[80 B3 1.6 PP]nie działa przełącznik gazu
[80 B3 1.6 PP]nie działa przełącznik gazu
Jeździłem i umarł przełącznik gazu auto było zostawione na gazie bo chwilowy postój i już nie mogłem odpalić mojej niuni nic się nie dało zrobić dopiero z akumulatora puściłem z plusa prąd na bezpiecznik koło elektrozaworu "chyba" coś pśtykło i odpaliłem go chyba na benzynie nie wiem co robić co się stało a do gazownika pojadę dopiero w pon bo warsztat nieczynny...proszę o porady. Po prostu włącznik gazu się nie świeci nie reaguje.Jestem laikiem proszę wybaczyc...
-
- Forum Audi 80
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
Poszukaj bezpiecznika od tego przełącznika benzyna gaz, powinien byś na którymś z przewodów wiązek instalacji elektrycznej od LPG.
Zobacz czy na zaworze odcinającym paliwo od gaźnika masz od spodu taką śrubkę do ręcznego odkręcenia benzyny, zazwyczaj te odcięcia benzyny w gaźnikowcach działają tak że dopiero jak dostaną prąd to puszczają benzynę. W ten sposób będziesz mógł jeździć na benzynie.
Zobacz czy na zaworze odcinającym paliwo od gaźnika masz od spodu taką śrubkę do ręcznego odkręcenia benzyny, zazwyczaj te odcięcia benzyny w gaźnikowcach działają tak że dopiero jak dostaną prąd to puszczają benzynę. W ten sposób będziesz mógł jeździć na benzynie.
właśnie udało mi się odpalić na benzynie na takiego spontana podając z akumulatora z plusa prąd z pominięciem bezpiecznika czyli wnioskuje że to zrobiłem co kolega poradził. a teraz pytanie co się popsuło czy bezpiecznik czy ten przełącznik bezpiecznik był dobry.Niby instalacja zakładana w sierpniu nowa czyli powinna być gwarancja. a zrobione jest 20 000km.
-
- Forum Audi 80
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH