Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 1.9 AHU 90KM] Turbo dogorywa

ODPOWIEDZ
Pocieszny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 15 mar 2016, 18:48
Lokalizacja: Wrocław

[Cabrio 1.9 AHU 90KM] Turbo dogorywa

Post autor: Pocieszny » 08 lip 2016, 10:48

Witam.
Silniki wysokoprężne mają trochę inna charakterystykę... Po 1.4T teraz przyszedł czas na 1.9 tdi dokuczacz_
W 1 kolejności turbo, ze względu na agonalny stan.
Pytanie:
Regenerować i robić hybrydę czy pakować większe, wasze sugestie będą bardzo mile widziane :)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 08 lip 2016, 18:08

Kolega z forum ma wydajniejsze turbinki na sprzedaż , mianowicie Garrett GT 15

Foto zapozyczone od Kolegi:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
tamto2007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 25 lut 2012, 07:46
Imię: Robert
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tamto2007 » 08 lip 2016, 21:56

Ale AHU nie ma sterowania łopatkami o ile pamiętam, więc możliwości mniej, no i kwestia budżetu

Pocieszny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 15 mar 2016, 18:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Pocieszny » 09 lip 2016, 11:43

Wiem, że to robota z pupy strony ale i tak niebawem będę modzić auto, tylko nie wiem co z turbo...
Regeneracja, w sensie zrobienei hybrydy to już temat otwarty ale nie wiem czy nie dac większego od razu?!
Dlatego pytam Znawców ;)
Audi jest z 97r.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 lip 2016, 15:17

AHU to młodszy 1Z z T15

Awatar użytkownika
tamto2007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 25 lut 2012, 07:46
Imię: Robert
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tamto2007 » 09 lip 2016, 17:51

Kwestia budżetu , ja do mojego AVG (czyli praktycznie AFN) włożyłem taki zestaw:


Obrazek


Plus boczny!! IC ze starej Alfy bodajże 164, wydłubany wkład kata i EGR, pompa została seria 10. No wyszło u Rogala bezdymne 170 koni i 350 Nm na bioestrze (rzepak) ale... w sumie potem trochę żałowałem bo jak to podliczyłem to tak samo bym kupił AWX i samym programem miał takie parametry, a perspektywy dużo lepsze.

Pocieszny
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 15 mar 2016, 18:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Pocieszny » 11 lip 2016, 12:07

Okey miło wiedzieć co kto ma u siebie ale mój problem nie został rozwiązany ;)
Seryjna turbina jaka ma wydajność 120/130 km?!
Wiem, że zależy od doładowania ale tak mniej więcej ;)
Wtryski 216 do tego?
Seryjny ic do ilu nie spuchnie? :P

Awatar użytkownika
tamto2007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 25 lut 2012, 07:46
Imię: Robert
Model: Audi 80 B3
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.8 PM
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: tamto2007 » 11 lip 2016, 15:53

Jak zmieniłem w moim AVG na .230 , to seryjne wtryski AVG/AFN dałem kumplowi do 1Z właśnie. On miał już program na całkowicie seryjnych gratach ok 105KM, po zmianie wtrysków na moje oczywiście z rury Stefan Batory ale czuć było od razu wzrost mocy, po korekcie programu wyszło bezdymne 115-120 z fajnym stabilnym momentem. I to jest tania opcja i rozsądna , różnica już jest spora (1z ma 0,185mm, afn ma 0,205) a te wtryski można kupić b. tanio. Nie wiem czy ta turbina i IC da radę .216 (tak do użytku na dłużej i bez sadzy). Moce podaje realne z nierasowanych renomowanych hamowni tunerów, bo zaraz gdzieś przeczytasz albo zobaczysz wykres typu: " a ja z 1z seryjnego mam 150 programem i nie dymi..."

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 11 lip 2016, 19:34

Do 130 km starczy ta T15 i ori intercooler

Jak chcesz iść dalej w moc to wtryski większe niż afn musisz założyć.
216-tki wystarczą , Fmic centralnie umieszczony z przodu , Turbo min. GT 1549s.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turbiny i układ dolotowy”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga