No niestety jest za mały powinien być 140HPgrabon.a pisze:mój reduktor nie jest za mały (tomasetto 100HP) i nie zbraknie mocy
[B4 avant 2.0 ABK]montaż blosa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 01 lut 2007, 18:05
Ja miałem w swoim audi przy blossie parownik LOVATO jakiś standartowy i można powiedzieć że sobie radził i faktycznie o niebo lepiej się sprawuje opisywane przez wszystkich urządzenie niż zwykłuy mikser, chocaiż różnice odczuwam teraz gdy wyjąłem blosa i założyłęm sekwencje ostatnio potaniała więc to całkiem opłacalne a samochód możnapowiedzieć lata
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
skoro tak chwalicie to może i ja się skuszę na blosa... mam takie pytanko: czy po założeniu blosa coś się zmienia w oryginalnej instalacji np czy zostaje klapka przeciwwybuchowa, attuator (krokowiec do gazu) itd, rzućcie jakieś foty całej instalacji pod machą najlepiej z ABK
[__]===OOOO===[__] RULES!
[__]===OOOO===[__] RULES!
Czy dzeki temu testerowi mozna ustawic blosa http://allegro.pl/item335145539_tester_ ... ambda.html
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
ja bym temu nie wierzył. prędzej to jest wiarygodne http://www.allegro.pl/item340410229_wsk ... _blos.html
Kupiłem to "cudo" wczoraj. jak przyjdzie paczka to podłącze i dam znać jak sie sprawujeDarecki3037 pisze:ja bym temu nie wierzył. prędzej to jest wiarygodne http://www.allegro.pl/ite...np_do_blos.html
Tez bym prosil o opisanie gdzie ten wskaznik AFR podpiac :cry:grabon.a pisze:zna ktoś w okolicach Bydgoszczy jakiegoś fachowca który by potrafił wyregulować blosa???
[ Dodano: 2008-04-16, 16:05 ]
Gdzie najłatwiej podpiąć wskażnik AFR chodzi mi o sygnał z lambdy? jaki to kabelek i gdzie najłatwiej sie podpiąć??? silnik ABK
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
- Lokalizacja: Szydłowiec
Wszystko jest fajnie z blosem , tylko że na tych fotkach które widziałem to blos jest pochylony pod kątem ok 50% , a nie powinien , co najwyzej 15% , o ile dobrze sobie przypominam tak jest w instrukcji ))
Tak naprawdę nie do końca wiem jakie to ma znaczenie , a założyłem wiele blosów. Co do regulacji to nigdy nie robiłem tego na analizatorze:)) z resztą kręcenie tymi śrubami to jeden wielki pic. I tak silnik weżmie sobie tyle ile bedzie chciał . Można skręcić ale bedzie widocznie się dławił. Najlepiej odkręcona dolna śruba jakieś trzy obroty:)) , no i przepustnica jakieś trzy do góry )
Podobno jednak jest coś zdecydowanie prostszego od blosa i wydajnieszego , a mianowicie , zwykła miedziana rurka włożona w dolot i skierowana w kierunku tłoków, obcieta w ten sposób , że na jej końcu jest coś w rodzaju gwizdka i powietrze zasysa gaz. Tzn jej koniec obcięty jest poprzecznie na długosci około 5cm. Znajomy ma to w CC 1.1 i nie czuje różnicy miedzy benzyną a gazem:)) . Muszę kiedyś z tym pokombinować )
Tak naprawdę nie do końca wiem jakie to ma znaczenie , a założyłem wiele blosów. Co do regulacji to nigdy nie robiłem tego na analizatorze:)) z resztą kręcenie tymi śrubami to jeden wielki pic. I tak silnik weżmie sobie tyle ile bedzie chciał . Można skręcić ale bedzie widocznie się dławił. Najlepiej odkręcona dolna śruba jakieś trzy obroty:)) , no i przepustnica jakieś trzy do góry )
Podobno jednak jest coś zdecydowanie prostszego od blosa i wydajnieszego , a mianowicie , zwykła miedziana rurka włożona w dolot i skierowana w kierunku tłoków, obcieta w ten sposób , że na jej końcu jest coś w rodzaju gwizdka i powietrze zasysa gaz. Tzn jej koniec obcięty jest poprzecznie na długosci około 5cm. Znajomy ma to w CC 1.1 i nie czuje różnicy miedzy benzyną a gazem:)) . Muszę kiedyś z tym pokombinować )