[B4/2,0/LPG] brak ogrzewania--- rece opadają
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
[B4/2,0/LPG] brak ogrzewania--- rece opadają
Nie pisać było sprawdz w szukajce
mam problem z ogrzewaniem ... nie pisać mi sprawdz linki , sprawdz klapki itp bo jest wszystko sprawne ...!
do rzeczy .. brak ogrzewania więć wziełem sie za sprawdzenie nagrzewnicy ..wyciągłem ją oceniłem jej stan podłączyłem odpowietrzyłem układ grzeje i to dobrze tak mi sie zdaje dlużej niż 3 sek reki nie dałem utrzymać na niej...nie zauważyłem wycieków ani parowania owszem miala zewnatrz lekką tak jakby rdze / nalot koryto w ktorym siedziała równiarz było suche.. więć skreciłem deske rozdzielcza bo działa ... na drugi dzień zobaczyłem że odpowietrznik od powrotu jest mokry dostająć ataku szału i wyrwałem ten odpowietrznik wkreciłem zwykłą śrube problem jak reką odjął suche przewody.... odpowietrzyłem wszystko i grzeje przewody do i z nagrzewnicy ciepłe z reduktora także .....
na trzeci dzień znów brak ogrzewania ;/ nawet nie brałem się za odpowietrzanie ... było zimno mrozik auto stało na dworze maska w góre zauważyłem ze z chlodnicy po rogach i szła para ...myśle sobie dobra wymienie chłodnice ...wczoraj wymieniłem chłodnice wentylator chłodnicy włączył sie kilka razy patrzyłem na powrót do zbiorniczka z plynem pierw był to płyn z powietrzem po moim odpowietrzeniu i kilku krotnym wlaczeniu wentylaotra powracal juz sam plyn... weze byly ciepłe w aucie tez zrobilo sie cieplo...uradowany lecz nie wiedziałem że na krótko ;/
dziś odpalam auto temp pracy silnika w normie prawie 90 stopni a w aucie dalej lodówka nie jest to całkiem zimne powietrze takie jak np przekrecił bym na zimne pokrętłem lecz w aucie nie da sie ogrzać ... poczekałem wlączył sie wentylator patrze na powrót plynu prosze bardzo plyn z powietrzem ... juz nawet nie odpowietrzałem ... ręce opadają .. mam golfa 2 1985 r ( w domu od 1988) 1,6 TD chlodnica seryjna , nagrzewnica seryjna , silnik wszystko orginalne .. i nigdy nie dmuchnął we mnie zimnym powietrzem wtedy gdy chciałem ciepłe ...
audi nie kopci , nie bierze oleju , na lpg i benz równiutko pracuje i gdzie jest problem co go boli?
[ Dodano: 2009-12-31, 14:22 ]
dodam żę płyn nigdzie nie cieknie
mam problem z ogrzewaniem ... nie pisać mi sprawdz linki , sprawdz klapki itp bo jest wszystko sprawne ...!
do rzeczy .. brak ogrzewania więć wziełem sie za sprawdzenie nagrzewnicy ..wyciągłem ją oceniłem jej stan podłączyłem odpowietrzyłem układ grzeje i to dobrze tak mi sie zdaje dlużej niż 3 sek reki nie dałem utrzymać na niej...nie zauważyłem wycieków ani parowania owszem miala zewnatrz lekką tak jakby rdze / nalot koryto w ktorym siedziała równiarz było suche.. więć skreciłem deske rozdzielcza bo działa ... na drugi dzień zobaczyłem że odpowietrznik od powrotu jest mokry dostająć ataku szału i wyrwałem ten odpowietrznik wkreciłem zwykłą śrube problem jak reką odjął suche przewody.... odpowietrzyłem wszystko i grzeje przewody do i z nagrzewnicy ciepłe z reduktora także .....
na trzeci dzień znów brak ogrzewania ;/ nawet nie brałem się za odpowietrzanie ... było zimno mrozik auto stało na dworze maska w góre zauważyłem ze z chlodnicy po rogach i szła para ...myśle sobie dobra wymienie chłodnice ...wczoraj wymieniłem chłodnice wentylator chłodnicy włączył sie kilka razy patrzyłem na powrót do zbiorniczka z plynem pierw był to płyn z powietrzem po moim odpowietrzeniu i kilku krotnym wlaczeniu wentylaotra powracal juz sam plyn... weze byly ciepłe w aucie tez zrobilo sie cieplo...uradowany lecz nie wiedziałem że na krótko ;/
dziś odpalam auto temp pracy silnika w normie prawie 90 stopni a w aucie dalej lodówka nie jest to całkiem zimne powietrze takie jak np przekrecił bym na zimne pokrętłem lecz w aucie nie da sie ogrzać ... poczekałem wlączył sie wentylator patrze na powrót plynu prosze bardzo plyn z powietrzem ... juz nawet nie odpowietrzałem ... ręce opadają .. mam golfa 2 1985 r ( w domu od 1988) 1,6 TD chlodnica seryjna , nagrzewnica seryjna , silnik wszystko orginalne .. i nigdy nie dmuchnął we mnie zimnym powietrzem wtedy gdy chciałem ciepłe ...
audi nie kopci , nie bierze oleju , na lpg i benz równiutko pracuje i gdzie jest problem co go boli?
[ Dodano: 2009-12-31, 14:22 ]
dodam żę płyn nigdzie nie cieknie
Ostatnio zmieniony 31 gru 2009, 17:26 przez jastrzabb4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
nagrzewncia koledzy grzeje tylko układ sie zapowietrza jak teraz pojde np wlacze silnik i zaczne odpowietrzac recznie i poprzez wlaczenie wentylaotra chlodnicy to ona zacznie grzac mzoe potrzebujecie jakies foty?
[ Dodano: 2009-12-31, 15:39 ]
chem wymiecni nagrzewnice w nastepny weekend tylko nie wiem czy to ma sens ;/
[ Dodano: 2009-12-31, 15:39 ]
chem wymiecni nagrzewnice w nastepny weekend tylko nie wiem czy to ma sens ;/
musi gdzieś powietrze zaciągać lub nie jest do końca odpowietrzone i jak postoi to powietrze się zbiera i jak odpalisz znów to pompa pcha je do nagrzewnicy i się zapowietrza. Spróbuj jeszcze podmienić korek od zbiorniczka wyrównawczego.
klapki też sprawdzał nagrzewnice ocenimy po jej wyglądzie zewnętrznym i jeśli nie przecieka to możemy powiedzieć ,że sprawna a wewnątrz różnie czasem bywa :roll:goldi j51 pisze:ale pisze że sprawdzał nagrzewnice
jeszcze troche zaczekaj. Zobacz dokładnie czy gdzieś nie łzawi płynjastrzabb4 pisze:chem wymiecni nagrzewnice
Dokładnie sprawdź układ czy nie ma wycieków. Jeśli coś znajdziesz, to może być twój winowajca.marko009 pisze:musi gdzieś powietrze zaciągać lub nie jest do końca odpowietrzone
Masz LPG.. Parownik nie podmarza przy chłodnym silniku? może membrana zparciala i zapowietrze ci układ gazem?
Uszczelka głowicy może wpuszczać kompresje w układ. Wtedy przewody gumowe są nienaturalnie twarde...
Z takimi rzeczami spotkałęm się w swoich samochodach
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
w sumie raczej nie powinien być oszroniony... po odpaleniu też jest? Jeśli tak, to zapowietrzony jest układ chłodzenia przy parowniku, czyli możliwa jest teoria pękniętej membrany... dodam, że jest to bardzo niebespieczne dla ciebie, bo wtedy parownik daje gaz na maxxa i może to grozić nie lada eksplozją, a przy okazji wpuszcza gaz do układujastrzabb4 pisze:tylko jest reduktor caly w szronie nic innego tylko po nocy reduktor
Można to sprawdzić. Odpal maszynę i badaj ręką parownik, czy robi się ciepły razem z przewodami od chłodzenia. Jeśli tak, to jest ok. Jeśli jest ciągle zimny, to jest zapowietrzony
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11