Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4/2,0/LPG] brak ogrzewania--- rece opadają

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 02 sty 2010, 17:04

Labiel pisze:Węże nie robią się czasem mocno twarde?
u mnie robią się mocno twarde a ogrzewanie jest i to całkiem dobre. Czy to zły znak że są takie :?:

jastrzabb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 255
Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11

Post autor: jastrzabb4 » 02 sty 2010, 19:39

Gdy ciecz nagrzeje sie w wezach są one miekkie poporstu da rady je zgnieść

Awatar użytkownika
ltrs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ltrs » 02 sty 2010, 22:55

jastrzabb4 pisze:ale jeśli była by zatkana to na wyjsciu nagrzewnicy waż by był np zimny badz lekko ciepły .... tylko zauwazcie ze gdies układ sie zapowietrza
chciałem odnieść się do wypowiedzi kolegi. Sądzę nie można brać tego sposobu z temperaturą powrotnego przewodu za skuteczny, bo płyn z parownika zagrzeje powrotny przewód tak czy inaczej.

Myślę, że tak jak piszą koledzy najpierw wyeliminuj opcję nieszczelności.

Co do twardych przewodów, to dłuższa jazda też może podnieść ciśnienie w układzie i nie będzie to anomalne. Chodzi tu raczej o sytuację, gdy po kilku kilometrach węże są twarde

[ Dodano: 2010-01-02, 23:01 ]
ysiul pisze:u mnie robią się mocno twarde a ogrzewanie jest i to całkiem dobre. Czy to zły znak że są takie :?:
Jeśli przy gaszeniu silnika nie słychać bulgotania, to myślę, że nie ma obaw o układ. Ciocia miała kiedyś fiata palio nówkę i zaniedbała płyn. Fiat się przegrzał i zaczął po uzupełnieniu płynu bulgotać. Okazało się, że pokrzywiło głowicę i skończyło się na planowaniu i jakiejś innej uszczelce grubszej pod głowicę, żeby nie zmienić pojemności.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 02 sty 2010, 23:22

goldi j51 pisze:Może korek od zbiorniczka wyrównawczego jest uszkodzony i nie trzyma ciśnienia dlatego ci się układ zapowietrza
Coś mi się wydaje, że gdyby tak było, to termostat by się nie otwierał. No chyba, że jest otwarty cały czas :roll:

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 02 sty 2010, 23:37

ltrs pisze:Jeśli przy gaszeniu silnika nie słychać bulgotania, to myślę, że nie ma obaw o układ.
nie nie słychać kiedyś miałem że przy zapaleniu jak dałem gazu słychać było jak by się płyn przelewał ale już tego nie słychać więc myślę że i bulgotanie bym usłyszał

Awatar użytkownika
ltrs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 27 lis 2009, 20:28
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ltrs » 02 sty 2010, 23:43

IC69 pisze:termostat by się nie otwierał
Sprawdzałem kiedyś termostat empirycznie i widziałem silnik (tyle, że w vw) pracujący bez korka i odpowietrzył się. Wyglądało to tak, że płyn wstawał pod sam brzeg naczynia, potem poszły bąble i płyn opadł. Normalnie otworzył termostat, węże po kolei się nagrzały i włączył się wentylator. Ja raczej byłem pewien, że vag ma tylko temperaturowe. A może to kondycja pompy trochę uzależnia?

jastrzabb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 255
Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11

Post autor: jastrzabb4 » 03 sty 2010, 09:28

ltrs pisze:Myślę, że tak jak piszą koledzy najpierw wyeliminuj opcję nieszczelności.
tak tez kolego właśnie zrobię płynu ubywa nie widać gdzie;/ ale jeżeli wtedy gdy rozbierałem (wyciagałem) nagrzewnice była one lekko podrdzewiał i zielonkawo biała więc to mógłby być jakiś trop bo przecież na nia nie dizłają z zewnatrz żądne warunki atmosferyczne tak jak np na chlodncie ... nagrzewnica siedzi sobie przecież w plastikowym pojemniczku i ani tam wody tylko powietrze

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 03 sty 2010, 09:35

jastrzabb4 pisze:gdy rozbierałem (wyciagałem) nagrzewnice była one lekko podrdzewiał i zielonkawo biała
więc chyba sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie 8-)
a nie parowały Ci szyby?

jastrzabb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 255
Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11

Post autor: jastrzabb4 » 03 sty 2010, 10:37

szyby mi paruja jak nie wlacze nawiewow na szybe jezeli wlacze np nawiew ten centralny srodkowy tunel to gdy jade to zaraz szyba paruja ale zdaje mi sie ze to chyba normalne??

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 03 sty 2010, 12:11

Jak masz nagrzane w środku w aucie to też szyby ci parują jak nie dasz nawiewu na szybę :?: coś mi się zdaje że ta twoja nagrzewnica kończy żywot i jeszcze ubywa ci płynu

jastrzabb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 255
Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11

Post autor: jastrzabb4 » 03 sty 2010, 12:49

goldi j51 pisze:Jak masz nagrzane w środku w aucie to też szyby ci parują jak nie dasz nawiewu na szybę
nie wiem czy to można nazwać nagrzane ale jak odpowietrze układ to troche tam grzeje ale to jest żal żeby szyba nie pawowała z przodu musze dąć 4 bieg nawiewu

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 04 sty 2010, 13:11

i tak cały czas paruje :?:

Awatar użytkownika
marko009
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 296
Rejestracja: 20 wrz 2008, 19:31
Lokalizacja: CAL

Post autor: marko009 » 04 sty 2010, 13:19

jastrzabb4 pisze:żeby szyba nie pawowała z przodu musze dąć 4 bieg nawiewu
Nie potrzeba chyba więcej pisać o tej nagrzewnicy
to są objawy które występują u Ciebie
* zapowietrza się układ
* ubywa płynu
* zielony nalot na nagrzewnicy
* parowanie szyb

jastrzabb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 255
Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11

Post autor: jastrzabb4 » 04 sty 2010, 15:20

dlatego koledzy juz kupiłem zobaczymy co z tego wyjdzie:D :mrgreen:

[ Dodano: 2010-01-09, 18:31 ]
jastrzabb4 pisze:dlatego koledzy juz kupiłem zobaczymy co z tego wyjdzie:D :mrgreen:
i wyszło <ok> wszystko działa :D zalożyłem nową nagrzewnice nawet nie odpowietrzałem układu i już ciepełko leci na 4 biegu też grzeje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dzięki wszsytkiom za pomoc <piwo>

lukasz56
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 29 lip 2009, 13:55
Lokalizacja: Kielce

Post autor: lukasz56 » 09 sty 2010, 23:01

IC69 pisze:
ltrs pisze:skoro wszystkie przewody są ciepłe, to może być zamulona nagrzewnica
Jedno przeczy drugiemu. Przy niedrożnej nagrzewnicy, wąż powrotny byłby dużo zimniejszy, czy się mylę?
Mylisz sie kolego-przy niedroznej nagrzewnicy(zamulonej) temperatura na wezu wychodzacym z nagrzewnicy w kierunku powrotnym bedzie miec praktycznie ta sama temperature jak waz "wchodzacy"bo cieplo nie ma gdzie byc odprowadzone.A kolega niech sobie wymieni nagrzewnice,sprawdzi czy nie ma gdzies nieszczelnosci i niech odpowietrzy uklad i bedzie mial w audiku saune jak ustawi na maxa grzanie...pozdrawiam lukasz56

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wnętrze i tapicerka”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl