[2.0E ABK] Dławienie podczas jazdy i szarpanie.
[2.0E ABK] Dławienie podczas jazdy i szarpanie.
Witam.
Mam problem z moim Audi 80 2.0e quattro ABk. Mianowicie dławi się podczas jazdy. Podczas odpalenia na zimnym silniku jest wszystko ok. Gdy samochód przekroczy ok. 30-40 stopni zaczyna się dławic. Gdy zrzucę bieg i znów wrzucę samochód jedzie poprawnie aż do kolejnej zmiany biegu, wtedy znów zaczyna się dławic i muszę kolejny raz zrzucić bieg i wbić go. Czy mógłby mi ktoś pomóż z tym problemem ? Wymienione wszystkie filtry, kable wysokiego napięcia, kopułka+palec, świece, cewka.
Znalazłem na forum to: https://audi80.pl/80-b4-20-abk-dlawi ... t60902.htm lecz nikt koledze nie odpisał ;( Identyczne objawy ;/
Mam problem z moim Audi 80 2.0e quattro ABk. Mianowicie dławi się podczas jazdy. Podczas odpalenia na zimnym silniku jest wszystko ok. Gdy samochód przekroczy ok. 30-40 stopni zaczyna się dławic. Gdy zrzucę bieg i znów wrzucę samochód jedzie poprawnie aż do kolejnej zmiany biegu, wtedy znów zaczyna się dławic i muszę kolejny raz zrzucić bieg i wbić go. Czy mógłby mi ktoś pomóż z tym problemem ? Wymienione wszystkie filtry, kable wysokiego napięcia, kopułka+palec, świece, cewka.
Znalazłem na forum to: https://audi80.pl/80-b4-20-abk-dlawi ... t60902.htm lecz nikt koledze nie odpisał ;( Identyczne objawy ;/
Ostatnio zmieniony 20 mar 2013, 21:10 przez Reqq, łącznie zmieniany 1 raz.
Wbijam ten sam bieg. Jeżeli redukuje jest to samo dalej się dławi. Przed chwila jechałem z sklepu i samochód zgasł i nie chciał odpalić. Scholowałem go i na garażu doszłem ze nie ma iskry. Na głównym prądzie do cewki jest napięcie a z cewki do kopułki już nie ma. Czy to może być cewka wadliwa? Czy to jakiś inny problem ?
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Wepnij się multimetrem w przewód sygnałowy sondy.
Dla zimnego silnika sonda (uszkodzona) może wskazywać bogatą mieszankę. Jak silnik zimny to może i pójdzie. Ale w momencie osiągania temperatury roboczej dawka paliwa dla wskazań sondy jest o wiele za duża i stąd sławienie.
Jakbyś jechał na ssaniu było by tak samo.
Prawdopodobnie sonda do sprawdzenia.
Ustawiasz miernik na zakres 2000 mV i sprawdzasz, czy w ogóle wskazania się zmieniają. Jak stoi na 0.5 V (zwykle tak pokazuje jak sonda jest uszkodzona) to sonda do wymiany. Ma skakać od 0,1 do 0,9 V.
Wpinasz między sygnałowy sondy (czarny) i masę (najlepiej aku).
Dla zimnego silnika sonda (uszkodzona) może wskazywać bogatą mieszankę. Jak silnik zimny to może i pójdzie. Ale w momencie osiągania temperatury roboczej dawka paliwa dla wskazań sondy jest o wiele za duża i stąd sławienie.
Jakbyś jechał na ssaniu było by tak samo.
Prawdopodobnie sonda do sprawdzenia.
Ustawiasz miernik na zakres 2000 mV i sprawdzasz, czy w ogóle wskazania się zmieniają. Jak stoi na 0.5 V (zwykle tak pokazuje jak sonda jest uszkodzona) to sonda do wymiany. Ma skakać od 0,1 do 0,9 V.
Wpinasz między sygnałowy sondy (czarny) i masę (najlepiej aku).
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Jedyne co możesz na razie poszukać o problemach to w tagach wpisać [B4 ABT]. Monowtrysku nie znam więc nie pomogę.dlubek pisze:witam
[ Dodano: 2013-03-24, 00:13 ]
mam podobny problem z tym ze mam silnik 2.0e ale ktos przerobke wstawil zminil mu kompa i wstawil mono wtrys pomocy na benzynie odpala i gasnie