
Planuję wymianę regulatora LPG (tzw. parownik).
Otóż autko niemiłosiernie dużo pali, mój ostatni rekord na 4 cylindrowym motorku to 22 litry gazu w mieście

Może po kolei:
Byłem u znajomego gazownika, powiedział, że wszystko gra (wszystkie sondy, silniczki itp. itd.), doregulował instalację (według kompa), mowił, że jeśli nadal się będzie dusił to pozostaje wymiana parownika. Wyjechałem Audicą niestety auto nie miało kopa, przy dodawaniu gazu zamiast przyśpieszać dusiło się i strzelało, o dziwo auto u gazownika nie strzelało, choć było kręcone na full.
Cholera mnie trafiała i doregulowałem instalację sam, chodzi pięknie, lecz też pięknie spala (zwłaszcza w zimne dni i w mieście, na trasie góra 10 litrów).
Autko ma od nowości ten sam parownik, instalacja jakiegoś Staga, ostatnio wymieniałem przełącznik na nowy, nazywa się STAG2-W.
Polecano mi reduktor firmy LOVATO, parownik sam mogę wymienić, lecz pewnie regulację będę musiał u gazownika zrobić.
Planuję kupno tego reduktora:
http://moto.allegro.pl/reduktor-parowni ... ml#gallery lub ten http://moto.allegro.pl/reduktor-lovato- ... 78841.html , będzie w sam raz do mojej instalacji?
Proszę o wyrozumiałość, nowy jestem, a mój silnik jest bardzo nietypowy w końcu to AAE