[1.9TD] Problem po zmianie biegu turbo dusi się
[1.9TD] Problem po zmianie biegu turbo dusi się
Witam . Jestem posiadaczem Audi B4 1.9TD 1993r i problem powstał po kilku dniach.
Gdy załaczy się turbina to zacznie kopcić dość mocno czarnym dymem i po zmianie biegu i puszczeniu pedała gazu i ponownym wcisknięciu gazu auto nie jedzie , jak by udusił się po tym wcisknieciu gazu trzymam go i dodaje gazu i po chwili silnik dostaje obroty i chmura dymu i leci dalej . Czasami po wrzuceniu na luz w jeździe zgaśnie ... Problem z turbino czy jakimś powietrzem ? Czy mam już się kręcić za nową turbiną ??
Gdy załaczy się turbina to zacznie kopcić dość mocno czarnym dymem i po zmianie biegu i puszczeniu pedała gazu i ponownym wcisknięciu gazu auto nie jedzie , jak by udusił się po tym wcisknieciu gazu trzymam go i dodaje gazu i po chwili silnik dostaje obroty i chmura dymu i leci dalej . Czasami po wrzuceniu na luz w jeździe zgaśnie ... Problem z turbino czy jakimś powietrzem ? Czy mam już się kręcić za nową turbiną ??
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2012, 20:43 przez Seba123, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dreamer pisze:Po objawach też powiedział bym Ci, że to raczej nastawnik ale co do tego wlania czegoś tam do czyszczenia pomp to raczej wątpię żeby się naprawiło samo. Tym bardziej, że masz graty na Boschu czyli nastawnik potencjometryczny
Nastawnik w AAZ -cie :?: :shock: ktoś tu plecie od rzeczySeba123 pisze:Jestem posiadaczem Audi B4 1.9TD
Seba123 pisze:Witam. Po wizycie u mechanika stwierdzono nastawnik pompy ,
:shock: gdziw takie cos w AAZ, jeśli faktycznie piszemy o TD z pompa wtryskową na linke, to posprawdzaj czy opaski na wężykach paliwowych są dobrze dokrecone, czy w wężykach nie ma powietrza a i nie zapomnij zerknąc koło pasowe wału czy sie nie giba
Oj faktycznie. Przeczytałem w nazwie TDi, a nie TD. Mój błąd, przepraszamMUNIOR pisze:Dreamer pisze:Po objawach też powiedział bym Ci, że to raczej nastawnik ale co do tego wlania czegoś tam do czyszczenia pomp to raczej wątpię żeby się naprawiło samo. Tym bardziej, że masz graty na Boschu czyli nastawnik potencjometrycznyNastawnik w AAZ -cie :?: :shock: ktoś tu plecie od rzeczySeba123 pisze:Jestem posiadaczem Audi B4 1.9TD
powiem tak że mam 1993r audi 80 kombi 1.9TD 75KM
[ Dodano: 2012-04-24, 18:44 ]
i powiem szczerze że nie wiem jaki to silnik , taki kod AAZ przy rejestracji mi dobrało do mojego audi... czyli jak ta pompa nie ma nastawnika to w czym problem ? mechanik tak stwierdził i wydawało mi się , że się zna i jest dobry ...
[ Dodano: 2012-04-24, 18:44 ]
i powiem szczerze że nie wiem jaki to silnik , taki kod AAZ przy rejestracji mi dobrało do mojego audi... czyli jak ta pompa nie ma nastawnika to w czym problem ? mechanik tak stwierdził i wydawało mi się , że się zna i jest dobry ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
:shock: ciekawy przypadek 1 z ,jako AAZ :roll:Seba123 pisze:szczerze że nie wiem jaki to silnik , taki kod AAZ przy rejestracji mi dobrało do mojego audi.
Taaa...1 Z 90 koni ...niestety ,przymulonych niedomagającym osprzętem ,a szczególnie fiksującym nastawnikiembocian29 pisze:Masz 1z
Na cud nie licz płyn sie kiedyś skończy... nie wymyślili jeszcze takiego cudownego płynu ,baa co tam płyn , nawet sposobu naprawy ,który by przywracał do życia na dłużej te nastawnikiSeba123 pisze:chwilowo zaczyna się poprawić po tym płynie ... miało pomóc i pomaga
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko