Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[b3 2.0E] spadaja obroty przy skrecie kierownica do opor

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
anniXXX (usunięte)

[b3 2.0E] spadaja obroty przy skrecie kierownica do opor

Post autor: anniXXX (usunięte) » 24 sty 2011, 23:19

na luzie gdy skrece kierownica do oporu zaczyna cos trzec i silnik cos zatrzymuje, spadaja mu obroty. co sie dzieje?

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 25 sty 2011, 01:36

Trze pewnie pasek od wspomagania, bo maglownica już dalej nie może się wysunąć i ona blokuje wspomaganie. <ok> Zobacz czy w obie strony masz taką samą liczbę obrotów kierownicy 8-)

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 25 sty 2011, 13:26

a to tak powinno byc, bo jakies to takie nienaturalne, czy cos sie zepsulo? a jak tak robie to czy cos psuje nieswiadomie? :roll:

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 25 sty 2011, 13:40

to naturalne i tak jest. nie powinno sie skrecac kierownica do oporu i tak trzymac bo mozna pompe zajechac.

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 25 sty 2011, 16:09

aaaaha, dziekuje za odpowiedz

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 25 sty 2011, 19:40

amath pisze:to naturalne i tak jest. nie powinno sie skrecac kierownica do oporu i tak trzymac bo mozna pompe zajechac.
Tak dokładnie tak jest. U mnie w B3 też tak jest, u brata też. Jak skręcisz do końca to piszczy i tak jakby blokuje i obroty spadają.
I dlatego nie należy skręcać do opory kierownicą.
Tak więc staraj się tego unikać ;-)

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 25 sty 2011, 21:07

teraz to juz o tym bede wiedziec ;-) dziekuje za odpowiedzi

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 25 sty 2011, 21:08

dubel
Ostatnio zmieniony 25 sty 2011, 21:29 przez anniXXX (usunięte), łącznie zmieniany 1 raz.

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 25 sty 2011, 21:08

dubel

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8426
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 sty 2011, 22:04

amath pisze:to naturalne i tak jest. nie powinno sie skrecac kierownica do oporu i tak trzymac bo mozna pompe zajechac.

A takie coś jak zawór przeciążeniowy to słyszałeś?


Przy skręcaniu na maxa nie ma prawa piszczeć pasek i nie ma prawa bardzo schodzić z obrotów silnik (chyba że trup).

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 26 sty 2011, 10:19

tak robic juz nie bede. ale co trup pasek czy silnik? (bo silnik mi bardzo dobrze chodzi, brak zastrzezen do niego - cud, miod i orzeszki ;-) ) no to, to jest naturalne, ze sie tak dzieje czy cos jest zepsutego :roll: i trzeba "ja" dac do mechanika. on schodzil z obrotow tylko jak go mialam na luzie i skrecalam do oporu.

amath
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 15 lis 2010, 01:43

Post autor: amath » 26 sty 2011, 13:42

no nie slyszalem.
tak stwierdzil mechanik ktorego uwazam za madrego goscia po awarii pompy wspomagania w passacie b5 ( naprawa tego byla dosc problematyczna delikatnie mowiac )
pozatym w poprzedniej b3 mialem tak samo, w tej mam tak samo, w pasku b5 mam tak samo, w new beatlu mam to samo. dziewczyna ( teraz juz chyba byla;p) w golfie 4 ma tak samo. kumpel w golfie 4 ma tak samo sasiad w b3 ma tak samo,. w golfie 2 tylko tak nie mialem bo wspomagania nie mial :mrgreen:
wiec nie wiem czy warto cos z tym robic bo nie trzymanie kierownicy skreconej do oporu nie jest jakims wielkim problemem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl