[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Wtryski 216, a może 230?
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Wtryski 216, a może 230?
Zastanawiam się w temacie zmiany wtrysków w moim samochodzie.
Temat dotyczy wtrysków do silnika 1Z
Testowałem już wtryski z AFN (205) i z AEL (210) i jeszcze to nie jest to co chciałbym mieć pod nogą.
Oczywiście kolejnym krokiem powinno być 216, ale może iść dalej i zapodać sobie 230?
Czy ktoś z Was posiada w swoim klekocie te wtryski? Co o nich można powiedzieć dobrego a co złego?
Czy spalanie wzrośnie przy takiej samej jeździe jak obecnie? Czy zostanie nie zmienione?
Kusi mnie to, że cena za 230 jest "tylko" o 300zł wyższa niż za 216 (mam na myśli Cowboya).
Do tych wtrysków albo zostanie obecny program albo też udam się do specjalisty w tej dziedzinie, Rogala.
Natomiast wydaje mi się, że kupować najpierw 216 a za jakiś czas 230 mija się z celem bo będzie to strata pieniędzy.
Jeśli zdecyduję się na któryś z tych zestawów to i tak będę miał na sprzedanie wtryski z AFN i z AEL...
Temat dotyczy wtrysków do silnika 1Z
Testowałem już wtryski z AFN (205) i z AEL (210) i jeszcze to nie jest to co chciałbym mieć pod nogą.
Oczywiście kolejnym krokiem powinno być 216, ale może iść dalej i zapodać sobie 230?
Czy ktoś z Was posiada w swoim klekocie te wtryski? Co o nich można powiedzieć dobrego a co złego?
Czy spalanie wzrośnie przy takiej samej jeździe jak obecnie? Czy zostanie nie zmienione?
Kusi mnie to, że cena za 230 jest "tylko" o 300zł wyższa niż za 216 (mam na myśli Cowboya).
Do tych wtrysków albo zostanie obecny program albo też udam się do specjalisty w tej dziedzinie, Rogala.
Natomiast wydaje mi się, że kupować najpierw 216 a za jakiś czas 230 mija się z celem bo będzie to strata pieniędzy.
Jeśli zdecyduję się na któryś z tych zestawów to i tak będę miał na sprzedanie wtryski z AFN i z AEL...
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 17:38 przez klekocix, łącznie zmieniany 1 raz.
- wojtek_gtx
- Forum Audi 80
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2010, 10:00
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W tej chwili wyszło, że mam zamontowane 210 i już zrobiło się bardzo ciekawie. Sprzęgło nowe Sachs'a tak więc elegancko przenosi moment obrotowy i moc.B4ME pisze:Kolego klekocix, do 1z spokojnie wystarczą 216(tylko niech Ci to ktoś mądry ogarnie) ten silnik mało rozwojowy jest tak więc 230, to strata siana, i tak ori turbo nie rozdmucha tego paliwa... a tych bossio nie słyszałem nic złego a w brud ludzi na tym lata....
Tak więc 216 jeszcze chwilowo nie ma a wyszło że 205 (z AFN) mam na sprzedanie.
przy tych wtryskach 0,216 mysle ze 130km mozna zrobic na sprawnej turbince gt15, ja proponuje jescze wolna odme zrobic jak jeszcze nie masz i sprawdz wtedy temp powietrz w dolocje powinna sie zmniejszyc, ja latam osobiscie A6 C4 silnik 1z na koncowkach 0,216 programie dr Kostrz :mrgreen: i jestem zadowolony reszta ori tylko jak sie nie myle to ic jest ori wiekszy niz w audi 80