, 12:51

teraz jestem już spokojny, wiem że jest ok. muszę jeszcze kiedyś zmierzyć przyspieszenie do 100 km/h, żeby sprawdzić czy przypadkiem silnik nie muli, ale chyba dobrze chodzi. To mój pierwszy diesel w życiu, wcześniej miałem vectrę 1.6,16V (100KM) chodziła jak burza ale potrzebowała obrotów, a w audicy wciskam "deskę" szybka zmiana biegu i znowu decha, zmiana itd. przyspiesza ładnie z dołu bez wkręcania na wysokie obroty. I właśnie tego chciałem doświadczyć jestem zakochany w tym samochodzie, również dlatego że ma prostą konstrukcję silnika i łatwo go dobrze poznać i cokolwiek w nim zrobić samemu, a ja to lubię :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 19 maja 2007, 23:59

Oj ja też lubie grzebać przy samochodach i to bardzo. A co do prostej konstrukcji... Hmy... musiał by kolega zobaczyć budowę zwykłego 1,6 D. To jest dopiero prostota. Żadnych turbin, żadnych pomp wspomagania. Po za tym sam silnik to jak młot i kowadło - to jest dopiero prościzna, ale prościzna niezawodna ;-)
Części samochodowe online - Motostacja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga