Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

Moje srebrne Coupe B4 2,8 AAH Quattro

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Moje srebrne Coupe B4 2,8 AAH Quattro

Post autor: bandaż » 25 paź 2010, 00:48

Witam!

Chciałbym zaprezentować moją bestię:

Silnik- 2,8 AAH napęd (jedyny właściwy) Quattro

Auto jest z 91 r, z salonu wyjechało dopiero 93

Przebieg 203 500

Na wyposażeniu
-el. lusterka
-el. szyby
-l. szyberdach
-skórzana kierownica
-centralny zamek otwierany z pilota
-ABS ( chyba standard w coupe)
-czarna tapicerka
-przyciemniane szyby

Autko kupiłem bardzo tanio. Niestety chyba za tanio... 5000 zł za ładnie wyglądające, niebite - poza małą stłuczką z przodu - to raczej niedużo. Teraz spłacam w ratach resztę- za bieżące naprawy... i poszło chyba tyle już co za auto ... ( ale gaz 3200 zł jakby nie patrzeć)
Na razie bestia jest dla mnie niewdzięczna, sporo przy niej robię.
Od sierpnia zrobione zostało

-LPG sekwencja Stag'a na Valtekach
-wymiana przedniej szyby(kamyk)
-wymiana tarcz (lucas) + klocki przód
-2x uszczelka pod glowicą ( niestety poszła jedna, od razu hurtem2 szt), wymiana uszczelniaczy, wymiana uszczelek pod kolektorem, planowanie głowicy
- montaż anteny cb w dach w miejscu anteny radiowej + montaż anteny na tylnią szybę
- naprawa fotele - nie składał się
- oczywiście wymiana oleju( półsyntetyk Mobil 1), świec ( NGK) i filtra powietrza

Z prac estetycznych było -

- malowanie prawego progu
- malowany grill na czarny mat ( poprzedni właściciel poleciał po nim sprayem do felg), w przypływie radosnej twórczości pomalował tez silnik ( włącznie z kablami zbiorniczkami i chłodnicą... nie musze mówić ile czyszczenie mi zajęło) p.s. z folkloru to były jeszcze niebieskie ledy w postojówkach
-klejenie listew na drzwiach - odstawały jak banany( w planie kupno takowych w przyszłosci)
-wymiana żarówek w dodatkowych zegarach
-aktualnie czekam na felgi 15" titan, na aucie 17 " ( nie potrafie na nich jeździć, lubię czasem bokiem) w planie do tych felg dystanse 15 mm


Akutalne tematy z którymi walczę
-prędkościomierz przestał mi pokazywać - licznik był 2 razy u elektryka( najpierw padło całe podświetlenie) został przelutowany ale dalej nic. impulsator?
-tylna wycieraczka oraz spryskiwacz nie działa - pająk przy kierownicy?
- przestała działać bloka tylniego mostu - może przez awarię prędkościomierza? gdzieś się doczytałem że może to mieć związek z przegubem ( mi strzela lewy przedni i w tym tyg będę robił)
- walenie wału lub mostu w podłogę przy zmianie biegów ( ale szybko się za to nie wezmę)
- Regulacja LPG ( już trzecia - nie mogą sobie z tym poradzić grr.....)


Chyba na tyle lista kłopotów długa. Mam tylko nadzieję że jak to ogarnę nie pojawią się nowe zagwozdki. W ciągu ledwie 3 miesięcy użytkowania dała mi nieźle popalić. Z drugiej strony jak już wsiadam i jadę to wszystko jej wybaczam - frajda z jazdy jest duża. Poniżej kilka zdjęć. Zrobię jeszcze jakąś fachową sesyjkę mojej niuni. Jeśli ktoś z forumowiczów mógłby pomóc w moich problemach, bardzo prosze o poradę. Jak się nikt nie trafi to pozakładam osobne tematy

W planach - podniesienie auta do serii
- tylnia prawa lampa - jak powinna być - od B4 ( a tak jest cała żółta b3)
- białe kierunki w zderzak
- kratka w zderzak
- listwy na drzwi
- jakiś fajny wydech
- sprzęgło

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 25 paź 2010, 08:10

przyzwoicie wyglda <ok> mam nadzieje ze klopotow bedziesz juz miec mniej. zycze powodzenia. PS: felgi chyba tez zmieniac bedziesz bo te co masz na aucie widzialem ze sa na sprzedaz :mrgreen:

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 25 paź 2010, 08:19

super, że coupe <ok>
super, że <quattro> <ok>
super, że 2.8 <ok>

z tego co piszesz to jeszcze duuużo pracy przed Tobą.
Na początek spraw sobie przedni zderzak taki jak powinien być w V6.
Jeżeli chodzi o tłuczenie przy zmianie biegu to ja stawiam na 90% że to podpora wału padła.
To coś takiego:
http://moto.allegro.pl/podpora-walu-aud ... 35047.html
do tego warto wymienić poduchy dyfra i skrzyni

na pewno dużo pracy już w nie włożyłeś, ale idzie zima <ok> <ok> a jak spadnie śnieg nic nie da Ci takiej frajdy jak <quattro>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 25 paź 2010, 08:23

Pracy jest dużo, ale warto bo 2,8Q w Coupe to fajny sprzęcik. ;-)

bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: bandaż » 25 paź 2010, 11:41

julekF1 pisze: Na początek spraw sobie przedni zderzak taki jak powinien być w V6.
J
Wydaję mi się że wszystkie coupe miały po prostu zderzaki coupe/cabrio. Chyba że masz na myśli zderzak s2. Oczywiście mogę się mylić

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 25 paź 2010, 14:04

wszysystkie coupe z silnikami v6 oryginalnie miały montowany zderzak S2/competition

LU CASH

Post autor: LU CASH » 25 paź 2010, 19:04

Auto wiele razy wystawiane na sprzedaż.Śledziłem jak maleje jego cena :-/ ,ale nie myślałem że pójdzie za 5000 zł :shock: Wiadomo kupić Quattro za takie pieniądze i w takiej budzie jak Coupe graniczy z cudem,a jeszce trudniej w stanie do jazdy bez wkładów finansowych-ale to by było za piekne :mrgreen: (Ci co szukaja lub maja Coupe Q to wiedza co jest grane ).Sam szukałem i nadal szukam Quattrówke i tylko w Coupe.I juz dokładnie teraz wiem jak jest ciężko z tym tematem.

Twoja Coupetka potrzebuje dużo pracy-nie ukrywajmy tego bo wiesz jak jest :-D .
Ale jak to wszysto zrobisz to będziesz wiedział czym jeździsz 8-) i jakie cudo posiadasz bo coraz mniej tego jest .

Nie bedę wypisywał co bym zrobił a czego nie-bo to Tylko Twój wybór :-)


Moje zdanie jest takie: " Doprowadzaj ją do stanu -na jaki zasługuje , dbaj i ciesz się z jazdy :-P .

Gratuluje <ok>

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 25 paź 2010, 19:09

LU CASH pisze:" Doprowadzaj ją do stanu -na jaki zasługuje , dbaj i ciesz się z jazdy :-P
<ok> zgadzam sie w 100%

bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: bandaż » 06 gru 2010, 02:10

Ostatnio doszedłem do przyczyny niedziałającej blokady tylnego mostu- do sterownika pod kanapą nie dochodzi podciśnienie- może przy remoncie silnika magik źle coś podłączył. W każdym bądź razie po dmuchnięciu w jeden z przewodów znajdujących się pod kanapą było słychać cyknięcię i zapaliła się zieolna lampa, sprawiając mi tym samym wiele radości :) Bałem się że to coś poważnego

Obrazek

Od razu załączam krótki filmik z małych kręciołków. Na śniegu już coś powstaje - zbieram kadry.




A póki co czekam do wiosny z pracami wizualnymi:) Tymczasem korzystam z uroków zimy i jest... bokiem :) <quattro>

bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: bandaż » 15 gru 2010, 02:47




<quattro> po śniegu :)

Awatar użytkownika
Grzegorz7A
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 501
Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
Lokalizacja: Opole

Post autor: Grzegorz7A » 15 gru 2010, 08:21

przyzwoicie :)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 15 gru 2010, 08:46

Mocny silniczek, cudny napęd i coupe :) bardzo fajnie :)

A te kółka 17" są na sprzedaż?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 15 gru 2010, 08:55

bandaż pisze:Ostatnio doszedłem do przyczyny niedziałającej blokady tylnego mostu- do sterownika pod kanapą nie dochodzi podciśnienie- może przy remoncie silnika magik źle coś podłączył.
Przewod podcisnieniowy powinien wychodzic w komorze silnika i byc podpiety powinien na rurce miedzy serwem a kolektorem ssacym za zaworkiem zwrotnym od strony serwa.

bandaż
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:04
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: bandaż » 15 gru 2010, 23:40

Dzięki za podpowiedź.Na razie temperatura demotywuje mnie do pracy na autem :)

A co do felg do generalnie są na sprzedaż ale chyba sprzedam ja na wiosnę jak je odrestauruje - teraz są w opłakanym stanie

Awatar użytkownika
zana
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 461
Rejestracja: 30 lis 2008, 21:44
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: zana » 16 gru 2010, 14:58

Ładna coupetka ładna. ;-) Taka sama jak moja i z jedynym słusznym napędem <quattro>
Ale widzę, że już sporo w nią włożyłeś kasiorki. Oby Ci teraz służyła dobrze. U mnie gazownicy też się troche czasu męczyli nim odpowiednio ustawili gaz, ale już jest dobrze. Jak masz dodaj jakieś foto ze środka autka.
Powodzenia w modzeniu przy niej ;-)

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl