[8C ABT] by !StaSiu | SWAP str 46
[8C ABT] by !StaSiu | SWAP str 46
Witam.
Chciałbym zaprezentować Wam moją 80-tkę, którą posiadam od października 2011, a od 2008 roku była w posiadaniu mojego dziadka.
MODEL: 80 B4 (8C)
ROK PROD.: 08.1994
SILNIK: 2.0 ABT
SKRZYNIA BIEG.: CGT
MOC: 90 PS :oops:
KOLOR: LY3H "LASERROT"
WYPOSAŻENIE:
ABS
elek. szyberdach
wsp. kier.
1x airbag
ori radio z CD
ori alu 15"
centralny
tapicerka Antracyt
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód 256x13 ---> 256x22
Tył 245x10 nacinane i nawiercane Mikoda + klocki TRW
FELGI:
Lato: Ori Audi 7jx15
Zima: Schmidt ModernLine 7jx15
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1, półprzelot zakończony seryjnym tłumikiem
ZAWIESZENIE:
Przód: custom gwint FK + wkłady MTS
Tył: springi -60 SS + amorki MTS
MODY:
swap hamulców z jednolitych 256 na wentylowane 256
zrobiony półprzelot, wycięty katalizator oraz środkowy tłumik
gleba ~ -70/60
kierunki a'la A6 C4 USA
montaż obrotomierza
gładka listwa zderzaka (brak miejsca na tablice]
sticker
licznik w MPH z ringami
postój usa
custom gewinde
FOTKI:
Foty wnętrza:
[center]Obecny wygląd auta[/center]
[center][/center]
Historia zmian:
07.07.2009
Montaż ringów
07.07.2009
Klubowa wlepka
25.07.2009
Polerka końcówki wydechu
17.11.2009
Dawca obrotomierza
21.11.2009
Montaż obrotka
3-4.07.2010
Parę fotek z II urodzin AudiSlask.pl
24.09.2011
Audi na SCP odwiedziło przenośną hamownię.
Wykres:
Filmik:
31.10.2011
Licznik MPH:
02.11.2011
Ramka grilla na czarno.
09.11.2011
Przyszły stickery
grudzień 2011
Zawias SuperSporta 60/60
11.01.2012
Kierunki a'la A6 C4 USA:
09.07.2012
Wyleciał środkowy tłumik, w jego miejsce wpadła rurka ze stali nierdzewnej.
Przed (brak katalizatora)
Po (brak kata i środkowego)
16.10.2012
W końcu po dwóch tygodniach czekania na żarówki poskładałem postój usa. Bez żadnych dodatkowych przełączników czy innych cudów, wpięte prosto do oprawki.
Filmik
I mały bonus co pare dni temu przywiozłem do domu.
Grudzień 92, el szyby i lusterka, ABS, halogeny, airbag, 2.3 NG itp. Silnik w dobrej kondycji o raczej rzadko się zdarza, jest pare rzeczy do porobienia ale będzie z tego auto.
listopad 2012
Wpadł własnoręcznie zbudowany gwint, czyli po prostu custom gwint.
Chciałbym zaprezentować Wam moją 80-tkę, którą posiadam od października 2011, a od 2008 roku była w posiadaniu mojego dziadka.
MODEL: 80 B4 (8C)
ROK PROD.: 08.1994
SILNIK: 2.0 ABT
SKRZYNIA BIEG.: CGT
MOC: 90 PS :oops:
KOLOR: LY3H "LASERROT"
WYPOSAŻENIE:
ABS
elek. szyberdach
wsp. kier.
1x airbag
ori radio z CD
ori alu 15"
centralny
tapicerka Antracyt
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód 256x13 ---> 256x22
Tył 245x10 nacinane i nawiercane Mikoda + klocki TRW
FELGI:
Lato: Ori Audi 7jx15
Zima: Schmidt ModernLine 7jx15
UKŁAD WYDECHOWY: kolektor 4-2-1, półprzelot zakończony seryjnym tłumikiem
ZAWIESZENIE:
Przód: custom gwint FK + wkłady MTS
Tył: springi -60 SS + amorki MTS
MODY:
swap hamulców z jednolitych 256 na wentylowane 256
zrobiony półprzelot, wycięty katalizator oraz środkowy tłumik
gleba ~ -70/60
kierunki a'la A6 C4 USA
montaż obrotomierza
gładka listwa zderzaka (brak miejsca na tablice]
sticker
licznik w MPH z ringami
postój usa
custom gewinde
FOTKI:
Foty wnętrza:
[center]Obecny wygląd auta[/center]
[center][/center]
Historia zmian:
07.07.2009
Montaż ringów
07.07.2009
Klubowa wlepka
25.07.2009
Polerka końcówki wydechu
17.11.2009
Dawca obrotomierza
21.11.2009
Montaż obrotka
3-4.07.2010
Parę fotek z II urodzin AudiSlask.pl
24.09.2011
Audi na SCP odwiedziło przenośną hamownię.
Wykres:
Filmik:
31.10.2011
Licznik MPH:
02.11.2011
Ramka grilla na czarno.
09.11.2011
Przyszły stickery
grudzień 2011
Zawias SuperSporta 60/60
11.01.2012
Kierunki a'la A6 C4 USA:
09.07.2012
Wyleciał środkowy tłumik, w jego miejsce wpadła rurka ze stali nierdzewnej.
Przed (brak katalizatora)
Po (brak kata i środkowego)
16.10.2012
W końcu po dwóch tygodniach czekania na żarówki poskładałem postój usa. Bez żadnych dodatkowych przełączników czy innych cudów, wpięte prosto do oprawki.
Filmik
I mały bonus co pare dni temu przywiozłem do domu.
Grudzień 92, el szyby i lusterka, ABS, halogeny, airbag, 2.3 NG itp. Silnik w dobrej kondycji o raczej rzadko się zdarza, jest pare rzeczy do porobienia ale będzie z tego auto.
listopad 2012
Wpadł własnoręcznie zbudowany gwint, czyli po prostu custom gwint.
Ostatnio zmieniony 21 mar 2014, 16:03 przez !StaSiu, łącznie zmieniany 71 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 116
- Rejestracja: 07 cze 2009, 19:22
- Lokalizacja: Świecie n/W
- EwelinaCzarna
- Forum Audi 80
- Posty: 720
- Rejestracja: 09 sty 2008, 18:47
- Lokalizacja: Lublin
No wiadomo 8-)Route 66 pisze:czerwone wiadomo,jest troche szybsze :mrgreen: <ok>
Dzięki Wam za miłe komentarze Fotki na pewno jeszcze będą, tylko trzeba Niunię wypucować może uda mi się z palusiem w sobotę wyskoczyć na myjkę to się pstryknie jakąś sesyjkę Dzisiaj zamówiłem gadżecik klubowy, więc jak przykleję to od razu wstawiam foto
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
Na razie to okazji i czasu nie mam żeby jakieś konkretne fotki porobić bo sami widzicie że te do najlepszych nie należą. Alu jest i to oryginalne Na fotkach stoi na zimówkach jeszcze :mrgreen: Jak na razie to czekam na wlepę klubową. Pojawi się jeszcze polerka końcówki wydechu i ringi na zegary, ale to wszystko w swoim czasie. Niunię teraz czeka wymiana oleju, filtrów i świec oraz kabli bo troszkę nie równo chodzi na wolnych.