2.0 8v 90KM ABT Problem z LPG
2.0 8v 90KM ABT Problem z LPG
Witam. Panowie mam taki problem ze jak jadę na LPG przez chwile np 80 km/h lub przy gwałtownym ruszaniu auto wiesza się na 4 tys obrotów i nie spada , na benzynie tego problemu nie mam . Jak ma 4 tys na LPG i przełączę nie benzynę obroty spadają . Gaz założyłem 2 dni temu i np samochód sam przyspiesza . Dziś byłem u gazownika który mi to zakładał i wymieniłem gumę pod podstawą wtrysku i zmienił mi reduktor na nowy i silnik krokowy od LPG ale problem dalej taki sam w przyszłym tygodniu ma mi wymienić komputer od gazu . Instalacja II generacji komputer od Gazu Stag 100 proszę o poradę czy to może być wina komputer dziękuje bardzo
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Silnik nie łapie lewych obrotów czy to wina komputera od gazu bo silnik zostanie na 4 tys obrotów. Tak regulacja przeprowadzona i żadnych efektów jak jeżdżę delikatnie po mieście to nie ma takich objawów są tylko ja ruszę szybka lub jadę na wyższych obrotach np 4 bieg 3 ,5 tys i chce dać 5 i sam wskakuje na 4 tys po zdjęciu nogi z pedała gazu lub sam przyspiesza . pomocy . Dziś wymieniłem podstawę wtrysku
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Takie Przemyślenie... A sonda działa? Bo o ile się ie mylę to jest tak że jak sonda stoi na dużej dawce to krokowy się zamyka a jak wskazuje małą to się otwiera, a wtedy gdy silnik dostaje dużą dawkę paliwa (gazu) to sterownik próbuje zrównoważyć dawkę paliwa z dawką powietrza i w tym celu otwiera przepustnicę Dzieje się podobnie przy nieszczelnościach w układzie dolotowym i po pierwsze te rzeczy bym sprawdził Jeśli coś pomyliłem to proszę poprawcie koledzy <ok> [b4 ABT 2.0] Problem z LPG Popraw kolego na coś w rodzaju tego tematu bo admin nie Spi