Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 90 2.3 NG] Pytania i regulacja blosa...

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

[B3 90 2.3 NG] Pytania i regulacja blosa...

Post autor: Leszek » 22 sie 2009, 23:44

Witam. Dziś zamontowałem do mojej 90-tki z silnikiem NG blosa. Pozostała mi jeszcze regulacja. Może jakieś wskazówki co do regulacji. Dziś regulowałem troszeczkę (bo było już późno) i nie za bardzo się zmienia coś jak kręcę śrubami na blosie np. obroty trzyma około 1300 obr/min. i spadają dopiero jak podkręcę wyżej podparcie przepustnicy. Ale za to wkręca się z opóźnieniem.
Druga sprawa. Auto chodzi nie wiele lepiej jak na mikserze, tzn. ciągnie prawie dopiero od otwarcia drugiej przepustnicy. Jeszcze nie tak dawno na mikserze miałem tak, że lekko dotknąłem gazu i już rwała jak szalona, a kapcia mogła drzeć na 3 biegu.
Co by pokręcić by było lepiej?
Jakie są objawy za słabego reduktora/parownika? Może to jego wina być?
I jeszcze jedno: kompensację mam nie podłączoną, bo na mikserze auto nie chodziło z kompensacją. Co daje kompensacja?

A teraz zauważone plusy :-D
Auto trzyma równiutko obroty. Przed też było ok, ale teraz zupełnie inna kultura. Czuć że zyskał na mocy. Minimalnie szybciej się wkręca na obroty choć jak już wspomniałem wcześniej, kiedyś jeszcze szybciej wchodził na obroty i to od samego lekkiego dociśnięcia pedału.

A jak Wam koledzy chodzi NG na blosie?
Rozpisałem się :-) Mam trochę pytań bo jak na razie silnik zbyt wiele nie zyskał. Dodam, że całe forum przejrzałem na ten temat.

Awatar użytkownika
luk_OP_Q89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1288
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
Lokalizacja: OPOLE

Post autor: luk_OP_Q89 » 24 sie 2009, 09:52

Lechu dopiero przymierzam się do wrzucenia blosa więc Ci nie napisze jak ja to zrobiłem.
Mam misterny plan wywalenia benzynki wrzucenia przepustnicy z 4.2 A8 i zbudowania od podstaw dolotu.Co z tego będzie zobaczymy.

Ale do rzeczy:Misiek440 i Kornel(który jest jednym z najbardziej połapanych gości w temacie NG+blos ) rozwiązywali już na forum ten temat.

audi80.pl/b3-3azblosowany-3a-montaz ... ie-vt30454

audi80.pl/coupe-23-ng-montaz-blosa- ... 01.htm?hig

Czytaj kombinuj i pisz jak Ci idzie ;-)

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 24 sie 2009, 22:25

jedz na analizator spalin, niech Ci ustawią na wolnych i na wysokich obrotach na lambda -1,00, ja tak mam u siebie jest spoko, pozdrawiam, a i dodam ze krecenie na pałe to nie jest dobre rozwiazanie, bo mieszankla bedzie za uboga i bardzo szybko mozna głowice wykonczyc

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 24 sie 2009, 22:28

Dziś poprawiłem dolot. Pokręciłem narazie "na oko" blosem i zauważyłem, że zaczął reagowac na regulacje nim.
Auto zyskało na mocy choć jeszcze brakuje mu przyspieszenia od zera. No i co najbardziej mnie wku... to, to że słabo idzie powyzej 90km/h. Trochę przymula. Niby idzie ale to na pewno nie to co ten silnik potrafi.
Jutro jeszcze małe poprawki dolotu bo maska zamyka się ciężko. Sprawdzę jak będzie z kompensacją.
Przy okazji pytanie co daje kompensacja :?:
Podpięcie miernika do sondy i regulacja.
Problem mam z obrotami. Trzyma około 1300 obr/min i nie chca spaść. Chyba że mocniej wkręcę małą śrubę regulacyjną na blosie. Ale przez to gorzej się wkręca.

I jeszcze jedna rzecz ktora mnie cieszy. Nic a nic nie czuć gazu. Ani orzy silniku, ani w spalinach. :-)

Czekam na porady od Was zblosowani klubowicze :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl