Witam wszystkich , mam problem mianowicie wstałem rano i chciałem odpalić moją furkę na gazie bo benzyna była odłączona przez poprzedniego właściciela ale Audi nie odpaliło , na chwile tylko zapaliło i zgasło , później na "czuja" podłączyłem benzynę ale nie wiem czy dobrze i proszę o pomoc dlaczego gaśnie i jak podłączyć prawidłowo rurki do pompy itp . Oznaczenie silnika ABB , zdj poniżej. Nad pompą jest jakaś kopułka ze strzałką i literką R .
[ B3 1.6 ABB ] Problem Audi 80 B3 102 km
[ B3 1.6 ABB ] Problem Audi 80 B3 102 km
Ostatnio zmieniony 16 gru 2017, 20:02 przez Gaddom, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Rurki na pompce paliwa masz zamienione.
Ma na tej rurce wychodzącej z góry tego urządzenia na głowicy jakiś elektrozawór po drodze? On jest od odcinania benzyny przy pracy na gazie.
A przy odpalaniu silnika zimą na gazie gdy ma się zasyfiony parownik trzeba nie dopuścić do tego aby zgasł. Bo wtedy zamarznięty parownik nie odetnie gazu i zaleje cały dolot gazem że później trzeba długo kręcić (najlepiej z odłączonym lpg) aby go przegonić i silnik zassał powietrza.
[ Dodano: 2017-12-16, 17:30 ]
A twój samochód ma chyba silnik PP 70KM bo widzę że masz gaźnik pierburg 2EE - który też może być ciężko zmusić do współpracy.
Ma na tej rurce wychodzącej z góry tego urządzenia na głowicy jakiś elektrozawór po drodze? On jest od odcinania benzyny przy pracy na gazie.
A przy odpalaniu silnika zimą na gazie gdy ma się zasyfiony parownik trzeba nie dopuścić do tego aby zgasł. Bo wtedy zamarznięty parownik nie odetnie gazu i zaleje cały dolot gazem że później trzeba długo kręcić (najlepiej z odłączonym lpg) aby go przegonić i silnik zassał powietrza.
[ Dodano: 2017-12-16, 17:30 ]
A twój samochód ma chyba silnik PP 70KM bo widzę że masz gaźnik pierburg 2EE - który też może być ciężko zmusić do współpracy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jakiś ABB na wikipedii jestPieterB pisze:Gaddom, 102 konie w żadnym silniku nie było
https://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_80
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Nom tak faktycznie zapomniałem ale to baaaaardzo duża rzadkość chyba.Krzysiek 84 pisze:Jakiś ABB na wikipedii jestPieterB pisze:Gaddom, 102 konie w żadnym silniku nie było
https://pl.wikipedia.org/wiki/Audi_80
Ja o b4 cały czas myślałem
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga