u mnie robią się mocno twarde a ogrzewanie jest i to całkiem dobre. Czy to zły znak że są takie :?:Labiel pisze:Węże nie robią się czasem mocno twarde?
[B4/2,0/LPG] brak ogrzewania--- rece opadają
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
chciałem odnieść się do wypowiedzi kolegi. Sądzę nie można brać tego sposobu z temperaturą powrotnego przewodu za skuteczny, bo płyn z parownika zagrzeje powrotny przewód tak czy inaczej.jastrzabb4 pisze:ale jeśli była by zatkana to na wyjsciu nagrzewnicy waż by był np zimny badz lekko ciepły .... tylko zauwazcie ze gdies układ sie zapowietrza
Myślę, że tak jak piszą koledzy najpierw wyeliminuj opcję nieszczelności.
Co do twardych przewodów, to dłuższa jazda też może podnieść ciśnienie w układzie i nie będzie to anomalne. Chodzi tu raczej o sytuację, gdy po kilku kilometrach węże są twarde
[ Dodano: 2010-01-02, 23:01 ]
Jeśli przy gaszeniu silnika nie słychać bulgotania, to myślę, że nie ma obaw o układ. Ciocia miała kiedyś fiata palio nówkę i zaniedbała płyn. Fiat się przegrzał i zaczął po uzupełnieniu płynu bulgotać. Okazało się, że pokrzywiło głowicę i skończyło się na planowaniu i jakiejś innej uszczelce grubszej pod głowicę, żeby nie zmienić pojemności.ysiul pisze:u mnie robią się mocno twarde a ogrzewanie jest i to całkiem dobre. Czy to zły znak że są takie :?:
Sprawdzałem kiedyś termostat empirycznie i widziałem silnik (tyle, że w vw) pracujący bez korka i odpowietrzył się. Wyglądało to tak, że płyn wstawał pod sam brzeg naczynia, potem poszły bąble i płyn opadł. Normalnie otworzył termostat, węże po kolei się nagrzały i włączył się wentylator. Ja raczej byłem pewien, że vag ma tylko temperaturowe. A może to kondycja pompy trochę uzależnia?IC69 pisze:termostat by się nie otwierał
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
tak tez kolego właśnie zrobię płynu ubywa nie widać gdzie;/ ale jeżeli wtedy gdy rozbierałem (wyciagałem) nagrzewnice była one lekko podrdzewiał i zielonkawo biała więc to mógłby być jakiś trop bo przecież na nia nie dizłają z zewnatrz żądne warunki atmosferyczne tak jak np na chlodncie ... nagrzewnica siedzi sobie przecież w plastikowym pojemniczku i ani tam wody tylko powietrzeltrs pisze:Myślę, że tak jak piszą koledzy najpierw wyeliminuj opcję nieszczelności.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
dlatego koledzy juz kupiłem zobaczymy co z tego wyjdzie:D :mrgreen:
[ Dodano: 2010-01-09, 18:31 ]
dzięki wszsytkiom za pomoc
[ Dodano: 2010-01-09, 18:31 ]
i wyszło <ok> wszystko działa zalożyłem nową nagrzewnice nawet nie odpowietrzałem układu i już ciepełko leci na 4 biegu też grzeje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:jastrzabb4 pisze:dlatego koledzy juz kupiłem zobaczymy co z tego wyjdzie:D :mrgreen:
dzięki wszsytkiom za pomoc
Mylisz sie kolego-przy niedroznej nagrzewnicy(zamulonej) temperatura na wezu wychodzacym z nagrzewnicy w kierunku powrotnym bedzie miec praktycznie ta sama temperature jak waz "wchodzacy"bo cieplo nie ma gdzie byc odprowadzone.A kolega niech sobie wymieni nagrzewnice,sprawdzi czy nie ma gdzies nieszczelnosci i niech odpowietrzy uklad i bedzie mial w audiku saune jak ustawi na maxa grzanie...pozdrawiam lukasz56IC69 pisze:Jedno przeczy drugiemu. Przy niedrożnej nagrzewnicy, wąż powrotny byłby dużo zimniejszy, czy się mylę?ltrs pisze:skoro wszystkie przewody są ciepłe, to może być zamulona nagrzewnica