Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK + LPG] Czarny nagar na swiecach i wiecej pali

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 lis 2016, 06:01

4 działają jak jedno, sterownik i tak uśredni wynik czyli zmniejszy 3 na ubogą silni będzie bardzo kiepsko chodził.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 02 lis 2016, 08:03

Chyba że wtryskiwacz przez uszkodzenie mechaniczne by przepuszczał paliwo.

Jeszcze dobrze sprawdzić czy regulator ciśnienia paliwa nie leje benzynę przez wężyk podciśnienia. Parownik LPG też może walić gaz przez wąż podciśnienia.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

jamal012
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 26 lip 2011, 22:54
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: jamal012 » 02 lis 2016, 19:01

Spadków mocy nie czuc własnie. Auto kuleje tylko ponizej 1800 obr. Powyzej jest w swietnej kondycji.Dynamicznie przyspiesza. W tamtym roku na lpg w niemczech bez problemu 210 km/h złapałem wiec mysle ze silnik jest jeszcze zdrowy.Dodam ze auto szarpie juz od 3 lat najgorzej ruszanie na 1 biegu ale w koncu chce to naprawic bo ja umiem płynnie ruszac juz ale moja dziewczyna niestety nie. Na gazie auto zrobiło dopiero 60.000 km. na liczniku ma 205.000 przejechane. W sobote zmierze kompresje i dam znac co wyszło.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 lis 2016, 19:15

jamal012, wybacz ale tak okopcone świeca oznaczają że nie wszystko jest w porządku, a prędkość 210 to i dużo słabsze silniki osiągną przy odpowiednim dystansie i odpowiedni długiej skrzyni i to nie jest metoda na sprawdzanie silnika.
a sam napisałeś że
jamal012 pisze:ITak oleju tez lubi sobie wziąść w ciagu 15.000 dolewam jakies 2-3 litry
a mój dla przykładu byś miał porównanie, wziął no może 1,5-2 l na 50/55 tyś km
WRC is for boys.
Group B was for men.

jamal012
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 26 lip 2011, 22:54
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: jamal012 » 02 lis 2016, 19:20

No tak racja oleju lubi sobie wziasc ;)
Kolego a tobie tak mało bierze oleju od zawsze czy moze robiłes juz cos w silniku w nim ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 lis 2016, 19:24

jamal012 pisze:Kolego a tobie tak mało bierze oleju od zawsze czy moze robiłes juz cos w silniku w nim ?
nie, to są dane z przed remontu
Remont przeszedł na wiosnę ale od tego czasu dolałem może 100 ml na jakieś 10/12 tyś
A takich świec okopconych to jeszcze u siebie w żadnym aucie nie miałem a kilka ich miałem.
WRC is for boys.
Group B was for men.

jamal012
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 26 lip 2011, 22:54
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: jamal012 » 02 lis 2016, 19:28

W sumie mam do ciebie jakies 80 Km a w mojej okolicy brak dobrego mechanika niestety. Zajrzał bys do mojego auta jesli bym ci go zostawił ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 lis 2016, 19:32

jamal012 pisze:Zajrzał bys do mojego auta jesli bym ci go zosastawił ?
ja niestety naprawami jako takimi się nie zajmuję bo nie mam ku temu warunków, jedynie diagnostyka komputerowa ale to już jakbyś chciał to wal na pw lub gg bo nie będziemy tu zaśmiecać.
WRC is for boys.
Group B was for men.

jamal012
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 26 lip 2011, 22:54
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: jamal012 » 02 lis 2016, 19:43

Dodam jeszcze ze auto nie tyle spala olej co tez jego duza ilos wypływa spod korka wlewu.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 lis 2016, 19:45

jamal012 pisze:Dodam jeszcze ze auto nie tyle spala olej co tez jego duza ilos wypływa spod korka wlewu.
to korek kosztuje chyba za 30 zł bo sam kupowałem z rok temu i żaden problem.
WRC is for boys.
Group B was for men.

czarekHD
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 369
Rejestracja: 11 lut 2016, 21:33
Lokalizacja: Białystok

Post autor: czarekHD » 02 lis 2016, 19:46

tzn. na włączonym silniku mocno dmucha ci z pod korka ?

jamal012
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 26 lip 2011, 22:54
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: jamal012 » 02 lis 2016, 19:51

Własnie zamierzam kupic jakis dobry. (nie zamiennik) Ciekawe czy pomoze :/
Jesli wytrę szmataka blok odpale auto dam mu jakies 4000 obr na jałowym przez 15 sekund to juz spływa kropelka po bloku.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 02 lis 2016, 20:00

elektronic pisze:
Jarewa pisze:Nie nie jest to możliwe w abk to nie fullgrupa.
Jak to nie jak tak.
no ja też do tej pory byłem przekonany że abk to fullgrupa a teraz to zbaraniałem mysli_



jamal012 Tak sobie pomyślałem a może kolego masz świece nieodpowiednie?
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 lis 2016, 21:10

Oj mi się pomyliło, ABK to fullgrupa ale nie sekwencyjny. Ecu steruje 4 wtryskami jako jeden. Wiec nie ma możliwości sterownia osobno wtryskiem a co za tym idzie nie może jeden przelewać bo pozostałe 3 zostaną odcięte ostro w dół.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 02 lis 2016, 22:21

Nie musi być w sekwencji. I nie musi to być problem układu wtryskowego a samego wtrysku. Końcówka będzie "wyrobiona" i będzie lało tak jakby był cały czas otwarty (choć fizycznie nie jest to możliwe). Ten sam temat przerabiałem w ABFie - jeden wtrysk a robił sporo problemów.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga