Nie przed blosem jest ..... :mrgreen: Moja pomyłka .... już poprawiłem
Ile pali ?? No dużo w lecie około 14,5 litra a w zimie od 16 w góre .... Ale za to idzie :mrgreen: :mrgreen:
powiedz mi tylko co jest u dołu gumy od przepływki a co od boku ..... to zaraz Ci wszystko wytłumacze ..... bo tak to ja sam nie iem jak się co nazywa :mrgreen: :mrgreen:
[B4 Ng quattro LPG] Dziwne objawy, nie che ponownie odpalic
Nie wiem co jak jest bo ja kupiłem auto z rozdzielaczem, przepływką i całym filtrem "w bagażniku". Jeździło tylko na gazie. Ten wąż co idzie pod kolektor ssący to do krokowca (taki srebrny walec od przodu auta z 2 węzami i wtyczką). Odma idzie za silnikiem i wchodzi w blok od strony kierowcy.
Więc i Twoja nie pali tyle, ile ja myślałem że można osiągnąć, ale moja nie schodzi w zimie z 18 przy jeździe oszczędnej, nie wiem co by było jakbym jej deptał, a to że idzie zauważyłem :]
Więc i Twoja nie pali tyle, ile ja myślałem że można osiągnąć, ale moja nie schodzi w zimie z 18 przy jeździe oszczędnej, nie wiem co by było jakbym jej deptał, a to że idzie zauważyłem :]
Ne$
A więc dobrze pisałem ..... Na fotce widać podpiętą odme i tak ona ma być..... musi być między blosem a przepustnicą....
Macspeed
Sruba od podparcia ta z przodu ma byc odkręcona .....
A od dołu mas srube tą szeroką od dawki benzyny i tą cienkaod obrotów .... i poprostu ustawiasz na czujke bo innego sposobu nie ma niestety ...
Zresztą co ja siębęde wypowiadał ...... Tutaj masz super lekturke na temat blosa :
http://www.md.in.tarnow.pl/blos/blos_pl_v2.pdf
Wszystko jest pięknie napisane......
A powracając do tematu mojego problemu, to raczej nie ten przepływomierz......
A więc dobrze pisałem ..... Na fotce widać podpiętą odme i tak ona ma być..... musi być między blosem a przepustnicą....
Macspeed
Sruba od podparcia ta z przodu ma byc odkręcona .....
A od dołu mas srube tą szeroką od dawki benzyny i tą cienkaod obrotów .... i poprostu ustawiasz na czujke bo innego sposobu nie ma niestety ...
Zresztą co ja siębęde wypowiadał ...... Tutaj masz super lekturke na temat blosa :
http://www.md.in.tarnow.pl/blos/blos_pl_v2.pdf
Wszystko jest pięknie napisane......
A powracając do tematu mojego problemu, to raczej nie ten przepływomierz......
Przy blosach już trochę grzebałem, regulację też robiłem. Śruba podpierająca ma być całkowicie wykręcona (tzn ma nie podpierać przepustnicy blosa) NE$ spróbuj zrobić tak jak napisane w instrukcji, śruba regulacji dawki gazu wykręcona 2,5 obrotu w stosunku do położenia początkowego, następnie wkręć małą śrubkę obrotów do końca i odkręć półtora obrotu. Dalsza regulacja najlepiej na hamowni, ale wiadomo jakie są tego koszty. Można to zrobić także na analizatorze, lub metodą chałupniczą - czyli dokładnie tak jak reguluje się 1 generację.
Odma jest źle podpięta, powinna być między blosem a przepływomierzem, najlepiej w fabrycznym miejscu, tzn od spodu gumy przepływomierza. Między blosa a przepustnice ma być wpięty wąż od krokowca, nigdy na odwrót.
Odma jest źle podpięta, powinna być między blosem a przepływomierzem, najlepiej w fabrycznym miejscu, tzn od spodu gumy przepływomierza. Między blosa a przepustnice ma być wpięty wąż od krokowca, nigdy na odwrót.