Witam
Mam kolejny problem z gazem w moim aucie ;/
Wygląda to tak , że po przestawieniu centralki od gazu na ,, zero '' po wypaleniu gazu , i przełączeniu na benzynę , auto chwilę pracuje normalnie ( ma moc ) lecz po upływie może 30 s , silnik stopniowo zaczyna tracić moc , kopci , spadają obroty i gaśnie ...
odpala i jest to samo , po przełączeniu centralki znowu na ,, zero '' silnik pracuje i nie gaśnie , po załączeniu gazu zaczyna zamulać i gaśnie , lecz po ponownej reanimacji i przegazówce auto pali normalnie na gazie . Dodam iż silnik nie pracował na benzynie zbyt długo w obawie iż mogę coś w ten sposób uszkodzić , benzynę nalałem wczoraj świeżą prosto z Orlena w baku wcześniej nie było prawie nic , poprzedni właściciel deklarował iż silnik pracuje na benzynie , ale nawet w chwili zakupu , gdy chcieliśmy go odpalić na benzynie było to samo .
[B3 1.8 RU] brak mocy i kopcenie po przełączeniu na benzynę
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 lip 2016, 13:38
- Lokalizacja: TSA
[B3 1.8 RU] brak mocy i kopcenie po przełączeniu na benzynę
Ostatnio zmieniony 31 lip 2016, 22:09 przez Doładowany, łącznie zmieniany 1 raz.
Jest :
1987 80 B3 RU LPG
1997 Civic EJ9 HB
1987 80 B3 RU LPG
1997 Civic EJ9 HB
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Doładowany, jak tu czegoś nie rozumiem bo mi tu coś wygląda że masz problem na bp a nie na lpg jak to twierdzisz, to jak to jest?
prawdopodobnie jest tam jeszcze bp a ty dolewasz gazu i tym samym zalewasz silnik. Nieraz to przerabiałem mając gaźnikowca, trzeba się tego nauczyć obsługiwać.Doładowany pisze:po przełączeniu centralki znowu na ,, zero '' silnik pracuje i nie gaśnie , po załączeniu gazu zaczyna zamulać i gaśnie , lecz po ponownej reanimacji i przegazówce auto pali normalnie na gazie .
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Możesz mieć problem z gaźnikiem jeśli jeździł tylko na gazie to mógł pływak się przedziurawić albo zawór odcinający benzynę gdy poziom benzyny w gaźniku jest odpowiedni może nie odcinać. Efektem tych usterek będzie to że gaźnik nie przestanie przyjmować paliwa i po chwili zalewa silnika.
Lub też centralka nie odcina gazu, dobrze by było sprawdzić czy znika napięcie z elektrozaworów gazu.
Zresztą nawet jakbyś miał sprawny gaźnik to i tobie nie chciałby się bawić w przełączania na benzynę tego ustrojstwa.
Lub też centralka nie odcina gazu, dobrze by było sprawdzić czy znika napięcie z elektrozaworów gazu.
Zresztą nawet jakbyś miał sprawny gaźnik to i tobie nie chciałby się bawić w przełączania na benzynę tego ustrojstwa.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 lip 2016, 13:38
- Lokalizacja: TSA
Obecnie auto pali na benzynie , lecz po wciśnięciu mocniej gazu , auto najpierw dławi się i naglę dostaje strzała i zaczyna nieregularnie przyśpieszać . Mechanik mówił , że jakiś pływak może się zacinać jak silnik długo nie pracuje na pb. i to może być właśnie przyczyna ów problemu .
Temat do zamknięcia .
Temat do zamknięcia .
Jest :
1987 80 B3 RU LPG
1997 Civic EJ9 HB
1987 80 B3 RU LPG
1997 Civic EJ9 HB
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga