[B4 all] tulejki na wachaczach.
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 47
- Rejestracja: 16 mar 2007, 20:36
- Lokalizacja: Lublin
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
- Silvesters
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 22:55
- Lokalizacja: Zgorzelec
Moim zdaniem kazda firma raz na jakis czas ma jakis wadliwy towar, nie da sie tego chyba uniknąc. Ale chcialem jeszcze do tematu dodac moje wlasne zdanie na temat czasci zawieszenia, wiekszosc osob pisze zeby zakladac firmowki, ale czesc z urzytkowników (sadze ze nawet spora czesc) czasem nie ma duzych zasobow finansowych. I jak w tym wypadku uwarzacie, lepiej kupic tanszy zamiennik(wytrzyma pewnie troche krócej) czy poczekac na kase i kupic firmowki, a do tego momentu jezdzic z niesprawnywnymi elementami, gdzie kazdy kolejny kilometr stwarza coraz wieksze zagrozenie?
W/g powiedzenia chytry dwa razy traci może być tak że tańszy zamiennik nie wytrzyma nawet połowy czasu droższego oryginału więc stracisz ale może być tez tak że ten tańszy zamiennik jest na tyle dobry i wytrzyma tyle co oryginał więc zyskujesz. Myśle że nie ma na to recepty. Bezpieczniej jest kupować lepsze i sprawdzone części bo przynajmniej nie stracisz ale też nie zyskasz.
Najważniejsze to odłożyć kasę i zrobić zawias po całości (najlepiej z amorkami).
Ja u siebie na samym początku wymieniłem tylko łącznik stabilizatora i łożyska na amorki przód febi. Po 3 tkm poduchy się wyrobiły, od niesprawnych tulei.
Wymieniłem tuleje lemfordera i sworznie na wachaczach jednak na nowe łożyska nie byłem przygotowany. Niedawno wymieniłem na nowo łozyska lemfordera i już musze w jednym wahaczu tuleje wymienić - :shock: masakra. Na dniach wymieniam tuleje i sworzeń z tyłu na wahaczu i jadę na geometrię.
Także nie oszczędzajcie na częściach (lemforder jest lepszy od febi moim zdaniem, tuleje z grubym kołnierzem, łożyska na amorki również o wiele masywniejsze) i róbcie wszystko za jednym zamachem, bo jedna niesprawna część rozwala drugą i praca nad autkiem zamienia się w syzyfowe prace i kasa z portfela topnieje.
Ja u siebie na samym początku wymieniłem tylko łącznik stabilizatora i łożyska na amorki przód febi. Po 3 tkm poduchy się wyrobiły, od niesprawnych tulei.
Wymieniłem tuleje lemfordera i sworznie na wachaczach jednak na nowe łożyska nie byłem przygotowany. Niedawno wymieniłem na nowo łozyska lemfordera i już musze w jednym wahaczu tuleje wymienić - :shock: masakra. Na dniach wymieniam tuleje i sworzeń z tyłu na wahaczu i jadę na geometrię.
Także nie oszczędzajcie na częściach (lemforder jest lepszy od febi moim zdaniem, tuleje z grubym kołnierzem, łożyska na amorki również o wiele masywniejsze) i róbcie wszystko za jednym zamachem, bo jedna niesprawna część rozwala drugą i praca nad autkiem zamienia się w syzyfowe prace i kasa z portfela topnieje.
przekonałem się,że kupując zamienniki nieznanych firm(made in china)traciłem podwójnie-dwa razy musiałem płacić za tą samą usługe i częsci(nie jestem majsterkowiczem)i musze jechac do mechanika.Tak,że wychodz na to,że pozorna oszczędność wynosiła mnie więcej.Teraz wole odłożyc kupić orginał i mieć spokojne sumienie-zapłaciłem więcej,ale może dłużej pojeżdze.To moja prywatna opinia. :->
- Silvesters
- Forum Audi 80
- Posty: 107
- Rejestracja: 13 wrz 2007, 22:55
- Lokalizacja: Zgorzelec
witam:)czytalem to wszystko ale nie ma dokladnej odp jakie kupic??ja chce wymienic tuleje z przodu oraz tyl.dzis bylem w sklepie motoryzacyjnym i gosciu pokazal mi na przod za 14zlociszy firmy SWAG niemieckie(przynajmniej tak jest napisane na nich).czy ktos spotkal sie z ta firma??wole kupic drozsze i zeby troche wytrzymaly bo do mechanika jezdzic co chwila to nie ma sensu.za pomoc z gory dzieki:)pozdr
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko