1. Jest OK, choć to nie program dobiera ustawienia tylko monter.
2. To niemal standard że obrotomierz przekłamuje u mnie wygląda to tak:
<iframe width="640" height="480" src="//
www.youtube.com/embed/m4Rz5lPw9-E" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
3. Też też ok, czas wtrysku jest zależny od obciążenia silnika a nie obrotów. Choć czas jest praktycznie taki sam przy obrotach biegu jałowego i wyższych to paliwa dostaje więcej bo czas jest pokazywany na jeden cykl pracy (przy fullgrupie na jeden cykl przypadają 2 czy 4 wtryski, 1 cykl pracy = dwa obroty wału). Gdy silnik pracuje na wyższych obrotach jest więcej cykli na sekundę więc pobiera więcej paliwa.
4. To ciśnienie przy 5krmp to na luzie sprawdzałeś? Przyspiesz na dwójce z wolnych obrotów do końca obrotomierza zapisz sobie oscyloskop, a później w pliku oscyloskopu zobacz jakie miałeś ciśnienie. Możesz też zrobić sprint od jedynki do odcinki a później szybko na dwójkę też do odcinki. Chociaż pracę na gazie masz do 6000 obr/min więc wyżej nie musisz kręcić.
Skasuj mapę benzyny, gazu, zrób przejazd przy około 2000-3000 obr na minutę aby zebrać punkty (na gazie i benzynie) to będzie można ocenić jak instalacja jest ustawiona. Podczas jazdy staraj się jak najdelikatniej obchodzić z pedałem gazu bo jak będziesz wachlował jak szalony to nie zbierzesz dużo albo zbierzesz sam gaz w podłodze i wolne obroty.