Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABT] Problem z ustawieniem gazu

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

[ABT] Problem z ustawieniem gazu

Post autor: schack » 14 kwie 2014, 23:30

Witam,
problem jest taki, sonda po podpięciu pod miernik prądu przy odpowiedniej mieszance powinna pokazywać zakres od 0.8 do 1.0 V, nie raz już tak ustawiałem i auta jeździły aż miło (mowa o pierwszej generacji). U mnie na biegu jałowym jest igła 0.8 do 0.9 ale jak wkręcam go na obroty to robi się bardzo ubogo (0.4 nawet mniej) i ile bym nie odkręcił gazu to nic nie pomaga, co może być? parownik zdycha czy może problem z mikserem?

Ponadto, na benie silnik cichutko pracuje a na gazie jakby zawory klekotały przy wchodzeniu na obroty, aż tak ubogo może mieć?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 kwie 2014, 00:08

schack pisze: i ile bym nie odkręcił gazu to nic nie pomaga, co może być? parownik zdycha czy może problem z mikserem?
Zobacz czy skoczy napięcie jak przytkasz ręką wlot do filtra powietrza albo po zdjęciu pokrywy filtra przykryjesz wlot do przepustnicy. Wtedy powinno więcej gazu zassać z parownikach, chyba że parownik już żadnym sposobu więcej gazu nie poda.
schack pisze:Ponadto, na benie silnik cichutko pracuje a na gazie jakby zawory klekotały przy wchodzeniu na obroty, aż tak ubogo może mieć?
Możliwe skoro napięcie napięcie na sondzie leci w dół.

Awatar użytkownika
schack
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 687
Rejestracja: 26 mar 2012, 10:32
Lokalizacja: Lublin

Post autor: schack » 15 kwie 2014, 00:39

Jutro proba odkrecenia mosieznej sruby pojdzie, slyszalem, ze jak parownik zdycha to mozna nia dac jeszcze gazu, zobwczyny co bedzie.

[ Dodano: 2014-04-15, 20:10 ]
Dobra słuchajcie, sprawa wygląda następująco.
Auto nie reaguje zbytnio na kręcenie mosiężną śrubką, dalej jest to samo.
Na pb ciężko to powiedzieć ale tak jakby go przycina (sądzę, że to wina nei wymienianego od nowości filtra paliwa- w tym tygodniu to zrobię) i wiem też, że to raczej nie wina lambdy bo poprzedniej zimy wymieniłem ją na nową i to ori boscha więc nie powinna tak szybko paść.

Moje podejrzenia są takie:
Pęknięta w 2 miejscach uszczelka nad przepustnicą (mam nadzieję, że wiece o którą chodzi)- czy to może byc powód?
Druga to nie koniecznie idealnie ustawiony zapłon (mechanik w technikum samochodowym lubelskim powiedział, że wypadało by go delikatnie zmienić ale za nic nie mogę ruszyć apratem zapłonowym)- jak go ruszyć i ew czy może mieć to wpływ?
W zasadzie więcej pomysłów nie mam, ale czuję że to może też konczyć się parownik.
Poza tym pod parownikiem pojawia mi się mokra plama cały czas i ubywa bardzo delikatnie płynu a ponad to samochód nie dogrzewa się z tym, że nie wiem skąd sie leje bo za nic nie mogę zlokalizować i czuję, że przez nieszczelność układ mi się cały czas zapowietrza i dlatego się nie dogrzewa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl