Są dwa rodzaje zębatek;
1.
była robiona od 1993r.2.
była robiona do 1992r.A to silniczek który też sie psuje, żadko ale jednak.

A więc kiedy uporamy się z wyciągnięciem licznika z konsoli to go rozkręcamy i wyjmujemy z obudowy.

Odkrecamy licznik km z tyłu są 4 śrubki i mamy liczni wyciągnięty.

Teraz musimy się dostać do naszego mechanizmu, siągamy wskazówke przekrecając ją w prawo i przy 200km/h powinna puścić i delikatnie ją ciągniemy do góry. Nic na siłe.


Odkręcamy śrubki które trzymają tarczkę i sciągamy potem odkręcamy podstawkę pod tarczę.


I teraz jesteśmy bliżej mechanizmu naliczania.

Rozkrecamy mechanizm i sprawdzamy czy zębatka jest ułamana, jak tak to wymieniamy i składamy i powinno działać.

Powodzenia w działaniach :mrgreen:













