[80 b3 1.8 PM '90]Wahacze b3 a b4?
[80 b3 1.8 PM '90]Wahacze b3 a b4?
Witam mam takie pytanie czy wahacze od audi 80 b4 będą pasowały do audi 80 b3 z 90r ze wspomaganiem?? Szukam na forum znalazłem tylko jeden taki temat ale raz piszą że nie pasują a raz że pasują...także nic się nie dowiedziałem konkretnie...Czy gdyby pasowały wahacze to byłby problem ze sworzniami, tulejkami, stabilizatorami?? jest sens w ogóle bawić się w wymianę wahaczy na te z b4 czy po prostu kupić takie jakie są?? Uprzedzam pytania po co chcę wymienić:) po prostu wydaje mi się że jeden jest krzywy ponieważ ściąga mnie na prawą stronę. Geometrię ustawiałem na diagnostyce zwykłej jak i na geometrii 3D i nadal to samo... Wymyśliłem sobie że geometrię ustawia się względem tylnych kół(nie wiem czy to prawda ale tak mi się wydaje) Wymieniłem nawet belkę tylną bo myślałem ze jest krzywa i źle ustawia mi geometrię ale dalej to samo... wiec zostały mi tylko wahacze i mcphersony no bo co innego???auto miało jakąś stłuczkę w prawy tył bo widzę że lakier się różni(ale w środku widać ze nie była ćwiartka spawana ani powyginana wiec musiało to być coś nie groźnego) ale takie już kupiłem...Proszę o odpowiedź na temat wahaczy i jakieś sugestie na temat ściągania podczas jazdy w prawą stronę. Dziękuję i pozdrawiam.
Marek
Marek
Nie będąmarek1700 pisze:Witam mam takie pytanie czy wahacze od audi 80 b4 będą pasowały do audi 80 b3 z 90r ze wspomaganiem??
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.
U mnie jest drążek montowany od macphersona do drążka stabilizacyjnego(ten krzywy pręt:))do wahacza jest montowany tylko sworzeń wahacza nic więcej. Tadeuszm masz jakieś zdjęcia jak to wtgląba?? z którego roku masz audi??i od którego rocznika masz wahacze b4?tadeuszm pisze:Witam , ja mam założone wahacze z B4 w B3 i wszystko pasuje , jeżeli drążek stabilizatora jest montowany do zwrotnicy a nie do wahacza , pozdrawiam Tadeusz.
To dziwne :shock: Mają zupełnie inną budowętadeuszm pisze:Witam , ja mam założone wahacze z B4 w B3 i wszystko pasuje , jeżeli drążek stabilizatora jest montowany do zwrotnicy a nie do wahacza , pozdrawiam Tadeusz.
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.
Dokładnie wygląda to tak jak na zdjęciach. Mam też inne wahacze od b3 ale są inne.Będą one pasowały????andi77 pisze:To dziwne :shock: Mają zupełnie inną budowętadeuszm pisze:Witam , ja mam założone wahacze z B4 w B3 i wszystko pasuje , jeżeli drążek stabilizatora jest montowany do zwrotnicy a nie do wahacza , pozdrawiam Tadeusz.
Zobacz całą galerię |
Na Twoich fotkach sworzeń przykręcany jest na 2 śruby czyli B3), natomiast w wachaczach B4 sworznie mocowane są na 3 śruby.marek1700 pisze:Dokładnie wygląda to tak jak na zdjęciach.
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.
marek1700, Na drugiej fotce widać, że sworzeń jest przykręcony tylko na jedną śrubę... chyba życie Ci nie miłe :shock: Myślę, że tu tkwi problem
PS. Wachacze z wersji bez wspomagania są inne.
Te z ostatnich fotek są z wersji bez wspomagania.
PS. Wachacze z wersji bez wspomagania są inne.
Te z ostatnich fotek są z wersji bez wspomagania.
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.
Spokojnie są na 2 śruby tylko fotka tak wyszła:) czyli te wahacze na ostatnich zdjęciach nie pasują do mojego auta...ahhh trzeba będzie wymienić.... zauważyłem dziś ze wahacz prawy (od pasażera) czyli ten w którą stronę mnie ściąga jest troszkę inny, ponieważ ma gumkę i wydaje mi się ze jest on z wersji gdzie drążek stabilizatora jest przykręcany do wahacza a nie tak jak u mnie więc może tu jest problem i przez to mnie ściąga??? w poniedziałek jadę wymienić wahacze z ostatnich zdjęć, może wymienią na takie jakie powinny być jak będą mieli jak nie to oddam i szukam dalej:) a teraz jest godzina 20 prawie więc miłego weekendu życzę
Mam nadzieję, że przed zbieżnością były sprawdzane luzy w zawieszeniu?
Nie należy zapominać o tulejach trawersu.
Nie należy zapominać o tulejach trawersu.
https://Audi80.pl jest i będzie! Bywam m.in. na: Forum Audi A6.
Tak tak był robiony cały trawers i wszystko było na lemforderze końcówki drążków stabilizatory sworznie no tip top było wszystko a ściągało dalej..a mam pytanie jeszcze czy do tych wahaczy na ostatnich zdjęciach można wprasować same tulejki te "metalowe" z jednym kołnierzem??bo oryginalnie są od wersji bez wspomaganiaandi77 pisze:Mam nadzieję, że przed zbieżnością były sprawdzane luzy w zawieszeniu?
Nie należy zapominać o tulejach trawersu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga