Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1Z] Kupno używanej czy regeneracja?

Awatar użytkownika
Paweł1997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 26 sty 2015, 12:26
Lokalizacja: Olsztyn

[B4 1.9TDI 1Z] Kupno używanej czy regeneracja?

Post autor: Paweł1997 » 14 paź 2015, 20:02

Niestety moja turbina bierze dużo oleju i musze szybko ją zrobić. I tu moje pytanie czy opłaca się kupować używkę czy dać moją do regeneracji? A co myślicie żeby wstawić turbo od AWX a na wiosne dać wtryski 216 i soft bo niestety wszystkiego na raz nie zrobie

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 paź 2015, 20:15

Z używką to też zależy jaka CI się trafi, 20 lat swoje też zrobiło na niej jakiś odcisk, w zależności jak właściciel dbał.
Jezeli szukasz T2 to mam kompletną z kolektorem, spływem oleju i DP.
http://olx.pl/oferta/audi-b4-turbina-1- ... 1b7d98f9e5

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 paź 2015, 20:42

Paweł1997 pisze:A co myślicie żeby wstawić turbo od AWX a na wiosne dać wtryski 216 i soft bo niestety wszystkiego na raz nie zrobie
Musisz pamiętać że jak dasz turbo AWX ,czyli ze zmienną geometrią ,to twój obecny sterownik nie ogarnie sterowania taką turbiną ,bo turbo AWX sterowane jest kierownicami spalin ,a w twojej obecnej turbinie ,ciśnienie upuszcza zawor upustowy spalin ...a to dwa zupelnie różnie sterowne układy i są zupełnie inaczej sterowane.A co do turbiny ze zmienną geometrią ,to moje zdanie zawsze takie same <ok> chcesz mieć problemy ,to zakładaj ,kierownice w niej staną wczesniej czy puzniej ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Paweł1997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 26 sty 2015, 12:26
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł1997 » 14 paź 2015, 21:10

Dzięki Krzysiek84 ale mam T15. To co mam zrobić? Z dobrą używaną będzie ciężko a jakieś inne turbo? Czy regenerować

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 14 paź 2015, 22:01

Paweł1997 właśnie turbinke T15 ciężko dostać w dobrym stanie. Można na palcach policzyć- w necie mało się takich znajdzie. Jak ma małe luzy na wirniku i nie jest zatarta, to moim zdaniem opłaca sie zregenerować. Wiesz później co masz wsadzone w aucie, a z neta to wiadome- kot w worku.

U mnie coś już pobiera olej małe ilości, ale luzów dużych nie ma co by ją kwalifikowało do regeneracji. Ja sie nią narazie nie przejmuje.

Twoja decyzja albo szukasz używki i kupujesz kota w worku ( oczywiście z gwarancją rozruchową) albo swoją oddajesz do regeneracji.

Niech się też wypowiedzą inni :)
Obecne autko Audi 80
Nowy nabytek 2.6 ABC 95rok Avant CZARNA
2.0 ABK 95rok Avant LZ6P

Nie ma lipy :) <ok> <ok> <ok>

Było Audi 80 1.9 Tdi 94rok na Pierburgu --> Poszło w ręce ojca

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 paź 2015, 07:09

Paweł1997 pisze: a jakieś inne turbo? Czy regenerować
Ten zestaw co mam to pasuje , trzeba do tego jeszcze tylko przewod zasilający z przepływomierza do turbo i z turbo do IC.
Tylko po przesiadce z t15 na T2 odczujesz , że później wstaje turbo, bo gdzieś przy 2000 obr/min.

Awatar użytkownika
Paweł1997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 26 sty 2015, 12:26
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł1997 » 16 paź 2015, 17:29

W moim wirnik nie ma luzów tylko ten olej. Dowiadywałem się o regeneracje i do dużo wychodzi. Jutro podjade na szrot i zobacze czy jakieś mają. A nad T2 się zastanowie ale czy wiem czy warto zmieniać na takie turbo które nie wiele zmieni? Wolałbym zostać na T15.
I jeszcze jedno pytanie. Czy jest możliwość żeby wymienić w turbinie tylko uszczelnienia bez kompletnej regeneracji?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 paź 2015, 18:26

Kolega ma cały silnik z passata B4 90 km
http://olx.pl/oferta/passat-b4-1-9-tdi- ... e3651f85eb

więc i turbo się znajdzie.

Awatar użytkownika
srebrnastrzala
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 04 gru 2014, 12:27
Imię: Paweł
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Kontakt:

Post autor: srebrnastrzala » 16 paź 2015, 22:11

Pawel ja w swoim afnie wywalilem vnt bo umarla i wstawilem t15 uzywke od kolegi z forum i dmucha mi do 1 bara to jazdy bez wyglupow wystarczy w zupelnosci
Moje Audi 80 1.9 MTDI Turbina.
Ps: Rozrząd audi a6 c4 2.5 tdi

Awatar użytkownika
Paweł1997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 26 sty 2015, 12:26
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł1997 » 19 paź 2015, 18:53

Na razie pojeżdże po szrotach o poszukam. Może coś znajdę, a jak nie no to chyba będę musiał kupić przez internet chociaż wolałbym ją obejrzeć na żywo przed kupnem.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 19 paź 2015, 20:04

Poszukaj T15 dzwon tu do gościa http://olx.pl/oferta/audi-80-b4-1-9-tdi ... f;promoted
Brałem od niego T2 i mówił ze super stan i faktycznie ładnie śmiga.
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

Awatar użytkownika
Paweł1997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 26 sty 2015, 12:26
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł1997 » 19 paź 2015, 20:36

Dzięki. Może zadzwonię. Zapytam jeszcze raz czy serwisy turbosprężarek wymienią mi tylko uszczelnienie bo sprawdzałem że wirnik sprężarki nie ma żadnego luzu i audiczka dobrze się zbiera.

Awatar użytkownika
aluminium
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 495
Rejestracja: 17 lip 2012, 17:53
Lokalizacja: EZG

Post autor: aluminium » 19 paź 2015, 20:51

Witam moim zdaniem jeżeli wirnik nie ma luzów a tylko olej leci to oddać ją do regeneracji bo nigdy nie wiesz co kupisz.
Moje OOOO
Cyklamentynowe b3 hella black klimatronik z b4

audi-80-90-b3/cyklamentynowe-b3-by-alum ... 96541.html
Butelkowy avanturnik 1z soczewki hella black
audi-80-90-b4/butelkowy-avanturnik-1z-b ... 97264.html

Awatar użytkownika
Paweł1997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 26 sty 2015, 12:26
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł1997 » 19 paź 2015, 21:08

Znalazłem teraz firme co się zajmuje regeneracją. Na stronie napisane jest że regeneracja podstawowa czyli zestaw naprawczy, mycie, wyważanie i sprawdzenie za 500zł. Jutro zadzwonie i się dopytam.

Awatar użytkownika
aluminium
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 495
Rejestracja: 17 lip 2012, 17:53
Lokalizacja: EZG

Post autor: aluminium » 19 paź 2015, 21:14

Twierdzę że możesz kupić szrota i wtedy wydasz i na turbinę i na regeneracje. Jak by to rzeczywiście kosztowało 500 zł to by było ekstra.
Moje OOOO
Cyklamentynowe b3 hella black klimatronik z b4

audi-80-90-b3/cyklamentynowe-b3-by-alum ... 96541.html
Butelkowy avanturnik 1z soczewki hella black
audi-80-90-b4/butelkowy-avanturnik-1z-b ... 97264.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga