[b4 2,8 aah] za mały reduktor ??
hct, a jeszcze powiedz mi kolego jakie trasy dziennie pokonujesz że masz takie spalanie? Ja mam instalacje stag-300, reduktor Scorpion i przy dziennych przejazdach do pracy 4km i z pracy 4km potem do dziewczyny ok 5km wychodzi mi spalanie żędy 18 litrów, a na trasie to różnie ale raczej pali międzi 12 a 14 litrów tak śmigam średnio do 140 km/h.
scyzor, Kolego jeśli nie chcesz mieć za wiele problemów związanych z gazem zainwestuj w sekwencje tak jak koledzy wcześniej powiedzieli, kolega w AAH ma zwykłą inst. i używa tylko w trasie bo po mieście nie da się jeździć.
Pozdrawiam
scyzor, Kolego jeśli nie chcesz mieć za wiele problemów związanych z gazem zainwestuj w sekwencje tak jak koledzy wcześniej powiedzieli, kolega w AAH ma zwykłą inst. i używa tylko w trasie bo po mieście nie da się jeździć.
Pozdrawiam
Jeszcze byś napisał jakie masz wtryski. To też jest ważne.hct pisze:panowie to wypowiedzcie sie na temat mojej instalacji auto gaz centrum
zenit JZ_2005, reduktor tomasetto at-09 i spalanie 20-25 po miescie i to wcale nie cisne na wysokich obrotach
Sterownik kiepski, sam taki mam i nie jest dobry, reduktor to już całkiem masz do bani, gorszego nie mogli ci wstawić.
Gitek ma sterowniczek w porządku i reduktor też ok, tylko jeszcze który model :?:
no wymienilem narazie jedna bo mi auto zaczelo gasnac przy kazdym dojechaniu do swiatel kazdym wcisnieciu sprzęgła wiec kupilem jedna boscha za 193zl jak dorwe cos kasy to kupie 2 i bede mial swiety spokuj na 100000 mysle i wydaje mi sie ze to moje duze spalanie to bedzie przez sondy bo juz mniejsza srednia wyszka troche ale to zobaczymy jak nie to wymienie reduktor i listwy wtryskiwaczy ale kompa chyba nie bede ruszal
KorNoLio, dlaczego mowisz ze jz-2005 jest do dupy
a i napisz prosze jaka listwe mam sobie kupic jak bede zmianial czy pojedynczy moze lepiej i jaki reduktor bedzie dobry (nie dobry tylko najlepszy do tego auta bo nasepnego nie planuje kupic )
KorNoLio, dlaczego mowisz ze jz-2005 jest do dupy
a i napisz prosze jaka listwe mam sobie kupic jak bede zmianial czy pojedynczy moze lepiej i jaki reduktor bedzie dobry (nie dobry tylko najlepszy do tego auta bo nasepnego nie planuje kupic )
Na sam program nie ma co tak narzekać, ale na sterownik owszem a przede wszystkim na korekcje po temperaturze i ciśnieniu reduktora, które nic nie pomagają, po ich włączeniu działa tak samo jak przed.hct pisze:KorNoLio, dlaczego mowisz ze jz-2005 jest do dupy
Sam sposób zbierania punktów mapy, trzeba zaznaczać prędkości obrotowe silnika w jakich się to robi, co potem po przeliczeniu modelu, ustawiamy i niby przy innych prędkościach obrotowych, mamy punkty w tym samym miejscu, ciężko jest je zebrać w całym zakresie, ponieważ punkt musi zatrzymać się na 2 sekundy w jednym miejscu, oby się zaznaczył.
Co jeszcze przychodzi mi do głowy, to że do zenita możemy podłączyć tylko jedną sondę a do Staga 2.
Jak kupisz pojedyncze to inny filtr, i plątaniny pod maską trochę więcej, ale nie jest to złe rozwiązanie, jak w listwie, trochę będzie to łatwiej zamontować.
