[80 b3] bede montował wspomaganie czy mam wymieniac wachacze
[80 b3] bede montował wspomaganie czy mam wymieniac wachacze
nosze sie z montazem wspomagania i niewiem czy musze wymienic cale wachacze czy tylko tuleje na wachaczach na wersje ze wspomaganiem. A ze gumy musze i tak wymienic to czy beda pasowały te z wersji ze wspomaganiem bo nie wiem co mam kupic
Ja kiedyś montowałem w swojej B3 1.6 TD, nic nie musisz wymieniać montujesz wspomaganie i jeździsz. Różnica jest w średnicy sworznia wachacza tj. 17mm lub 19mm
Tylko zwróć uwagę na na koło pasowe pompy wspomagania w dieslu jest mniejsze
Ja miałem z benzyniaka czyli większe przez to na wolnych obrotach silnika kierownica troszeczkę ciężej kręciła się.
Tylko zwróć uwagę na na koło pasowe pompy wspomagania w dieslu jest mniejsze
Ja miałem z benzyniaka czyli większe przez to na wolnych obrotach silnika kierownica troszeczkę ciężej kręciła się.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zawieszenie w B3 ze wspomaganiem niby trochę się różni. Ale chyba nie powinno to jakoś przeszkadzać. Tak jak kolega wyżej pisał są na pewno inne sworznie. Widziałem też że inaczej montowany jest drążek stabilizujący (ale nie wiem teraz czy była to różnica wynikająca z wieku czy właśnie ze względu na brak wspomagania).
Gdybyś mógł to zrób jakieś foty. Na pewno przyda się innym użytkownikom, bo takie pytania pojawiają się co jakiś czas.
A może być to tym spowodowane że tarcze były wymieniane, a mało kto zakłada takie jak być powinny, tylko takie które były tańsze (oczywiście mowa o tych modelach które takie racze mieć powinny).wadeo pisze:wczesniej ogladalem inne autka b3 i malo ktore miały wentylowane tarcze
Przede wszystkim aby cały układ był szczelny i pompa równo zamocowana żeby paska nie zjadała - ale to chyba oczywiste rzeczy.wadeo pisze:a co do montazu jeszcze tego wspomagania to na co zwrócić uwage
Gdybyś mógł to zrób jakieś foty. Na pewno przyda się innym użytkownikom, bo takie pytania pojawiają się co jakiś czas.
Kolego 7 lat temu zakładałem wspomaganie do b3, bo już mnie ręce bolały od kręcenia kierownicą. Miałem podobne dylematy jak ty. Skończyło się na tym, że wspomaganie założyłem, a zawieszenia nie ruszałem. Auto jeździ do dziś i ma się dobrze.wadeo pisze:nosze sie z montazem wspomagania i niewiem czy musze wymienic cale wachacze czy tylko tuleje na wachaczach na wersje ze wspomaganiem. A ze gumy musze i tak wymienic to czy beda pasowały te z wersji ze wspomaganiem bo nie wiem co mam kupic