Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2,8 aah] za mały reduktor ??

Wszystko co związane z LPG
Gitek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 gru 2008, 06:33
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Gitek » 19 sty 2009, 05:40

hct, a jeszcze powiedz mi kolego jakie trasy dziennie pokonujesz że masz takie spalanie? Ja mam instalacje stag-300, reduktor Scorpion i przy dziennych przejazdach do pracy 4km i z pracy 4km potem do dziewczyny ok 5km wychodzi mi spalanie żędy 18 litrów, a na trasie to różnie ale raczej pali międzi 12 a 14 litrów tak śmigam średnio do 140 km/h.

scyzor, Kolego jeśli nie chcesz mieć za wiele problemów związanych z gazem zainwestuj w sekwencje tak jak koledzy wcześniej powiedzieli, kolega w AAH ma zwykłą inst. i używa tylko w trasie bo po mieście nie da się jeździć.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 19 sty 2009, 18:59

hct pisze:panowie to wypowiedzcie sie na temat mojej instalacji auto gaz centrum
zenit JZ_2005, reduktor tomasetto at-09 i spalanie 20-25 po miescie i to wcale nie cisne na wysokich obrotach
Jeszcze byś napisał jakie masz wtryski. To też jest ważne.

Sterownik kiepski, sam taki mam i nie jest dobry, reduktor to już całkiem masz do bani, gorszego nie mogli ci wstawić.

Gitek ma sterowniczek w porządku i reduktor też ok, tylko jeszcze który model :?:

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 19 sty 2009, 22:53

dzis kupilem jedna sonde lambde narazie mam nadzieje ze moje klopoty sie skoncza
jak bede mial jakas wolna kasiore to moze wymienie reduktor ale kompa to chyba nie bo to zaduze koszta napiszcie jeszcze jakie kupic jak cos

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 19 sty 2009, 23:14

Jakie sondy czy co :?:

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 20 sty 2009, 07:37

no wymienilem narazie jedna bo mi auto zaczelo gasnac przy kazdym dojechaniu do swiatel kazdym wcisnieciu sprzęgła wiec kupilem jedna boscha za 193zl jak dorwe cos kasy to kupie 2 i bede mial swiety spokuj na 100000 mysle i wydaje mi sie ze to moje duze spalanie to bedzie przez sondy bo juz mniejsza srednia wyszka troche ale to zobaczymy jak nie to wymienie reduktor i listwy wtryskiwaczy ale kompa chyba nie bede ruszal

KorNoLio, dlaczego mowisz ze jz-2005 jest do dupy
a i napisz prosze jaka listwe mam sobie kupic jak bede zmianial czy pojedynczy moze lepiej i jaki reduktor bedzie dobry (nie dobry tylko najlepszy do tego auta bo nasepnego nie planuje kupic )

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 20 sty 2009, 22:57

hct pisze:KorNoLio, dlaczego mowisz ze jz-2005 jest do dupy
Na sam program nie ma co tak narzekać, ale na sterownik owszem a przede wszystkim na korekcje po temperaturze i ciśnieniu reduktora, które nic nie pomagają, po ich włączeniu działa tak samo jak przed.

Sam sposób zbierania punktów mapy, trzeba zaznaczać prędkości obrotowe silnika w jakich się to robi, co potem po przeliczeniu modelu, ustawiamy i niby przy innych prędkościach obrotowych, mamy punkty w tym samym miejscu, ciężko jest je zebrać w całym zakresie, ponieważ punkt musi zatrzymać się na 2 sekundy w jednym miejscu, oby się zaznaczył.

Co jeszcze przychodzi mi do głowy, to że do zenita możemy podłączyć tylko jedną sondę a do Staga 2.

Jak kupisz pojedyncze to inny filtr, i plątaniny pod maską trochę więcej, ale nie jest to złe rozwiązanie, jak w listwie, trochę będzie to łatwiej zamontować.

Gazownicy będą rożnie patrzyć na te graty które ci proponuję.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 20 sty 2009, 23:13

z tego co czytalem wogule nie trzeba sondy podlanczac bo on zczytuje z otwarcia benzynowych wtryskow i nawet jak podlaczysz sonde to on nie bezie z tego korzystał tylko bedzie ja widac w programie
kumpel gazownik mi powiedzial zebym sobie wymienil ten reduktor bo to straszna kupa jest

a powiedz mi bo narazie wymieniem jedna sonde czy wymieniac niedlugo 2 sonde czy wystarczy jak mam jedna dobrą bo troche mi szkoda 200zl nastepne i ta z lewej strony bedzie trudno wymienic lapy tam nie moge zmiescic ogólnie spalanie mi spadnie chyba po tym zabiegu bo juz mniejsza srednia wychodzi kolo 15L a nie staram sie jakos oszczednie jechac po krakowie same korki wiec chyba sie oplacalo 200 zainwestowac w boscha mam nadzieje ze pochodzi troche

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 21 sty 2009, 07:59

hct pisze:z tego co czytalem wogule nie trzeba sondy podlanczac bo on zczytuje z otwarcia benzynowych wtryskow i nawet jak podlaczysz sonde to on nie bezie z tego korzystał tylko bedzie ja widac w programie
Sterownik LPG nie korzysta z sondy ale ECU benzynowe już tak, a to na podstawie danych z ECU sterownik LPG oblicza dawkę gazu. Jak nie chcesz mieć problemów to wymień również drugą (oczywiście jeśli rzeczywiście jest zużyta).

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 21 sty 2009, 14:53

Danek pisze:
hct pisze:z tego co czytalem wogule nie trzeba sondy podlanczac bo on zczytuje z otwarcia benzynowych wtryskow i nawet jak podlaczysz sonde to on nie bezie z tego korzystał tylko bedzie ja widac w programie
Sterownik LPG nie korzysta z sondy ale ECU benzynowe już tak, a to na podstawie danych z ECU sterownik LPG oblicza dawkę gazu. Jak nie chcesz mieć problemów to wymień również drugą (oczywiście jeśli rzeczywiście jest zużyta).
Podłączyć obie pod oscyloskop dwu kanałowy, albo sprawdzić w Vagu w blokach mierzonych, jak zachowują się wartości obydwu sond.

A sondę podpina się do sterownika LPG po to aby widzieć jak oscyluje jej napięcie, przydatne podczas regulacji oraz kontroli instalacji.

Reduktor jest kupa to prawda sam taki mam, ale dopóki jeszcze sobie jako tako radzi to pojeździ, ale przy najbliższym czasie poleci razem z valtekemi. Niedawno je zregenerowałem i z racji tego, że mam szybsze 1 omowe, to jakoś jeszcze chodzą.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 21 sty 2009, 22:28

postanowilem wymienic reduktor na kme silver bo wszyscy go chwala

a ten europegas mowia ze to szmelc ze jakis dziadek to w garazu struga :roll:

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 21 sty 2009, 22:52

Że tak się nieśmiało wtrącę, jeśli już chcesz brać KME to lepiej weź Gold. Co prawda teoretycznie reduktory z wadą produkcyjną (zacinał się zawór) powinny już dawno zniknąć z rynku ale niestety jeszcze się zdarzają felerne egzemplarze, zwłaszcza na alledrogo.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 21 sty 2009, 23:45

hct pisze:postanowilem wymienic reduktor na kme silver bo wszyscy go chwala

a ten europegas mowia ze to szmelc ze jakis dziadek to w garazu struga :roll:
Jak uważasz ja drugi raz tego reduktora bym nie włożył do swojego samochodu, a wszyscy go pchają.

Danek ma rację GOLD byłby lepszy, ale różni się także tym, że ma 2 wyjścia do dwóch listw.

Tutaj masz linka do producenta reduktorów skorpion także dobrych, Europegas wyglądają podobnie, wcale nie widzę tutaj baby klepał to jakiś dziadek w szopie, tylko robią to obrabiarki CNC.

http://www.damex.net.pl/index.php

A przedmiot po wyjściu z takiej obrabiarki jest zrobiony naprawdę bardzo dokładnie, oczywiście, jeżeli wcześniej został prawidłowo zamodelowany.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 22 sty 2009, 01:40

silvera ma kumpel w s4 i nastepny kumpel w volvie t5 wiec do mojego bączka tez wystarczy napewno no zobaczymy niewielka kase za niego mam dac wiec jak cos to niewielka strata bedzie ale skoro takie silniki na tym chodza to 2.8 tez bedzie

jakby komus sie przydalo to tomasetto at-09 to oddam za jakies grosze ma przejechanie jakies 30 000

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 22 sty 2009, 18:32

Jak chcesz nie wiem czy poczujesz różnice między tomasetto a silverem, ale jak chcesz.

W razie późniejszych problemów powiem a nie mówiłem.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 22 sty 2009, 18:38

KorNoLio, nie kracz :-x jak w esce chodzi to w tym bączku tez bedzie chodzic
okazyjnie kupilem za 160zl nie bedzie chodzil to sprzedam ale musi dzialac nie ma wyjscia :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl