własnie przy hamowaniu silnikiem nie powinno pokazywać zuzycia( oczywiscie jak się nie gazuje i hamuje) a u mnie czasami pokazuje i to nie to że jakas zawiecha kompa bo zmniejsza się i zwiększa. Bo raz miałam taki przypadek że mechanik mi nie podłączył przepływki i wtedy własnie zauważyłam że jak hamowałam silnikiem to zuzycie paliwa było cały czas. Już naprawde wszystko inne chce wykluczyć przed kupnem przepływki.nitro20 pisze:Wskazania zużycia paliwa są ok pod warunkiem ze nie trzymasz gazu wtedy zjeżdzając bez gazu hamujesz silnikiem i tyle powinno pokazywać tego zużycia
[80 B4 2.0 ABK] strzelanie na gazie
W sumie - to z tego co widziałem jak podłączał się do kompa inaczej nazywanego centralką - temperaturę silnika i ilość obrotów oraz skład mieszanki.Danek pisze:A kto Ci takich bajek naopowiadał? W II generacji do sterownika LPG z czujników jest podpięta tylko sonda lambda i czasem od wielkiego dzwonu czujnik temperatury reduktora (dodatkowy element montowany przy instalowaniu LPG).Grey pisze:Trochę tych czujników jest podłączonych do tego kompa
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Grey, mieszankę mierzy sonda, temperatury silnika II generacja na pewno nie pokazuje, co najwyżej reduktora (jak już wspomniałem za pomocą dodatkowego czujnika), info o obrotach bierze z cewki, a nie z czujnika halla, informacja o obrotach jest niezbędna, żeby komp LPG w ogóle chciał przełączyć zasilanie na LPG. Tak więc ze standardowych czujników zostaje tylko lambda .
Może być - ja mówię tylko co widziałem - i dlaczego gaz mi strzelał. PozdrawiamDanek pisze:Grey, mieszankę mierzy sonda, temperatury silnika II generacja na pewno nie pokazuje, co najwyżej reduktora (jak już wspomniałem za pomocą dodatkowego czujnika), info o obrotach bierze z cewki, a nie z czujnika halla, informacja o obrotach jest niezbędna, żeby komp LPG w ogóle chciał przełączyć zasilanie na LPG. Tak więc ze standardowych czujników zostaje tylko lambda .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 23:36
oczywiscie świece równiez wymieniałam razem z przewodami ale i tak były strzały, aktualnie rozgladam się za przepływka w rozsadnej cenie jak to nie pomoże to chyba pozostane przy benzynie, bo bez sensu pół auta wymieniać. Instalacja ma 2 lata jak rok temu go kupilismy to już guma przepływomierza była uszkodzona więc u nich tez musiały być wystrzały, oczywiscie nic o tym nie powiedzieli.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 01 wrz 2008, 23:36
Co prawda mam inny silnik, ale jest u mnie łebski facet, który w tą piękną gumę pod maską wkomponował taki grzybek na sprężynie, mi się to jeszcze nie zdarzyło, ale w razie czego gdy gaz ma wybuchnąć grzybek skacze do góry i wypuszcza mieszankę, a potem sprężyna ściąga go na miejsce, silnik gaśnie, ale nic nie uszkadza, wcześniej podobny patent miał kolega w audi 100 silnik chyba 2.2 tylko tam miał wyprowadzoną rurkę, a rurka była zapchana na końcu korkiem od szampana na łańcuszku, w razie strzału korek nie leciał daleko, silnik gasł, trzeba było wysiąść i włożyć korek, myślę że to proste rozwiązania, nie drogie, a mogą uchronić przed poważnymi kosztami.