[Wszystkie] ku przestrodze
[Wszystkie] ku przestrodze
koledzy jak wymieniacie tuleje wachaczy z przodu auta czy tez z tylu auta to pamietajcie o tym coby je dokrecic na aucie stojacym na kolach nie na podnosniku bo tuleje moga i najprawdopodobniej sie zerwa i sa bezuzyteczne jak te stare zurzyte ja jak pojechalem po wymianie tulejek w wachaczach z przodu na szarpaki przed ustawieniem zbieznosci to wszystko wyszlo i niestety niewiedza kosztuje :-|
Ostatnio zmieniony 15 maja 2007, 13:53 przez daro26, łącznie zmieniany 1 raz.
jeszcze jezdzi
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
zaq1984, to byli napewno fachowcy? jak tak miales dokrecane to jedz na szarpaki to mozesz sie zdziwic ale mam nadzieje ze sie myle i auto ci jezdzi jak po torach a nie przy dodaniu i odjeciu gazu podczas jazdy nie skreca to w lewo to w prawo
[ Dodano: 2007-05-15, 17:27 ]
sliszew, to nie widac o tak ja tez po wymianie tak myslalem a tu na szarpakach zonk :oops:
[ Dodano: 2007-05-15, 17:27 ]
sliszew, to nie widac o tak ja tez po wymianie tak myslalem a tu na szarpakach zonk :oops:
jeszcze jezdzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 560
- Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
dobrze wiedziec
choc tez nie spotkalem sie z tym aby machanior przykrecał tuleje wachaczy na kolach??? :roll:
choc tez nie spotkalem sie z tym aby machanior przykrecał tuleje wachaczy na kolach??? :roll:
Audi B4 ABT "lalunia" więcej---> viewtopic.php?t=6085 & https://a6klub.pl
dokręcenie tuleji nie ma az tak istotnego wpływu na ich zerwanie
ważiejszy jest sposób ich montażu
jeżeli wciska lub wbija się po wewnętrzej cześci tuleji to żadna guma tego nie wytrzyma
stosuje się specjalnie wytoczone wciskacze które działają tylko na zewnętrzny metalowy płaszcz danej tulejki
ważiejszy jest sposób ich montażu
jeżeli wciska lub wbija się po wewnętrzej cześci tuleji to żadna guma tego nie wytrzyma
stosuje się specjalnie wytoczone wciskacze które działają tylko na zewnętrzny metalowy płaszcz danej tulejki
Pozdrawiam.
B3 1,6 PP -91r [97-04]
B4 2,8 AAH -92r [04-09]
VW - POLO (combi) -93r
VOLOVINA -V40 1,9 TD -00r
B3 1,6 PP -91r [97-04]
B4 2,8 AAH -92r [04-09]
VW - POLO (combi) -93r
VOLOVINA -V40 1,9 TD -00r
YAMATO, u mnie montaz tuleji byl prawidlowy tak jak napisales w zewnetrzny metalowy plaszcz a dokrecone zostaly na aucie z kolami w gorze wiec moim skromnym zdaniem jest to istotne bo tuleje szlak trafil i robota od nowa ale juz bedzie dokrecone na aucie na kolach i nieco obciazonym pozdrawiam
jeszcze jezdzi
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mnie czeka wymiana którejś z tulei bo coś mi stuka w zawieszeniu. Jedna tuleja wachacza na bank jest juz do wymiany. Jutro pojade na szarpaki i dowiem sie co jeszcze trzeba wymienić. Tak wiec rada ta jest jak najbardziej na miejscu. Będę pamietał. Dodatkowo posadze siostre jeszcze na siedzeniu kierowcy co by było tak jak fabryka radzi
Części samochodowe online - Motostacja
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga