[2.0 ABK + LPG] Czarny nagar na swiecach i wiecej pali
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4659
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chyba że wtryskiwacz przez uszkodzenie mechaniczne by przepuszczał paliwo.
Jeszcze dobrze sprawdzić czy regulator ciśnienia paliwa nie leje benzynę przez wężyk podciśnienia. Parownik LPG też może walić gaz przez wąż podciśnienia.
Jeszcze dobrze sprawdzić czy regulator ciśnienia paliwa nie leje benzynę przez wężyk podciśnienia. Parownik LPG też może walić gaz przez wąż podciśnienia.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Spadków mocy nie czuc własnie. Auto kuleje tylko ponizej 1800 obr. Powyzej jest w swietnej kondycji.Dynamicznie przyspiesza. W tamtym roku na lpg w niemczech bez problemu 210 km/h złapałem wiec mysle ze silnik jest jeszcze zdrowy.Dodam ze auto szarpie juz od 3 lat najgorzej ruszanie na 1 biegu ale w koncu chce to naprawic bo ja umiem płynnie ruszac juz ale moja dziewczyna niestety nie. Na gazie auto zrobiło dopiero 60.000 km. na liczniku ma 205.000 przejechane. W sobote zmierze kompresje i dam znac co wyszło.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
jamal012, wybacz ale tak okopcone świeca oznaczają że nie wszystko jest w porządku, a prędkość 210 to i dużo słabsze silniki osiągną przy odpowiednim dystansie i odpowiedni długiej skrzyni i to nie jest metoda na sprawdzanie silnika.
a sam napisałeś że
a sam napisałeś że
a mój dla przykładu byś miał porównanie, wziął no może 1,5-2 l na 50/55 tyś kmjamal012 pisze:ITak oleju tez lubi sobie wziąść w ciagu 15.000 dolewam jakies 2-3 litry
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie, to są dane z przed remontujamal012 pisze:Kolego a tobie tak mało bierze oleju od zawsze czy moze robiłes juz cos w silniku w nim ?
Remont przeszedł na wiosnę ale od tego czasu dolałem może 100 ml na jakieś 10/12 tyś
A takich świec okopconych to jeszcze u siebie w żadnym aucie nie miałem a kilka ich miałem.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Nie musi być w sekwencji. I nie musi to być problem układu wtryskowego a samego wtrysku. Końcówka będzie "wyrobiona" i będzie lało tak jakby był cały czas otwarty (choć fizycznie nie jest to możliwe). Ten sam temat przerabiałem w ABFie - jeden wtrysk a robił sporo problemów.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga