Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 16V 6A] Problem z odpaleniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
jah3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 14 sty 2016, 15:37

[B3 2.0 16V 6A] Problem z odpaleniem

Post autor: jah3 » 14 sty 2016, 15:51

Witam, jestem na forum nowy. Od jakiegoś czasu posiadam 80 b3 2.0 16v special edition z gazem. Na początku wszystko było ok, lecz z czasem zaczęły się coraz większe problemy. Autko na gazie jeździło ładnie, ale na benzynie odczuwalny spadek mocy i problemy z wkręcaniem na obroty. Z tego co wyczytałem i sprawdziłem uszkodzony jest przepływomierz, po sprawdzeniu bezpieczników okazało się, ze bezpiecznik odpowiadający za KE-Jetronic czyli wtrysk mechaniczny wraz z przepływką jest spalony. Po wymianie autko zaczęło w miare normalnie jeździć lecz wzrosła temperatura oleju (posiadam dodatkowe zegary) w okolice 100 stopni. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów i dwukrotnym zgaszeniu i odpaleniu auta oraz przejechaniu 2km auto zgasło i nie chce odpali, kręci lecz żadna kontrolka się nie pali, zegary normalnie się podświetlają. Auto kupiłem z już zamontowanym guzikiem odcięcia zapłonu co potencjalnie moze być przyczyną awarii. Proszę o rady i wyrozumiałość, liczyłem na dobry klasyk a jak narazie mam tylko problemy.

Awatar użytkownika
Conectic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 14 lis 2015, 19:14
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Conectic » 14 sty 2016, 19:30

Pytanie czy teraz samochód odpala ;)

Nie wydaje mi się, żeby blokada zapłonu miała jaki kol wiek związek z nieświecącymi kontrolkami :shock: Z odpalaniem tak, ale mówisz, że kontrolki się w ogóle nie świecą.

jah3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 14 sty 2016, 15:37

Post autor: jah3 » 14 sty 2016, 22:30

teraz nie odpala, kreci i tyle, żadna kontrolka sie nie pali

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 14 sty 2016, 23:33

Może kostka stacyjki umarła i nie włącza zapłonu...
jah3 pisze: liczyłem na dobry klasyk a jak narazie mam tylko problemy.
Trzeba było przed zakupem poszukać po internecie czym grozi posiadanie mechanicznego wtrysku, zwłaszcza z LPG.

jah3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 14 sty 2016, 15:37

Post autor: jah3 » 15 sty 2016, 10:13

teraz juz wiem, ostatnio jeździłem tylko na benzynie i padł na benzynie. Tak nagle by stacyjna padła podczas jazdy? Może to coś związanego z za dużą temp oleju?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4737
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 15 sty 2016, 10:35

Może paść i podczas jazdy. Sprawdź napięcie np. na cewce zapłonowej zacisk 15 na śrubkach cewki a jeśli masz cewkę bez dostępu do śrubek to na tej wtyczce 3 pinowej czy jest plus i minus na pinach 1 i 3 (skrajnych).

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl