Spoko na forum widziałem już NG wykastrowane W B3 jest mały bagażnik, stąd pomysł, żeby wywalić też bak - 70l.
Co do smarowania tłoczka, to wcześniej pisałem, że jest coś takiego jak stop K-Jettonic. Daje to paliwo na tłoczek, ale ogranicza ciśnienie, że idzie tylko na powrót
http://autogaz-market.pl/emulatory/280-pd-45.html
http://www.w201w124.com/forum/printview ... 19a48b84cc
[ B3 1.8 JN] Wtrysk mechaniczny a Lpg..
Owszem, dlatego mam myśli niemiłe o sprzedaży 90ki i w124, bo oba mają do bani bagażniki, a tu i dzieciak, remont, się kombi marzą...nieważne. Można celować w zmniejszony zbiornik, choć dbałość musi być o wykonanie aż przesadna.bohema667 pisze:W B3 jest mały bagażnik, stąd pomysł, żeby wywalić też bak - 70l.
Stop KE można pakować, lecz do...KE, a np. u mnie jest K Ogólnie mechaniczny, a elektromechaniczny to są pewne różnice i często są te wtryski mylone.
Wracając do tematu dodałem na jakiś czas zawór na przewód gazowy przy samym BLOSie. Zaadaptowane podciśnieniowe sterowanie zaworem cieczy na nagrzewnicę od MB w201(odwróciłem kierunki działania). Przy przełączeniu na PB natychmiast zamyka rurę z gazem, zapobiega to problemowi zassania resztek gazu z parownika jak zgasimy i odpalamy na benie. Latem to nieistotne dla mnie, lecz zimą bywa użyteczne.
Coś czyściłem jednak, zdjąłem zawór i złożyłem już bez, sprawdzał się ale nie mam czasu jakoś założyć, zresztą obecnie jest mało potrzebny. Może ktoś z pomysłu skorzysta