[b4 2,8 aah] za mały reduktor ??
[b4 2,8 aah] za mały reduktor ??
witam,posiadam reduktor o ozn.140 hp czyli km -jaki wpływ moze miec za mały reduktor na spalanie gazu , a także czy ma jakis związek z puznym przełaczaniem na gaz tj,po 15-20 minutach pracy na pb .dodam iż zaobserwowałem ,że kiedy odpale audi przejade ok. 7-km i zgasze auto na 1 minute wtedy przełączy się wczesniej- :?:.problem pojawił się z nastaniem mroznych dni .termostat wymieniony,przewody wodne podłączone do przewodów nagrzewnicy -prosze o podpowiedz -pozdro. 8-) [/b]
to jest tak przelaczaniem na gaz steruje komputer i mozna to zmienic mnie sie przelancza teraz jak jest -12 nawet po jakis 600m ustawilem sobie zeby przełączał juz przy temp plynu 25 stopni
co do wielkosci reduktora to jesli przy wysokich obrotach nie przelacza ci sie automatycznie na benzyne to jest ok
zreszta musisz dokladnie opisac jaka instalacja jaki reduktor jaki komp to moze ktos cos ci powie ciekawego
napisz jeszcze ile ci to lyka gazu bo jestem ciekaw
co do wielkosci reduktora to jesli przy wysokich obrotach nie przelacza ci sie automatycznie na benzyne to jest ok
zreszta musisz dokladnie opisac jaka instalacja jaki reduktor jaki komp to moze ktos cos ci powie ciekawego
napisz jeszcze ile ci to lyka gazu bo jestem ciekaw
Kolego zacznij od tego czy masz sekwencje czy mieszalnikowa instalacje, ale wnioskuje ze masz mieszalnikowa. Skoro sie tak późno przełacza byc moze masz uszkodzony czujnik temp reduktora i stad te problemy z przełaczaniem. Jeżeli masz reduktor do 140KM to auto nie bedzie osiagac pełnej mocy na wysokich obrotach.
Po pierwsze reduktor na śmietnik nie nadaje się zupełnie do tego samochodu, niestety.
Po drugie lepiej jest założyć sekwencję i nie widzieć na oczy spalania 30 litrów.
Zależy jak jeździsz, ale u mnie największe odnotowane spalanie to 17,5 l przy ostatnich mrozach, a najmniejsze 11,6l.
Co do temperatury przełączania to zapewne trzeba zmienić ją w sterowniku i samochód przełączy się wcześniej, ale temperatura reduktora nie może być mniej niż 20 stopni.
A najlepiej to zostawić tylko butlę w bagażniku oraz rurkę miedzianą do komory silnika, reszta out, i zmiana na konkretne graty.
Po drugie lepiej jest założyć sekwencję i nie widzieć na oczy spalania 30 litrów.
Zależy jak jeździsz, ale u mnie największe odnotowane spalanie to 17,5 l przy ostatnich mrozach, a najmniejsze 11,6l.
Co do temperatury przełączania to zapewne trzeba zmienić ją w sterowniku i samochód przełączy się wcześniej, ale temperatura reduktora nie może być mniej niż 20 stopni.
A najlepiej to zostawić tylko butlę w bagażniku oraz rurkę miedzianą do komory silnika, reszta out, i zmiana na konkretne graty.
Serownik jak mówiłem wcześniej, STAG-300, reduktor EuropeGas- 200, (do 200kW, a nie KM), wtryski, pojedyncze Magic Jet, lub w listwach po 3 sztuki, filtr do Magiców pojedynczych takiscyzor pisze:witam, nie chce ładowac kasy w sekwencje ,prędzej przestane jeżdzic na gazie --jeśli nie droga byłaby wymiana niektórych gratów ,to co proponujesz wymienic i na co ??
http://moto.allegro.pl/item529979926_fi ... 6_cyl.html
lub do listw filtr certoolsa, dobrze by było z wkładem poliestrowym. rurki miedziane mogą zostać 6mm, butla jaka chcesz tylko trioidalna musi być założona prawidłowo.
Chyba to tyle, butla i rurki pewnie zostaną reszta raczej do wymiany, no i najważniejsze któś to musi porządnie założyć, i wystroić ale to już nie jest trudne.
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Myślę, że zmieścisz się w 2000 pln. z montażem i regulacją.scyzor pisze:-jaki realny koszt byłby tej sekwencji biorąc pod uwage że zbiornik i rurki miedziane pod maske zostaną (zbiornik jest toroidalny :bormech.)
Co najmniej znaczącej, in plus oczywiście.scyzor pisze:jakiej poprawy można się spodziewać po takiej zmianie-?
PS. Zamiast używać wielokrotnie pytajników itp. (niezgodne z regulaminem) zacznij proszę stosować interpunkcję i wielkie litery na początku zdań.
W zasadzie wszystkie graty do tej instalacji możesz dostać na alledrogo, i mając głowę do tego wszystko zmontować, samemu, nie mniej jednak jeżeli zrobi to warsztat, to da ci na to gwarancję, lecz im także trzeba patrzeć na oczy niestety.
Co do zbiornika, musiał byś powiedzieć w jaki sposób jest on zamontowany, albo wrzucić fotkę.
Cena coś koło tego jak pisze Danek, z rzeczy na plus, to na pewno mniejsze spalanie, i spokój o silnik, że nie ma przypadkiem za ubogiej mieszanki, a także za bogatej mieszanki (tutaj to już chodzi o portfel)
Co do zbiornika, musiał byś powiedzieć w jaki sposób jest on zamontowany, albo wrzucić fotkę.
Cena coś koło tego jak pisze Danek, z rzeczy na plus, to na pewno mniejsze spalanie, i spokój o silnik, że nie ma przypadkiem za ubogiej mieszanki, a także za bogatej mieszanki (tutaj to już chodzi o portfel)