[1.9TD] Problem po zmianie biegu turbo dusi się
to jeżeli jest to 90 koni to zero jazdy jak na 90 koni , mojego kolegi 90 audi o wiele się lepiej zbiera i wchodzi w obroty .... dopiero co kupiłem i ciągle twierdziłem że to 1.9TD 75km
[ Dodano: 2012-04-24, 21:53 ]
to jest TDI ? czy TD ? ale ze mnie człowiek bez wiedzy i nawet nie wiem jaki mam silnik aż głupio ...
[ Dodano: 2012-04-24, 21:53 ]
to jest TDI ? czy TD ? ale ze mnie człowiek bez wiedzy i nawet nie wiem jaki mam silnik aż głupio ...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Najczestszym objawem padającego nastawnika jest szarpanie w zakresie okolo 2000 obrotow , brak reakcji na dodanie gazu. Na te zamulenie to możesz sprawdzić połączenie wężykow jak i stan ich połączenia z zaworkiem N75 odpowiedialnym za sterowanie turbospreżarką. Również szczelnośc układu dolotowego, zaczynając od węża zalożonego na przepływomierz powietrza, turbo, intercooler aż po kolektor dolotowy.
witam. Problem już zdiagnozowano dokładnie u pompiarza . Stwierdzony nastawnik który nie jest rozbieralny akurat w tej pompie i tu problem ... albo drugi nastawnik lub druga pompa . Podobno musi być identyczna z górnym powrotem ... nowy nastawnik 1600zł (
czy może ktoś z forum może mieć taką oto pompę ?
[ Dodano: 2012-04-30, 11:45 ]
o to moja pompa
czy może ktoś z forum może mieć taką oto pompę ?
[ Dodano: 2012-04-30, 11:45 ]
o to moja pompa
Jak już masz pewność, że to nastawnik to zrób sobie przekładkę Bosch ---> Pierburg.
Jaki sens kupować pompę nową skoro ona i tak będzie już używana i nie wiadomo nigdy ile wytrzyma nastawnik. Może paść za 50k km albo równie dobrze za 5k km.
MUNIOR się tym zajmuje. Może uda Ci się graty na przekładkę jakoś załatwić to i jak byś mechanikowi je zostawił to by Ci to zrobił.
Bo oczywiście o nowym nastawniku nie mówię. Kto by 1600zł na to wydawał...
Jaki sens kupować pompę nową skoro ona i tak będzie już używana i nie wiadomo nigdy ile wytrzyma nastawnik. Może paść za 50k km albo równie dobrze za 5k km.
MUNIOR się tym zajmuje. Może uda Ci się graty na przekładkę jakoś załatwić to i jak byś mechanikowi je zostawił to by Ci to zrobił.
Bo oczywiście o nowym nastawniku nie mówię. Kto by 1600zł na to wydawał...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tu masz sprawny nastawnik https://audi80.pl/s-nastawnik-potenc ... t67076.htm
lub zgłos sie do MUNIOR'a https://audi80.pl/munior,u,3284.htm
na przekładkę https://audi80.pl/usluga-przekladka- ... t56818.htm
lub zgłos sie do MUNIOR'a https://audi80.pl/munior,u,3284.htm
na przekładkę https://audi80.pl/usluga-przekladka- ... t56818.htm