Jako zielony człowike w systemie zasilenia lpg mam do was pytanie. Otórz nabyłem sobie autko do jazdy do pracy, na zime itp, czyli tzw auto przejsciowe z lpg co by za duzo nie wydać na paliwo. Jest juz instalacja lpg z jakims dziwnym prełącznikiem :
sa 3 pozycje
I
O
II
i sa też kontrolki czerwona i zielona z żółtą.
Generalnie co zaobserwowałem, to auto w pozycji nr II zawsze odpala na PB ( czerwone kontrolki ) po dodaniu gazu na 2000 obr jest cykniecie i wskakuje na LPg zielona kontrolka.
który to rodzaj instalacji I czy II gen?
i jeszcze jedna kwestia - czy w na takiej instalacji da sie ciepły silnik odpalić na lpg w przypadku, gdy np spaliła sie pompa paliwa, przekaźnik itp... ??
bede wdzieczny za informacje gdyż mam problem, odpaliłem auto na pb i po 2 sekundach zgasło, coś pstrykło i już nie słychać pompy paliwa ani nie można odpalić na PB. Na pych też nie idzie a na lpg nie umiem opdalić więc auto na linke i szukam problemu.
Bede wdzieczny za info jak w takim przypadku awaryjnie odpalić na lpg

Pozdrawiam serdecznie