Dwuregionowy spot wisoenny - ELBLĄG
- Paweł Olsztyn
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 29 sie 2012, 18:41
- Lokalizacja: Olsztyn
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
W związku z tym, że zaistniała opcja udokumentowania naszego spota chciałbym zaproponować małą zmianę dotyczącą opłaty:
kierowca + auto 10 PLN
kierowca + pasażer + auto 15 PLN
kierowca + więcej niż jeden pasażer 20 PLN
kierowca + auto 10 PLN
kierowca + pasażer + auto 15 PLN
kierowca + więcej niż jeden pasażer 20 PLN
Ostatnio zmieniony 11 mar 2013, 09:54 przez bloku, łącznie zmieniany 1 raz.
Koledzy jeśli ma być wojna o pieniądze to lepiej niech będzie po staremu 10zł za auto aby koszty organizacji ogniska i wynajmu wiaty się zwrócił (rozumiem że niektóre osoby nie chcą zwiększać kosztów bo już duży jest koszt dojazdu na spot)
Ostatnio zmieniony 11 mar 2013, 12:17 przez miki1133, łącznie zmieniany 2 razy.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ja raczej podzielam zdanie miki1133.
To miał być po prostu spot 2 regionów i w sumie wyszedł na spontanie.
Im wyjdą mniejsze koszta tym lepiej. Wolałbym płacić to co niezbędne (miejscówka itp) aby nie generować dodatkowych niepotrzebnych kosztów jednostkowych aby dotrzeć i zachęcić jak największą liczbę ludzi do przybycia.
To miał być po prostu spot 2 regionów i w sumie wyszedł na spontanie.
Im wyjdą mniejsze koszta tym lepiej. Wolałbym płacić to co niezbędne (miejscówka itp) aby nie generować dodatkowych niepotrzebnych kosztów jednostkowych aby dotrzeć i zachęcić jak największą liczbę ludzi do przybycia.
Ostatnio zmieniony 12 mar 2013, 18:38 przez eSPe, łącznie zmieniany 2 razy.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Nie wiem w czym problem ale chyba ze zrozumieniem słowa"propzocyja". Nikt nikumu nei nakazuje a jedynie zapytuje o opinię.
Niemniej jednak szkoda czasu i nerwów na kłótnie.Trzymajmy się tematu.
P.S. Nie pierwszy raz coś organizuje i jeszcze nigdy nie robiłem na tym prywaty. Podobnie jest tym razem. Robię coś dla ludzi z pasją bo sam ją mam.
Niemniej jednak szkoda czasu i nerwów na kłótnie.Trzymajmy się tematu.
P.S. Nie pierwszy raz coś organizuje i jeszcze nigdy nie robiłem na tym prywaty. Podobnie jest tym razem. Robię coś dla ludzi z pasją bo sam ją mam.
Ostatnio zmieniony 09 mar 2013, 22:06 przez bloku, łącznie zmieniany 2 razy.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Temat kręcenia filmu definitywnie został zamknięty jeżeli dalej będa występować zgrzyty w tym temacie zamknę go osobiście. Nie można sie normalnie dogadać jak poważni ludzie wszystkie posty odnośnie filmu zostały usunięte.Odnośnie klubowicza tomkom1 jakiekolwiek uwagi z twojej strony odnośnie tego tematu kłótnie,zwracanie uwagi komuś
zastaniesz na zawsze usunięty z tego forum bezdyskusyjnie dziekuje skończyłem :evil:
zastaniesz na zawsze usunięty z tego forum bezdyskusyjnie dziekuje skończyłem :evil:
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Wstępny harmonogram: (raczej się nie zmieni a jeśli już z pewnością poinformuję jak najszybciej się da)
06.04.2013 ELBLĄG
12:00 punkt kontaktowy z ekipą pomorską oraz pozostałymi uczestnikami - KAZIMIERZEWO - stacja STATOIL KLIK
12:30-13:00 dojazd do BAŻANTARI - KLIK
13:00 Przywitanie i nakreślenie harmonogramu dnia
13:00 - 17:00 a może i dłużej - ogrnisko
W między czasie odbędą się dwa konkursy.
Konkurs nr 1 - najciekawszy gadżet poza fabryczny. 3 jurorów ma wyłonić najciekawszy i najlepiej wykonany element poza fabryczny. W ocenie skupiamy się nad pomysłowością, montażem, estetyką oraz funkcjonalnością.
Konkurs nr 2 - parkowanie precyzyjne. Wszystkie szczegóły na miejscu.
Czas trwania obu onkursów zależne jest od ilości chętnych. Na wjeździe na teren, gdzie zaparkujemy auta rozdamy wam karty zlotu. Proszę wypełnijcie miejsca wymagane (z wyłączeniem szarych - te są dla jurorów).
