Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Montaż FMIC na Boschu

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 02 wrz 2012, 18:56

od Coupe da radę zderzaczek

jak chcesz sobie podjechać z ciśnieniem doładowania nie chcesz jechac na zmianę softu to wepnij się z MBC przed MAP-sensorem...

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 07 wrz 2012, 23:57

Mi ostatnio tanio wpadł w ręce zderzak od Coupe, trochę pospawałem jestem w fazie malowania, zakładam i chciałbym od razu podpasować FMIC, zastanawiam się nad tym od Mondeo 2.0TDCi wymiary to 410x100x 85mm (podobno wydajny). mam nadzieję że się go jakoś upchnie, tym bardziej że mam klime. A przewody połączyłbym z oryginalnymi.

[ Dodano: 2012-09-08, 00:00 ]
kris00 pisze: ja u siebie mam podkręcone do 1,5 i nic mu się nie dzieje
1.5 bara na org. smic ? jakie masz turbo ?
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 08 wrz 2012, 05:28

icka mam ori a turbo jest t2
Przekładka na Pierburg + komp 16 bit + czip + wtryski 216 + wolna odma + wyrzucony kat + borbet 16"

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 08 wrz 2012, 08:06

ja bym pakował od Frontery 2.3TD jest długi, cało aluminiowy wiec tu już mamy pole do popisu

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 10 wrz 2012, 23:44

arwam, A napisz jakie są wymiary tego IC od Frontery. I jak byś zamieścił zdjęcie już założonego zderzaka z IC to byłoby pożyteczne. Moim zdaniem i tak to ma średni sens taki duży IC, bo kratka ma ok. 6.5cm przelotu, najwyżej że dziury przewiercić w dole zderzaka.


kris00, To spore doładowanie na naszego smic, u mnie przy 1.2bara potrafi Stefan zakurzyć, bo już za gorące powietrze.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 11 wrz 2012, 08:02

No niestety powietrze sie grzeje wiem o tym dobrze średnio tak po 50 stopni jest w dolocie
Aktualnie latam na wtryskach 216 turbo 1,2 bara i nawet przy ostrym gazowaniu nie chce za bardzo dymka puścić więc jestem mega zadowolony oczywiście komp 16 z mocnym softem
Przekładka na Pierburg + komp 16 bit + czip + wtryski 216 + wolna odma + wyrzucony kat + borbet 16"

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 11 wrz 2012, 21:25

Więc zamówiłem już IC od Frontery 2.3TD. jest dość spory, nie znam dokładnie wymiarów ale powinien dobrze chłodzić, tylko żeby dobrze go wpasować w zderzak, na pewno trzeba będzie trochę dziur porobić w zderzaku żeby była większa skuteczność chłodzenia. ;-)

[ Dodano: 2012-09-14, 21:02 ]
Icek już trafił w moje ręce, zmierzyłem i wymiary są takie: 60x20x4cm czyli pojemność ok. 4,8litra. ( org. Smic ma ok. 2.5lita pojemności, dużo mniejszą powierzchnię i jest niestety za bardzo schowany) teraz tylko przymierzyć FMIC do zderzaka coupe.. i jak się uda to będę śmigać :-P
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 29 sty 2013, 21:14

brabus124 pisze:Więc zamówiłem już IC od Frontery 2.3TD. jest dość spory, nie znam dokładnie wymiarów ale powinien dobrze chłodzić, tylko żeby dobrze go wpasować w zderzak, na pewno trzeba będzie trochę dziur porobić w zderzaku żeby była większa skuteczność chłodzenia. ;-)

[ Dodano: 2012-09-14, 21:02 ]
Icek już trafił w moje ręce, zmierzyłem i wymiary są takie: 60x20x4cm czyli pojemność ok. 4,8litra. ( org. Smic ma ok. 2.5lita pojemności, dużo mniejszą powierzchnię i jest niestety za bardzo schowany) teraz tylko przymierzyć FMIC do zderzaka coupe.. i jak się uda to będę śmigać :-P
I jak udało się?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 11 lut 2013, 12:52

oj nie udało się jeszcze, zima jest to i chłodzenie w miarę, może dopiero na wiosnę uda mi się zrobić i zderzak i Fmic. Przy ori. Ic przy prędkosci 100-110km/h jest w dolocie ok. 30' więcej niz temp. Zewnętrzna, jeżdżę cały czas z termometrem w dolocie :d hehe
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 24 kwie 2013, 00:27

brabus124, wiosna już jest, założyłeś wreszcie chłodziwo?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 29 kwie 2013, 06:32

Niestety, nie zrobiłem jeszcze nic z FMIC i na razie nie zapowiada się że szybko zrobię. Żenię się na lato więc czasu jest naprawdę mało na wszystko, kasy też brakuje, a do tego doszły remonty zawiechy, łożyska itd. Wiec, jak coś zacznę robić to dam znać.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

nowosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 09 lis 2010, 00:44
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: nowosz » 20 cze 2013, 11:35

Czekam cierpliwie na wieści.

Udało się coś pokombinować z fronterowym intercoolerem ?


Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 03 lut 2014, 19:24

Stało się to co bardzo już długo planowałem, zmieściłem FMIC od Frontery pod zderzak Coupe :-D ale nie obyło się bez pocięcia zderzaka, chłodnicę musiałem cofnąć ok. 1cm do tyłu, a że mam Klimę to chłodnicę klimatyzacji podniosłem o ok. 1 cm do góry ;-) i tym sposobem Fmic siedzi już za zderzakiem, ale jeszcze niestety nie podłączony do układu :roll: Dwa dni po pracy montowałem IC i już zabrakło mi czasu żeby podłączyć, a szkoda bo już raczej mało zostało do zrobienia. ;-) może za jakiś czas dodam zdjęcia.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 04 lut 2014, 14:53

brabus124, a Gdzie Fotodokumentacja ? :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga