Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 16V ACE] silnik pracujący wyłącznie na gazie

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A

[2.0 16V ACE] silnik pracujący wyłącznie na gazie

Post autor: rafalaudi1 » 14 paź 2011, 19:06

Witam,
W związku z tym że mam w papierach do 2.0 16V gaz instalację to rozkminiam montaż i jazdę auta wyłącznie na gazie.
Początkowo zastanawiałem się nad Blosem. Martwiło mnie że mogą być problemy przy odpalaniu na zimnym. Elektryk powiedział że jest możliwość montażu jakiegoś ustrojstwa które uruchamia tylko wtrysk rozruchowy a za moment wyłącza pompę.
Silnik ma niby odpalić na bęzynie i w ten sposób zaciągnąć gaz do kolektora i śmigać już na gazie.
Dziwne ale jakoś możliwe. Jestem zielony w tym więc może i może :)

Szukając po różnych tematach pojawił się pomysł na montaż instalacji 3 generacji z kompletnym wywaleniem baku benzynowego i wtrysku mechanicznego.

I teraz moje pytanie czy waszym zdaniem któraś z tych opcji jest wykonalna i możliwa aby silnik jeżdził na podobnych warunkach jak na benzynie bez jazdy i brandzlowania się z wtryskiem mechanicznym?

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Kontakt:

Post autor: barto-team » 14 paź 2011, 19:56

gra niewarta świeczki... bedziesz mial tylko problemy. Miałeś tam wpakować tego 1.8 lub 1.8T i wtedy myśleć ewentualnie o gazie...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH

Post autor: Audi 80 Polska » 14 paź 2011, 21:25

III generacja dużo kosztuje, nawet jak kupisz używaną to jakby była niesprawna to części kosztują niemało i mało kto ogarnie takie instalacje. Tutaj też masz parownik podobny do tego co przy sekwencji więc też musi być grzany.