Nagrody są symboliczne ale bardziej zależy na miłej atmosferze oraz integracji.
OPŁATA WJAZDOWA będzie regulowana przy wjeżdżaniu na teren - 10 PLN od auta. Jak już wcześniej wspomniałem ma to pokryć koszty wynajęcia terenu. Jeśli przekroczymy ilość 20 aut kwota ta ulegnie zmniejszeniu. Póki co jednak nie mam pomysłu jak to sprawnie i bezkonfliktowo zrobić. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o informację.
Co warto i trzeba zabrać:
dobry humor :mrgreen:
skor ognisko to przydałby się wurst - kiełbaski, popitka oraz wszelkie dodatki we włąsnym zakresie
w zwiazku, że nie mamy pewnościco do pogody, prosiłbymo uwzględnienie ubioru (będziemy mieli wiatę ale wiadomo jak to jest, wiatr, deszcz czy upalne słońce zawsze możliwe) :mrgreen:
Ponadto:
wszystkich uczestników obowiązuje przestrzeganie praw o ruchu drogowym podczas dojazdu w kolumnie na miejsce.
brak kultury osobistej skutkować będzie wyproszeniem (wszelakiego objawy agresji, ignorancji czy ubliżania, etc)
podobna sytuacja w przypadku nie słuchania się zaleceń osób odpowiedzialnych za teren (pracownicy Zieleni)
wszelkie koszty związane ze zniszczeniem mienia (czy to wobec uczestników czy właściciela terenu) będą przekazane do uregulowania dla sprawcy
Miki1133 jak i ja (Bloku) nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie straty materialne czy moralne - jedziemy tam się dobrze bawić i integrować a nie niszczyć i dewastować
06.04.2013 ELBLĄG
12:00 punkt kontaktowy z ekipą pomorską oraz pozostałymi uczestnikami - KAZIMIERZEWO - stacja STATOIL KLIK
12:30-13:00 dojazd do BAŻANTARI - KLIK
13:00 Przywitanie i nakreślenie harmonogramu dnia
13:00 - 17:00 a może i dłużej - ogrnisko
W między czasie odbędą się dwa konkursy.
Konkurs nr 1 - najciekawszy gadżet poza fabryczny. 3 jurorów ma wyłonić najciekawszy i najlepiej wykonany element poza fabryczny. W ocenie skupiamy się nad pomysłowością, montażem, estetyką oraz funkcjonalnością.
Konkurs nr 2 - parkowanie precyzyjne. Wszystkie szczegóły na miejscu.
Czas trwania obu onkursów zależne jest od ilości chętnych. Na wjeździe na teren, gdzie zaparkujemy auta rozdamy wam karty zlotu. Proszę wypełnijcie miejsca wymagane (z wyłączeniem szarych - te są dla jurorów).
Nagrody są symboliczne ale bardziej zależy na miłej atmosferze oraz integracji.
OPŁATA WJAZDOWA będzie regulowana przy wjeżdżaniu na teren - 10 PLN od auta. Jak już wcześniej wspomniałem ma to pokryć koszty wynajęcia terenu. Jeśli przekroczymy ilość 20 aut kwota ta ulegnie zmniejszeniu. Póki co jednak nie mam pomysłu jak to sprawnie i bezkonfliktowo zrobić. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o informację.
Co warto i trzeba zabrać:
dobry humor :mrgreen:
skor ognisko to przydałby się wurst - kiełbaski, popitka oraz wszelkie dodatki we włąsnym zakresie
w zwiazku, że nie mamy pewnościco do pogody, prosiłbymo uwzględnienie ubioru (będziemy mieli wiatę ale wiadomo jak to jest, wiatr, deszcz czy upalne słońce zawsze możliwe) :mrgreen:
Ponadto:
wszystkich uczestników obowiązuje przestrzeganie praw o ruchu drogowym podczas dojazdu w kolumnie na miejsce.
brak kultury osobistej skutkować będzie wyproszeniem (wszelakiego objawy agresji, ignorancji czy ubliżania, etc)
podobna sytuacja w przypadku nie słuchania się zaleceń osób odpowiedzialnych za teren (pracownicy Zieleni)
wszelkie koszty związane ze zniszczeniem mienia (czy to wobec uczestników czy właściciela terenu) będą przekazane do uregulowania dla sprawcy
Miki1133 jak i ja (Bloku) nie ponosimy odpowiedzialności za wszelkie straty materialne czy moralne - jedziemy tam się dobrze bawić i integrować a nie niszczyć i dewastować
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 17:19 przez bloku, łącznie zmieniany 1 raz.