Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 coupe LPG]dlaczego tyle pali Lpg??

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

[b3 coupe LPG]dlaczego tyle pali Lpg??

Post autor: shellah » 18 lis 2008, 19:43

Witam
Szukałem w tematach ale nie było nic ścieśle związanego z moim przypadkiem :-(
Otórz mam silniczek 2.3 NG który u mnie bez problemu śmiga na gazie, ale problem w tym tkwi taki że pali ponad 17l na 100km :shock:
Mam gaz II gen Tomassetto-silnik krokowy zamieniłem na śróbę regulacyjną bo silnik mi się dławił, ale nie w tym rzech bo przed wymiana palił jeszcze więcej :-x
Jak zakupilem autko na zbiorniku robiłem ok 250km a teraz ledwie 180 :cry:
Co się stało??Czy filtry gazu znacznie wpływają na spalanie-bo przyznam że jeszcze od kupna ich nie wymieniłem a zrobiłem ok 16 tyś.
Parownik jest praktycznie nowy bo kupywałem auto z tygodniową instalacją(mam na to papiery)
Boję się że będe musiał zamienić auto na inne bardziej ekonomiczne bo już nie wyrabiam :mrgreen: średnio tankuję co 5dni.

topgear68

Post autor: topgear68 » 18 lis 2008, 20:07

sonda lambda walnieta - za bogata mieszanka

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 18 lis 2008, 20:07

Kolego moje Audi pali 20l/100!! LPG silnki ABT 2.0 też się dziwiłem co sie dzieje, po podłączeniu się pod VAG-a okazało się że mam niesprawny czujnik zasysanego powietrza i sondę lambda. W tym tyg. zabieram się do naprawy, jeżeli masz możliwość podpięcia się pod VAG-a to zrób to jak najszybciej i zobacz czy sonda jest sprawna.

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 18 lis 2008, 20:27

Vagiem NG nie zdiagnozuje, może jedynie sczytać kody błędów - o ile się odłożyły...
czy benzyny tez Ci spala takie ilości? Radziłbym najpierw sprawdzić sondę, potem podjechać do gazownika na wymianę filtrów i regulację

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 18 lis 2008, 20:44

Z tego co widzę mogę ją sprawdzić tylko wzrokowo:
Obrazek
Sadza może spowodować zatkanie sondy i utrudnienie czasu reakcji. Mieszanka paliwowo-powietrzna może być wówczas zbyt bogata lub może dojść do uszkodzenia ogrzewacza czujnika. Sonda nadaje się bezwzględnie do wymiany.

Obrazek
Liczne białe lub szare osady są oznaką tego, że w paliwie znajdują się dodatki lub silnik spala olej. Określone składniki dodatków do paliwa, a także składniki dodawane do oleju zanieczyszczają element sondy. Należy usunąć przyczynę i wymienić sondę.

Obrazek
Świecące osady wskazują na obecność ołowiu w paliwie. Ołów reaguje niekorzystnie na platynowe elementy sondy i katalizatora. Sonda nadaje się do wymiany. Po wymianie sondy należy uważać, aby w przyszłości stosować wyłącznie paliwo bezołowiowe.
Czy istnieje jeszcze jakiś inny sposób?
Jak się do niej dostać i co zrobić po wymianie?

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 18 lis 2008, 21:46

Jeżeli masz śrube do regulacji to sonda nie ma tu nic do gadania , tylko żeby układ zapłonowy był w dobrym stanie i zapłon ustawiony .A instalacje żeby ci tylko dobrze na analizatorze ustawił lub na słuch i moc ale to tylko dobry gazownik i będzie ok ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl