Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3NG gaz] jaka srednica miksera?

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

[B3/B4 2.3NG gaz] jaka srednica miksera?

Post autor: Marcin26 » 12 lis 2007, 16:13

Jak w temacie... dodam ze do 4500 kreci a po masakra!
Ostatnio zmieniony 12 lis 2007, 21:43 przez Marcin26, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 lis 2007, 17:18

Do NG to zdaje się 32 mm szło, ale pewny nie jestem, a moje źródło wiedzy o mikserach chwilowo wyschło :-( .
Jednak wydaje mi się, że w Twoim wypadku to nie jest kwestia miksera tylko regulacji lub wydajności reduktora.

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 12 lis 2007, 17:40

Danek a gdy bedzie np 34 to cos bedzie sie dzialo?Reduktor ma 100kw.

Awatar użytkownika
Zygzak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 14 paź 2007, 01:16
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Zygzak » 13 lis 2007, 21:29

Reduktor masz za mały 120kw powinien styknąć. pytałem mojego ojca mechanika to powinienes podłaczyc jesze wąż podcisnieniowy do mieszacza i powinno byc git :-D
Audi rządzi, Audi radzi, Audi nigdy Cię nie zdradzi :) Kupie chłodnice z wentylatorem

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 13 lis 2007, 21:35

zygzak a wystarczy wymienic dysze w reduktorz na wieksze? a oco chodzi z tym podcisnieniem do mieszacza bo nie kumam z skad do kad?

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 lis 2007, 09:44

Marcin26, Zbyt duża średnica miksera to problemy z regulacją mieszanki na wolnych obrotach (za małe podciśnienie), na wysokich i pod obciążeniem niestabilna praca reduktora. Za mała średnica to z kolei problemy z regulacją z powodu zbyt dużego podciśnienia i zmulenie autka. Ale i tak trochę lepiej niż przy zbyt dużym mikserze. W reduktorze nie ma dysz, które można sobie wymieniać. Sprawdź czy aby na pewno na reduktorze pisze 100KW, bo jeśli pisze 100HP to zdecydowanie za mały reduktor (HP to konie mechaniczne). Do NG powinien być reduktor co najmniej 140HP czyli KM.
Zygzak pewnie miał na myśli kompensację ciśnienia. Musiałbyś mieć mikser z dodatkowym odejściem kompensacji. Wężyk podpina się do odpowiedniego wejścia kompensacyjnego w reduktorze.

Sorry, że dopiero teraz odpowiadam ale ostatnio mam urwanie głowy :-( .

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 14 lis 2007, 09:51

reduktor jest 100 kw cztli moze byc? a do miksera wchodza 3 weze to moze jest podcisnienie zalozone? jak myslisz Danek?

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 lis 2007, 10:23

Aż trzy? :shock: Dwugardzielowy mikser czy co? Przyznam szczerze, że nie widziałem w NG takiego rozwiązania. Sprawdź gdzie te węże są podpięte.

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 14 lis 2007, 13:13

A wiec do miksera ida 3 weze dwa od reduktora a jeden idzie od kolektora ssacego a na tym wezu jest jeszcze jakis ala zawor z podpieta wtyczka dodam ze ten ala zawor czy jak on tam sie zwie jest orginalnie przy silniku.Mikser jest taki jak reklamuje www.rybacki tylko martwi mnie srednica mojego miksera dzis sprawdzilem i jest 28.przy okazji tego zauwazylem ze w gumie jest bialo-siwy syf czy to od wilgoci?????

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 14 lis 2007, 15:11

Marcin, czyli masz mikser z kompensacją podpiętą do kolektora i tak może zostać. Ten ala zawór to faktycznie zawór zamykający "przelot" kiedy silnik ma pracować na benzynie, żeby nie zasysał tamtędy lewego powietrza. Mikser jest w porządku, 28 mm. Rzeczywiście może taki być. 32mm to do mniejszych silniczków. I tu widać wyraźnie jak bardzo NG jest dławiony mikserem :-( . Dlatego uważam, że gazowanie II generacją NG to nienajlepszy pomysł.
Ten syf to prawdopodobnie wilgoć zmieszana z olejem i wytrąca się właśnie takie coś a'la budyń.

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 14 lis 2007, 16:40

Dzis mam nowy wiekszy reduktor a jutro zakladam wiekszy mikser powinno cos pomoc.Silnik mi fajnie chodzi na gazie nie moge narzekac tylko ze jest troche dlawiony przez to i owo.Mam czas wiec kombinuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga