duo pisze:LUKASZdiy pisze:Tego sie obawiałem nie ma łatwo ;(
bez urazy ale jak Ty sie boisz sciągania deski przy swapie to z czyyyym do ludzi :mrgreen: a tak serio to masz dwa całe jezdzace auta, bardziej komfortowej sytuacji nie mozna juz sobie wyobrazic .. jezeli jest ktos to ma jakas wiedze mechaniczna raz el. powinien sobie dać radę, aha i bardzo ważna rzecz, temu komuś musi się chcieć i nie może być wieśniakiem druciarzem. Więcej do sukcesu nie potrzeba, łatwe ? mogłoby by się wydawać, a jednak stosunkowo czesto na allegro czy też tablicy pełno swapowych przebiśniegów się pojawia, z których można się posmiać

Przełożenie samej elektryki to dla mnie akurat nie problem, jestem po wymianie nagrzewnicy w 80 więc z tym nie bedzie problemu, a dodatkowo mam spore doświadczenie z elektryka, elektronika samochodową!!!
A czy musi się chcieć....no nie musi wystarczy mieć kasę, ale akurat kasa też nie gwarantuje że ktos ci zrobi pożądnie dlatego elektryke chce swapnac sobie sam.

A silnik i tak daje do mechnika by przełożył bo mi się nie chce zastanawiałem sie nad zleceniem całości jednak własnie kwestie uporządkowania elektryki, wiązek, boje sie powierzyć mechnikowi...
Coupete chciałem remontować, ale że na warsztacie jest jeszcze projekcik B2 a w germani znajomy wynalazł coupete Q2,8 i w okolicy lipca zwiezie do polski więc ta idzie na dawce gratów, elektryki, zderzaka, lamp,szybra itd do mojej perełki b3, bo i tak zona narzeka że nie ma miejsca w garazu;P
Czy łapy pod R5 trzeba ciac, słyszałem gdzieś ze przekreca sie całą belke z mocowaniem,?chociaż jeszcze nie wchodziłem pod spód auta...a że moja b3 od 5 msc stoi nieruszana to nie mam dostepu do komory..
Od jakiego silnika szukać pompki paliwa zewnętrznej która będzie dawać odpowiednie ciśnienie?
Czy pompka jest sterowana przez komputer silnika czy dostaje permanentne zasilanie po przekręceniu kluczyka?
Jaka farba najlepiej malowac blok silnik?