Gazownicy będą rożnie patrzyć na te graty które ci proponuję.
z tego co czytalem wogule nie trzeba sondy podlanczac bo on zczytuje z otwarcia benzynowych wtryskow i nawet jak podlaczysz sonde to on nie bezie z tego korzystał tylko bedzie ja widac w programie
kumpel gazownik mi powiedzial zebym sobie wymienil ten reduktor bo to straszna kupa jest
a powiedz mi bo narazie wymieniem jedna sonde czy wymieniac niedlugo 2 sonde czy wystarczy jak mam jedna dobrą bo troche mi szkoda 200zl nastepne i ta z lewej strony bedzie trudno wymienic lapy tam nie moge zmiescic ogólnie spalanie mi spadnie chyba po tym zabiegu bo juz mniejsza srednia wychodzi kolo 15L a nie staram sie jakos oszczednie jechac po krakowie same korki wiec chyba sie oplacalo 200 zainwestowac w boscha mam nadzieje ze pochodzi troche
kumpel gazownik mi powiedzial zebym sobie wymienil ten reduktor bo to straszna kupa jest
a powiedz mi bo narazie wymieniem jedna sonde czy wymieniac niedlugo 2 sonde czy wystarczy jak mam jedna dobrą bo troche mi szkoda 200zl nastepne i ta z lewej strony bedzie trudno wymienic lapy tam nie moge zmiescic ogólnie spalanie mi spadnie chyba po tym zabiegu bo juz mniejsza srednia wychodzi kolo 15L a nie staram sie jakos oszczednie jechac po krakowie same korki wiec chyba sie oplacalo 200 zainwestowac w boscha mam nadzieje ze pochodzi troche
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Sterownik LPG nie korzysta z sondy ale ECU benzynowe już tak, a to na podstawie danych z ECU sterownik LPG oblicza dawkę gazu. Jak nie chcesz mieć problemów to wymień również drugą (oczywiście jeśli rzeczywiście jest zużyta).hct pisze:z tego co czytalem wogule nie trzeba sondy podlanczac bo on zczytuje z otwarcia benzynowych wtryskow i nawet jak podlaczysz sonde to on nie bezie z tego korzystał tylko bedzie ja widac w programie
Podłączyć obie pod oscyloskop dwu kanałowy, albo sprawdzić w Vagu w blokach mierzonych, jak zachowują się wartości obydwu sond.Danek pisze:Sterownik LPG nie korzysta z sondy ale ECU benzynowe już tak, a to na podstawie danych z ECU sterownik LPG oblicza dawkę gazu. Jak nie chcesz mieć problemów to wymień również drugą (oczywiście jeśli rzeczywiście jest zużyta).hct pisze:z tego co czytalem wogule nie trzeba sondy podlanczac bo on zczytuje z otwarcia benzynowych wtryskow i nawet jak podlaczysz sonde to on nie bezie z tego korzystał tylko bedzie ja widac w programie
A sondę podpina się do sterownika LPG po to aby widzieć jak oscyluje jej napięcie, przydatne podczas regulacji oraz kontroli instalacji.
Reduktor jest kupa to prawda sam taki mam, ale dopóki jeszcze sobie jako tako radzi to pojeździ, ale przy najbliższym czasie poleci razem z valtekemi. Niedawno je zregenerowałem i z racji tego, że mam szybsze 1 omowe, to jakoś jeszcze chodzą.
Jak uważasz ja drugi raz tego reduktora bym nie włożył do swojego samochodu, a wszyscy go pchają.hct pisze:postanowilem wymienic reduktor na kme silver bo wszyscy go chwala
a ten europegas mowia ze to szmelc ze jakis dziadek to w garazu struga :roll:
Danek ma rację GOLD byłby lepszy, ale różni się także tym, że ma 2 wyjścia do dwóch listw.
Tutaj masz linka do producenta reduktorów skorpion także dobrych, Europegas wyglądają podobnie, wcale nie widzę tutaj baby klepał to jakiś dziadek w szopie, tylko robią to obrabiarki CNC.
http://www.damex.net.pl/index.php
A przedmiot po wyjściu z takiej obrabiarki jest zrobiony naprawdę bardzo dokładnie, oczywiście, jeżeli wcześniej został prawidłowo zamodelowany.
silvera ma kumpel w s4 i nastepny kumpel w volvie t5 wiec do mojego bączka tez wystarczy napewno no zobaczymy niewielka kase za niego mam dac wiec jak cos to niewielka strata bedzie ale skoro takie silniki na tym chodza to 2.8 tez bedzie
jakby komus sie przydalo to tomasetto at-09 to oddam za jakies grosze ma przejechanie jakies 30 000
jakby komus sie przydalo to tomasetto at-09 to oddam za jakies grosze ma przejechanie jakies 30 000