A czy ktoś wspomniał, że ja czy Kamil jedziemy z Kormoranem ? Pomyśl/doczytaj czasem to nie boli ... I zajmij się swoimi sprawami, a nie patrzysz na innych ...
eSPe, uprzedziłeś mnie haha, do zobaczyska na zlocie
Koledzy jeśli ma być wojna o pieniądze to lepiej niech będzie po staremu 10zł za auto aby koszty organizacji ogniska i wynajmu wiaty się zwrócił (rozumiem że niektóre osoby nie chcą zwiększać kosztów bo już duży jest koszt dojazdu na spot)
Ostatnio zmieniony 11 mar 2013, 12:17 przez miki1133, łącznie zmieniany 2 razy.
Ja raczej podzielam zdanie miki1133.
To miał być po prostu spot 2 regionów i w sumie wyszedł na spontanie.
Im wyjdą mniejsze koszta tym lepiej. Wolałbym płacić to co niezbędne (miejscówka itp) aby nie generować dodatkowych niepotrzebnych kosztów jednostkowych aby dotrzeć i zachęcić jak największą liczbę ludzi do przybycia.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2013, 18:38 przez eSPe, łącznie zmieniany 2 razy.
tomkom1 pisze:w organizacji spota bierze udzial 4 kluby.c4,kormoran.a80 oraz pka.
Z czego dwa są pod dyktaturą a po drugie organizacją zajmuje się dwóch klubowiczów!!! Więc proszę nieprzypisywać sobie (czyt. poszczególnym klubom) pracy jaka została wykonana do przygotowania tego spota.
Temat kręcenia filmu definitywnie został zamknięty jeżeli dalej będa występować zgrzyty w tym temacie zamknę go osobiście. Nie można sie normalnie dogadać jak poważni ludzie wszystkie posty odnośnie filmu zostały usunięte.Odnośnie klubowicza tomkom1 jakiekolwiek uwagi z twojej strony odnośnie tego tematu kłótnie,zwracanie uwagi komuś
zastaniesz na zawsze usunięty z tego forum bezdyskusyjnie dziekuje skończyłem :evil:
Konkurs nr 1 - najciekawszy gadżet poza fabryczny. 3 jurorów ma wyłonić najciekawszy i najlepiej wykonany element poza fabryczny. W ocenie skupiamy się nad pomysłowością, montażem, estetyką oraz funkcjonalnością.
Konkurs nr 2 - parkowanie precyzyjne. Wszystkie szczegóły na miejscu.
Czas trwania obu onkursów zależne jest od ilości chętnych. Na wjeździe na teren, gdzie zaparkujemy auta rozdamy wam karty zlotu. Proszę wypełnijcie miejsca wymagane (z wyłączeniem szarych - te są dla jurorów).
Nagrody są symboliczne ale bardziej zależy na miłej atmosferze oraz integracji.
OPŁATA WJAZDOWA będzie regulowana przy wjeżdżaniu na teren - 10 PLN od auta. Jak już wcześniej wspomniałem ma to pokryć koszty wynajęcia terenu. Jeśli przekroczymy ilość 20 aut kwota ta ulegnie zmniejszeniu. Póki co jednak nie mam pomysłu jak to sprawnie i bezkonfliktowo zrobić. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o informację.
Co warto i trzeba zabrać: dobry humor :mrgreen: skor ognisko to przydałby się wurst - kiełbaski, popitka oraz wszelkie dodatki we włąsnym zakresie w zwiazku, że nie mamy pewnościco do pogody, prosiłbymo uwzględnienie ubioru (będziemy mieli wiatę ale wiadomo jak to jest, wiatr, deszcz czy upalne słońce zawsze możliwe) :mrgreen:
Ponadto: wszystkich uczestników obowiązuje przestrzeganie praw o ruchu drogowym podczas dojazdu w kolumnie na miejsce. brak kultury osobistej skutkować będzie wyproszeniem (wszelakiego objawy agresji, ignorancji czy ubliżania, etc) podobna sytuacja w przypadku nie słuchania się zaleceń osób odpowiedzialnych za teren (pracownicy Zieleni) wszelkie koszty związane ze zniszczeniem mienia (czy to wobec uczestników czy właściciela terenu) będą przekazane do uregulowania dla sprawcy Miki1133 jak i ja (Bloku) nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie straty materialne czy moralne - jedziemy tam się dobrze bawić i integrować a nie niszczyć i dewastować
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 17:19 przez bloku, łącznie zmieniany 1 raz.
Gites. Zakumane zapamiętane. <ok>
Co ciekawe będziemy spotować w pobliżu szpitala gdzie robiłem projekt na rozbudowę i gdzie kilkakrotnie odwiedzałem budowę.