Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] strzelanie na gazie

Wszystko co związane z LPG
Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 27 sie 2008, 08:31

nitro20 pisze:Wskazania zużycia paliwa są ok pod warunkiem ze nie trzymasz gazu wtedy zjeżdzając bez gazu hamujesz silnikiem i tyle powinno pokazywać tego zużycia
własnie przy hamowaniu silnikiem nie powinno pokazywać zuzycia( oczywiscie jak się nie gazuje i hamuje) a u mnie czasami pokazuje i to nie to że jakas zawiecha kompa bo zmniejsza się i zwiększa. Bo raz miałam taki przypadek że mechanik mi nie podłączył przepływki i wtedy własnie zauważyłam że jak hamowałam silnikiem to zuzycie paliwa było cały czas. Już naprawde wszystko inne chce wykluczyć przed kupnem przepływki.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 27 sie 2008, 09:20

Grey pisze:Trochę tych czujników jest podłączonych do tego kompa
A kto Ci takich bajek naopowiadał? W II generacji do sterownika LPG z czujników jest podpięta tylko sonda lambda i czasem od wielkiego dzwonu czujnik temperatury reduktora (dodatkowy element montowany przy instalowaniu LPG).

Grey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 21 sie 2008, 18:08
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: Grey » 27 sie 2008, 11:49

Danek pisze:
Grey pisze:Trochę tych czujników jest podłączonych do tego kompa
A kto Ci takich bajek naopowiadał? W II generacji do sterownika LPG z czujników jest podpięta tylko sonda lambda i czasem od wielkiego dzwonu czujnik temperatury reduktora (dodatkowy element montowany przy instalowaniu LPG).
W sumie - to z tego co widziałem jak podłączał się do kompa inaczej nazywanego centralką - temperaturę silnika i ilość obrotów oraz skład mieszanki.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 27 sie 2008, 13:19

Grey, mieszankę mierzy sonda, temperatury silnika II generacja na pewno nie pokazuje, co najwyżej reduktora (jak już wspomniałem za pomocą dodatkowego czujnika), info o obrotach bierze z cewki, a nie z czujnika halla, informacja o obrotach jest niezbędna, żeby komp LPG w ogóle chciał przełączyć zasilanie na LPG. Tak więc ze standardowych czujników zostaje tylko lambda :-) .

Grey
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 21 sie 2008, 18:08
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: Grey » 27 sie 2008, 13:29

Danek pisze:Grey, mieszankę mierzy sonda, temperatury silnika II generacja na pewno nie pokazuje, co najwyżej reduktora (jak już wspomniałem za pomocą dodatkowego czujnika), info o obrotach bierze z cewki, a nie z czujnika halla, informacja o obrotach jest niezbędna, żeby komp LPG w ogóle chciał przełączyć zasilanie na LPG. Tak więc ze standardowych czujników zostaje tylko lambda :-) .
Może być - ja mówię tylko co widziałem - i dlaczego gaz mi strzelał. Pozdrawiam

marekrudziński
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 wrz 2008, 23:36

Post autor: marekrudziński » 03 wrz 2008, 01:03

Nic nie pisałeś o świecach? Ile mają przelatane. Z doświadczenia wiem że dla ABK należy je wymieniać po 20tyś. bo później mogą się pojawić strzały.

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 03 wrz 2008, 08:03

oczywiscie świece równiez wymieniałam razem z przewodami ale i tak były strzały, aktualnie rozgladam się za przepływka w rozsadnej cenie jak to nie pomoże to chyba pozostane przy benzynie, bo bez sensu pół auta wymieniać. Instalacja ma 2 lata jak rok temu go kupilismy to już guma przepływomierza była uszkodzona więc u nich tez musiały być wystrzały, oczywiscie nic o tym nie powiedzieli. :-/

marekrudziński
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 wrz 2008, 23:36

Post autor: marekrudziński » 03 wrz 2008, 23:02

Jeśli masz LPG II generacji z mikserem to mogłbyś całkiem wymontować przepływomierz a na gazie będzie chodził.

DX-man
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 16 gru 2006, 09:08
Lokalizacja: Kielce

Post autor: DX-man » 03 wrz 2008, 23:23

Tak, na gazie będzie chodził z odłączonym przepływomierzem, ale w ABK nie będzie wtedy hamowania silnikiem oraz wzrośnie zyżycie LPG. Ten temat juz przerabiałem.

nitromek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 123
Rejestracja: 26 lut 2008, 12:21
Lokalizacja: WOT Otwock

Post autor: nitromek » 04 wrz 2008, 00:22

Co prawda mam inny silnik, ale jest u mnie łebski facet, który w tą piękną gumę pod maską wkomponował taki grzybek na sprężynie, mi się to jeszcze nie zdarzyło, ale w razie czego gdy gaz ma wybuchnąć grzybek skacze do góry i wypuszcza mieszankę, a potem sprężyna ściąga go na miejsce, silnik gaśnie, ale nic nie uszkadza, wcześniej podobny patent miał kolega w audi 100 silnik chyba 2.2 tylko tam miał wyprowadzoną rurkę, a rurka była zapchana na końcu korkiem od szampana na łańcuszku, w razie strzału korek nie leciał daleko, silnik gasł, trzeba było wysiąść i włożyć korek, myślę że to proste rozwiązania, nie drogie, a mogą uchronić przed poważnymi kosztami.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 04 wrz 2008, 08:12

marekrudziński, Jagna to ona :-) , po drugie bardzo Cię proszę daruj sobie rady typu wymontuj przepływkę. To nie likwiduje ani przyczyn ani skutków, a tylko maskuje problem. Poza tym to czyste druciarstwo :-/ .

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 11 wrz 2008, 12:26

Podłączyli mi dziś kompa no i czarno na białym 2 błedy. awaria czujnika powietrza i awaria przepływki z ciekawosci chcialam się zorientowac ile do mojego modelu bedzie kosztować nowa, zaśpiewali mi cene 1100zł :shock: . oczywiscie rozejrze sie za uzywaną.

AdamE

Post autor: AdamE » 11 wrz 2008, 12:30

jagna pisze:zaśpiewali mi cene 1100zł
zaraz sprawdzę u mnie w sklepie ale tyle to napewno nie kosztuje

dziki24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 16 wrz 2008, 21:36
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: dziki24 » 09 lis 2008, 00:53

witam u mnie tez strzela i chial bym wymienic przeplywke ale hmm takich numerow jak ja nieiwdizalem jeszcze... czy mozna wymienic taki sam wizualnie ale z innymi numerami?? ;> czy to ma wieksze znaczenie?? pali mi 23 litry gazu na 100 km ;/ czy to moz ebyc wina tez przeplywki czy parownika??

Awatar użytkownika
jagna
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 396
Rejestracja: 25 sie 2008, 16:58
Lokalizacja: Gdańsk/Wejherowo

Post autor: jagna » 09 lis 2008, 07:02

ja wymieniłam przepływke i dalej strzela póki co jeżdze na benzynie, bo narazie nie mam cierpliwości żeby dalej przyczyny szkać, u mnie pali na gazie średnio 12l/100km, co do przepływki to sa do naszego modelu uzywane na allegro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl