Witam, szukałem szukałem i znaleść nie mogłem objawów takich jak u mnie. Ubywa mi płynu chłodniczego i to nawet sporo 1l dolalem po zrobieniu kolo 500km. Nie mam nigdzie wycieków sprawdzalem na kanale i wymieniane były przewody. Silnik jest po kapitalnym remoncie, oddawałem mechanikowi juz z 4 razy i nadal to samo (najpierw układ sie zapowietrzal[nie bylo ogrzewania], ale wymienione byly: chlodnica, chłodniczka, nagrzewnica i ogrzewanie wrocilo) ale teraz ubywa plynu. Przewod gorny jak i dolny gorące na rozgrzanym silniku. Po odkreceniu korka poziom plynu troche sie podwyzsza, ale pozniej po zakreceniu i jezdzie znow opada. Glowica byla planowana, uszczelka pod glowica wymieniona. temp. trzyma przed 90C chyba ze w korku stoje to rowne 90C. Nie smierdzi spalinami z zbiorniczka plynu chlodzacego. Jaka moze byc tego przyczyna ze ubywa tego plynu ? pomocy
aha jeszcze rano jak odpalam to na bialo dymi z rury ale po zrobieniu kilkunastu km juz nie dymi. Dodam jeszcze ze pali mi 12, 13 lpg.