Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9tdi] Ładowanie Turbo?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 12 mar 2012, 20:12

jak sprawdzic zawór N75??????????
<bylo> <szukaj>

ARTI2012
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 sty 2012, 19:58

Post autor: ARTI2012 » 13 mar 2012, 18:25

witam mam audi b4 1.9tdi avant 94 rok na boschu . jak doklanie dobrze sprawdzic TEGO N75 oraz sztage. co moze byc ze jest mulowata ?????
ARTI

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 mar 2012, 18:47

Wczesniej pisalem jak prawidłowo powinne byc wężyki podłączone.
Spraewdz szczelnosc dolotu czy jest dobrze wszystko. Dymi mocno jak podłożysz do pieca porzadnie :mrgreen:

ARTI2012
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 sty 2012, 19:58

Post autor: ARTI2012 » 13 mar 2012, 18:48

czy mozna sprawdzic sztange w taki sposob podpiac wezyk pod sztange i powietrzem troche na pompowac zeby sprawdzic czy dziala?? ??????

[ Dodano: 2012-03-13, 18:59 ]
nie dymi mocno . ok sprawdze podlaczenie tego i dam znac a mzoe cos jeszcze ??????? moim zdaniem jakby wolno wkrecal sie w obroty < juz kata usunelem>
ARTI

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 mar 2012, 19:08

Podpiąć pod Vag sprawdzic kąt wtrysku i dawke bo może za mała.
A sztange możesz tak sprawdzić, najlepiej zebys miał z manometrem to bedzie wiadomo przy jakim cisnieniu sztanga wysunie się.

ARTI2012
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 24 sty 2012, 19:58

Post autor: ARTI2012 » 13 mar 2012, 19:22

aha najlepiej chyba takim pistoletem do pompowania kol Np??? moze byc ??? takze moim zdaniem troche pali wiecej a dawka byla ustawiana

[ Dodano: 2012-03-13, 19:24 ]
poprostu jechac jedzie ale nie wbija w fotel tylko az troche wkrecisz na obroty to juz lepiej jakby ale nie odlot napewno niewiem co to za przyczyna moze byc
ARTI

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 mar 2012, 19:33

Tylko zwężka jakaś zeby była bo wężyk cienki tam idzie. Auto tak ma, ze powyzej 2 tys ciagnie dopiero jak turbo wstanie. Przeciagnij poza 2,5 tys i dopiero biegi zmieniaj :-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 mar 2012, 20:11

Krzysiek 84 pisze: Auto tak ma, ze powyzej 2 tys ciagnie dopiero jak turbo wstanie. Przeciagnij poza 2,5 tys i dopiero biegi zmieniaj :-)
Taka "zaleta " turbo T2 ,w starym boschu ;-) W styczniu 94 wyszły ostatnie modele z T2 na przepływce boscha ....w lutym 94 roku zastąpili T2 mniejszą i szybciej wstającą T15 ,zmienili osprzęt na nowocześniejszy i życie stało się prostsze :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

pietruszka65
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 09 sty 2011, 20:54
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: pietruszka65 » 25 lip 2013, 18:19

ja mam mianowicie taki problem z autkiem na osprzęcie boscha że turbo laduje mi 0,3 bara i mocno kopci na czarno jak przycisne
gdzie mam szukać rozwiązania problemu?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 lip 2013, 18:29

pietruszka65 pisze:ja mam mianowicie taki problem z autkiem na osprzęcie boscha że turbo laduje mi 0,3 bara i mocno kopci na czarno jak przycisne
gdzie mam szukać rozwiązania problemu?
Zaślep EGR ,sprawdż szczelność dolotu ,jak dolot szczelny ,to podmień przepływomierz <ok>
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 25 lip 2013, 21:08

ciekawe z kad wiesz ze laduje ci 0,3 bara :>

sprawdz tez wezyki n75 :>
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

slawek5t
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 21 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Bytów

Post autor: slawek5t » 01 sie 2013, 21:33

_Dave pisze:ciekawe z kad wiesz ze laduje ci 0,3 bara :>
Może miał podłączony zegar :) wtedy akurat bardzo dokładnie pomierzyłby ciśnienie turbiny.
Kopcenie dodatkowo potwierdzało by ten fakt.
Kolego musisz zrobić to co Kolega Munior zalecił. On ma głowe do tego :)
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 27 lut 2014, 19:29

witam wszystkich...mam pytanie,może ktoś z was wie jakie max ciśnienie powinna dawać turbina w AFN ? szukałem w necie ale nie znalazłem nic na ten temat (wiem pewnie źle szukałem:)) u mnie zegar wskazuje ok 1,7 bara ...czy to nie za dużo?!

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 lut 2014, 19:54

januszbin pisze:może ktoś z was wie jakie max ciśnienie powinna dawać turbina w AFN ?
Na ori sofcie ,ok .1 bara .Na tuningowym różnie ,ale zwykle max w okolicy 1,3 bara <ok> .Podepnij vaga i w bloku 011 ,będziesz widział wartość ciśnienia żądaną przez ECU ,i aktualną w dolocie
januszbin pisze:u mnie zegar wskazuje ok 1,7 bara ...czy to nie za dużo?!
nawet na tuningowym sofcie 1,7 bara ,to straszny Hardcor :roll: i obstawiam raczej że manometr zawyża,niż że jakiś tuner ,tak zaszalał ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 27 lut 2014, 21:27

a co sie dzieje kiedy zapiekają się kierownice ...bo wydaje mi się,że nimi jest problem ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga